![](/application/volan/upload/vimeo/29414490.jpg)
Fabia RS je namreč najbolj športna in najmočnejša fabia doslej in se spogleduje s tekmeci kot so polo GTI, clio RS, mini cooper, citroën DS3 in ostali. Kljub športnim karakteristikam pa ni izgubila ostalih vrlin in ostaja uporabniku eden najbolj prijaznih malih športnikov. To pomeni, da je notranjost glede na mere precej prostorna, ena od vrlin fabie ostaja visok strop, zaradi katerega je dovolj prostora tudi za tiste, ki na glavi nosite klobuke. A ravno ta visok strop (kljub črni barvi) zmanjšuje občutek sedenja v relativno športnem avtu. No, prostora je dovolj, tudi prtljažnik je po prostornini med večjimi v tem razredu.
A če govorimo o najmočnejši fabii, potem je že čas, da povemo kaj več o športnih karakteristikah. Že navzven jo boste prepoznali po večjih platiščih, pri testnem avtomobilu pa še po opazni zeleni barvi in črni strehi, ki avtomobil optično zniža. V uredništvu nismo prepričani, da je ta kombinacija najbolj posrečena, je pa vsekakor opazna. Da ne gre za povsem nedolžno fabio, pokažejo še pragovi in spojler na zadku ter dvojna izpušna cev. Notranjost ostaja precej umirjena, razen sedežev, ki ponujajo nekaj več bočnega oprijema, a še zdaleč niso športno agresivni, in kakšnega napisa RS posebnih razlik ni. Notranjost pač ostaja germansko urejena in zadržana.
132 kilovatov moči pridela le 1,4-litrski bencinski motor, a mu pri tem pomagata kompresor in turbinski polnilnik. Prvi pri nižjih vrtljajih in drugi pri višjih. Rezultat je zelo zvezno pospeševanje, pohvalimo lahko tudi zelo lepo razporejeno krivuljo navora, ki je na voljo že pri vsega 2000 vrtljajih. Fabia zato lepo pospešuje in ni agresivna, pa tudi glasna ne preveč pri priganjanju. Je pa po naši zakonodaji le za dva kilovata premočna in posledično 'pade' v najvišji premijski razred.
Ob koncu testa se je povprečna poraba zaključila pri 8,5 litra, kar je dober rezultat. Seveda pa boste za takšno fabio najprej morali odšteti slabih dvajset tisoč evrov.
tehnični podatki | Škoda fabia RS |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1390 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 132 (180) pri 6200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 pri 2000-4500 |
menjalnik | samodejni, sedemstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4029 x 1886 x 1492 |
medosna razdalja v mm | 2464 |
prtljažnik v litrih | 315 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1318 (475) |
največja hitrost v km/h | 224 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,7/5,2/6,4 |
poraba na testu v l/100 km | 8,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 8.999 |
cena testnega vozila v EUR | 18.599 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.819 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)