Temperamentna španska kri
Seat leon 2.0 TDI FR
Tako, ja, povej nam raje kaj o avtu.
Vizualno ti je tudi všeč? Zdaj, ko si videl krasnega novega leona FR.
Oblika? Hja, je še vedno lepa, kajne? Malce bolj agresivna, da je jasno, da se pod pokrovom skriva nekaj več. Izrazitejši je zadek, ki se ponaša z difuzorjem in dvojnim zaključkom izpušne cevi. Že od daleč se vidi, da z njim ni šale. V poletnem obdobju ga krasijo 17-palčna aluminijasta platišča, v trenutnih razmerah pa je obut v zimske pnevmatike in 16-palčna platišča. Resda je aktualni leon FR čudovit, še posebej tisti modri, ki ste vi imeli na testu, vendar tudi mojemu nič ne manjka. Še vedno ukrade pogled ali dva.
Kako je pa z opremo? Si je brat privoščil vse?
Tale ima osnovno serijsko opremo, ki vključuje varnostne sisteme kot so ABS, ESP in ASR, multifunkcijski volan, dvopodročno avtomatsko klimatsko napravo, smerno prilagodljive meglenke, športne sedeže, parkirne senzorje in še marsikaj drugega. Kakršnihkoli težav z vsemi dodatki zaenkrat še nisem imel, vendar avto je relativno nov, tako da to ne preseneča.
Te na njem karkoli moti?
Te je že kdaj pustil na cedilu v kakšni kočljivi situaciji?
Bi izpostavil kakšno posebno izkušnjo z njim, ki se ti je zasidrala v spominu?
Najbolj pozitivna izkušnja s FR-jem je bila najbrž ta, ko sem se po treh mesecih ponovno usedel za volan te '170-konjske' zverine. Nekako ni bilo te priložnosti, da bi ga vozil vsak dan, zato pa je bilo po treh mesecih toliko slajše, ko te sila potisne na sedež in se ti na obrazu naslika nasmešek do ušes. Takrat sem se vprašal, kaj sploh še potrebujem več? Kaj ni 170 'konjev' popolnoma dovolj za naše ceste in vsakdanje izzive? Vsekakor pa ne smem pozabiti na najlepšo relacijo Idrija - Kalce, kjer lahko voznik uživa na ovinkasti cesti skozi Zalo in na malce bolj ravninskem delu od Godoviča do Kalc. Mogoče so ravno te lokalne ceste "krive" za tolikšno število dirkačev, ki izvirajo iz naših koncev.
Sam sicer tudi testiraš avtomobile. Kako se leon primerja s pestrim naborom, ki si ga vozil?
Res je, testiral sem že kar lepo število vozil, vse od Ferrarija 458 italia, Porschejevega oldtimerja do družinske octavie combi. Leona težko primerjam s tistimi najhitrejšimi kot so ferrari, camaro, BMW M3 ali tesla, vseeno pa skriva nek čar. Vsekakor je leon cenovno precej bolj dostopen kot močnejši superšportniki. Z njim ni možno izvajati takih vragolij, kot si jih lahko nekateri privoščijo v avtomobilih s pogonom na zadnji par koles, ali dosegati "svetlobne" hitrosti. Leon je avto z nizkimi stroški vzdrževanja in porabe, ki ti lahko vseeno ponudi veselje pri vožnji. Prav tako kot pri ferrariju moraš tudi pri Leonu voziti varno in razumno. Na cesti nisi sam.
Za konec, kaj bi si nemudoma naslikal v garaži, če denar ne bi bil nikakršna ovira?
tehnični podatki | seat leon 2.0 TDI FR |
vrsta motorja | dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 125 (170) |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
največja hitrost v km/h | 214 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,8 |
povprečna poraba v l/100 km | 5 |
cena novega vozila v EUR | okoli 25 tisočakov |
zdajšnja vrednost v EUR | slabih 15 tisočakov |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!