Vesoljski pridih
Ford galaxy 2,0 TDCi powershift ghia
Če imata prednja potnika še varljiv občutek, se dvom v drugi vrsti hitro razkadi. Prostora je ogromno, že odlagališč pod stropom je skoraj toliko kot prtljažnika v kakšnem osebnem avtomobilu. Pet potnikov bo potovalo v udobju, le tista dva na zadnjih sedežih ne bosta čutila prostorskega razkošja. A ta sta zaradi narave karoserije zapostavljena v (skoraj) vseh vozilih tega razreda. Za tipičnega velikoprostorca ima netipična bočna vrata. Le-ta niso drsna ampak klasična krilna. Če so na parkiriščih manj uporabna, so pa veliko lepša, ker z njimi izgleda kot osebni avtomobil. A od klasičnega avtomobila je galaxy precej večji, kar vas bo izurilo v pravega mojstra parkiranj. V veliko pomoč sta parkirni pomagali spredaj in zadaj, ko je parkirni prostor premajhen, pa fiziki ne gre kljubovati, če ne želite avtokleparjem in avtoličarjem delati preveč posla.
Dvolitrski agregat s 120 kilovati je na sredini ponudbe med dizelskimi. V navezi z robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko powershift sta odličen tandem in k sreči sploh ne žejen. V povprečju trošita 8 litrov in pol. Čeprav menjalnik brezčutno menja prestave vse od prve pa do šeste, mu zamerimo cukanje pri menjavanju iz vzvratne prestave v prvo in obratno. Precej nerodna zadeva pri parkiranju. Kljub prirastku moči, ki je vsekakor dobrodošla, mu velika čelna površina onemogoča avtocestna divjanja. Bolj kot nad samimi zmogljivostmi pa sem bil presenečen nad dobrim kljubovanjem karoserije, da vsakršen zunanji hrup spusti do človeških čutil za zaznavanje zvoka. Ker je galaksija sestavljena iz toliko zvezd kot novodobni tajkun premore evrov na bančnem računu, se galaxy teh kupcev z nadvse 'sofisticiranim' okusom nikakor ne ustraši. Konec koncev ga vozi tudi največji sovražnik ameriške administracije in lastnik spletne strani, ki 'pušča'.
Kot vsaka dobra stvar ima tudi galaxy 'dobro' ceno. Tega so ocenili na slabih 40 tisočakov. Kot da taista tovarna slabih sto let nazaj ni postavila temeljev masovni produkciji avtomobilov s tekočim trakom.
tehnični podatki | Ford galaxy 2,0 TDCi ghia powershift |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 3750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 pri 2000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4819 x 1884 x 1758 |
medosna razdalja v mm | 2850 |
prtljažnik v litrih | 308 – 2325 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1731 (774) |
največja hitrost v km/h | 200 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,4/5,2/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 28.320 |
cena testnega vozila v EUR | 35.900 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.810 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!