Po limuzini in kupeju je torej na voljo še eden največjih karavanov na evropskih cestah nasploh, saj v dolžino meri skoraj 4,9 metra, prtljažni prostor pa že v osnovi ponuja kar 695 litrov.
Nemci pravijo, da E predstavlja srce blagovne znamke, z njim in kabrioletom, ki pripelje malo kasneje, pa bo ponudba popolna. Kljub temu gre po prodajnih številkah sodeč za zelo nišen model. Sploh pri nas, kjer se kupci večinoma odločajo za audija A6 avant, malo manj za BMW-ja serije 5 touring in volva V70, za MB razreda E pa le peščica; lani na primer štirje. Letos naj bi se številka povzpela do 10, 15 vozil, v prihodnjih dveh letih pa že na 40 letno, kar bodo dosegli z več aktivnostmi, predvsem pa želijo model približati ciljnim skupinam.
To naj bi bili perfekcionisti, kot so zapisali, moški v najboljših letih z visokim socialnim statusom. No, ob osnovni ceni 44.850 evrov si ga bo kdo drug tudi težko privoščil. Zato pa bodo kupci dobili vse, kar ima že bogato opremljena in varna limuzina. To pomeni sedem zračnih blazin, asistenta pazljivosti, ki analizira obnašanje voznika in mu pri znakih utrujenosti z ikono med merilniki svetuje počitek, ESP ter aktivni motorni pokrov, za zabavo bo skrbel avtoradio, za udobje še dvopodročna samodejna klimatska naprava in samodejno odpiranje velikih prtljažnih vrat. Pri različicah z vsaj šestvaljnim agregatom je serijski še samodejni 7-stopenjski menjalnik in večja 80-litrska (pri ostalih 59 litrov) posoda za gorivo. Z vsemi tehničnimi inovacijami, ki jih je cel kup, je E karavan eno najbolj varnih vozil na trgu, za kupce tega modela pa je seveda izredno pomemben tudi prtljažnik. V osnovi meri 695 litrov, ob zloženih naslonjalih pa prostor naraste na 1950 litrov, kar je izjemno veliko in že na ravni manjših dostavnih kombijev. Ob tem lahko največja dolžina kakšnega ožjega predmeta (deska ali kaj podobnega) znaša celo do 3,2 metra.
Vse agregate karavan povzema po limuzini, kar pomeni, da je vstopni dizelski model E 200 CDI, sledijo pa 220, 250, 300 in 350 CDI, vsi z dodatno oznako 'BlueEFFICIENCY'. Z bencinom gnane izvedbe se začnejo pri modelu E 200 CGI in nadaljujejo z 250, 300, 350, 500 ter zaključijo z E 63 AMG, ki predstavlja vrh ponudbe s 6,2-litrskim motorjem V8 in 386 kW (525 KM). Pri dveh različicah (E 350 CDI in CGI) je na voljo tudi štirikolesni pogon '4MATIC'.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!