To je nova, druga generacija in čeprav spominja na prvo po prenovi, ima s tisto le malo skupnega. S postavitvijo na modularno koncernsko platformo MQB so kljub merskemu prirastku prihranili do 62 kilogramov, kar se seveda pozna pri vozni dinamiki. Dr. Heinz-Jakob Neußer, direktor razvoja pri znamki, sicer pravi, da so ob novi obliki in prostornejši notranjosti dovršeni detajli tisti, ki novemu touranu obetajo velik uspeh.
Kot smo omenili, novincu povečana medosna razdalja zagotavlja več prostora v notranjosti, kar se pozna predvsem v zadnjih sedežnih vrstah oziroma samem prtljažnem prostoru. Ta pri petsedežni zasnovi meri kar 743 litrov, 48 več kot prej, s čimer se novi touran uvršča v sam vrh razreda. Novost predstavlja še električno odpiranje in zapiranje pokrova prtljažnika, seveda pa niso pozabili na še kako pomembne odlagalne prostore in predale, teh je kar 47.
Sprva so na voljo štiri prisilno polnjene motorne različice, in sicer 1,2- in 1,4-litrski bencinski TSI, kot 1,6- in 2,0-litrski dizelski TDI z 81 (110 KM) oziroma 110 kilovati moči (150 KM). 1,8-litrsko različico TSI s 132 (180 KM) in 2,0-litrsko TDI s 140 kilovati moči (190 KM) lahko v ponudbi pričakujemo proti koncu leta. Do 19 odstotkov varčnejše štirivaljne različice izpolnjujejo izpušne normative razreda EURO6, v povezavi s šeststopenjskim ročnim kot tudi robotiziranim menjalnikom DSG pa so serijsko opremljene še s sistemoma start-stop in rekuperacija zavorne energije.
Kot pet- in sedemsedežnik je novinec na voljo s paketi opreme trendline, comfortline in highline, medtem ko športni paket R-line pričakujemo prihodnje leto. Serijsko prinašajo nekoliko več opreme, kot na primer sistem nadzora prometa z zaviranjem v sili, opcijsko pa lahko izbirate še ostale inovativne asistenčne sisteme, kakor tudi nove LED-žaromete. S sistemom car-net app connect, so na voljo napredne aplikacije apple carplay, google android auto, media control, mirrorlink in volkswagen cam connect, pri kateri lahko s pomočjo kamere nadzirate razpoloženje potnikov na zadnjih sedežih. Komunikacijo z njimi olajša še elektronski ojačevalnik govora, premierno pa predstavljajo tudi klimatsko napravo pure air climatronic s filtrom za alergene in panoramsko strešno okno XXL. 21.513 evrov stane najcenejši touran (1,2 TSI BMT trendline), 23.382 evrov je potrebnih za nakup predvidoma najbolje prodajane različice (1,6 TDI BMT comfortline), medtem ko je najdražja na voljo za slabih 30 tisočakov (2,0 TDI BMT DSG highline). Pri Porsche Slovenija pravijo, da se sama prodaja z afero pri nas ni spremenila, saj so samo v predprodaji prodali 145 novih touranov.
Cene:
volkswagen touran 1.2 TSI BMT trendline (81 kW) – 21.513 EUR
volkswagen touran 1.2 TSI BMT comfortline (81 kW) – 22.555 EUR
volkswagen touran 1.4 TSI BMT comfortline (110 kW) – 25.099 EUR
volkswagen touran 1.4 TSI BMT highline (110 kW) – 26.052 EUR
volkswagen touran 1.4 TSI BMT DSG comfortline (110 kW) – 27.126 EUR
volkswagen touran 1.4 TSI BMT DSG highline (110 kW) – 28.081 EUR
volkswagen touran 1.6 TDI BMT trendline (81 kW) – 23.345 EUR
volkswagen touran 1.6 TDI BMT comfortline (81 kW) – 24.382 EUR
volkswagen touran 1.6 TDI BMT highline (81 kW) – 25.333 EUR
volkswagen touran 1.6 TDI BMT DSG comfortline (81 kW) – 26.275 EUR
volkswagen touran 1.6 TDI BMT DSG highline (81 kW) – 27.221 EUR
volkswagen touran 2.0 TDI BMT comfortline (110 kW) – 26.207 EUR
volkswagen touran 2.0 TDI BMT highline (110 kW) – 27.158 EUR
volkswagen touran 2.0 TDI BMT DSG comfortline (110 kW) – 28.360 EUR
volkswagen touran 2.0 TDI BMT DSG highline (110 kW) – 29.315 EUR