Leon cupra na naše ceste prihaja pompozno in v atraktivnem slogu, najmočnejša različica pa športne zmogljivosti zagotavlja z dvolitrskim turbobencinskim motorjem TSI in 195- oziroma 206 kilovati moči. Naziv cupra pri Seatu uporabljajo že od leta 1996, ko so ga nadeli ibizi, tri leta pozneje pa že takratnemu leonu. Odtlej skrbi za potne roke in nasmeške voznikov, tokratni pa dejansko postavlja stopničko še višje. Že takoj se je namreč okitil z nazivom najhitrejšega vozila s sprednjim pogonom na slovitem Nordschleife (naziv mu je pred tedni za nekaj sekund sicer 'ukradla' posebna različica megana RS), obenem pa je leon cupra najmočnejši serijski Seat.
Na voljo vam je v tri- oziroma petvratni izvedenki, konec leta pa prihaja celo karavanska cupra. Letos računajo na prodajo okoli 25-tih vozil, večina naj bi bila petvratnih in močnejših 205-kilovatnih izvedenk. Zapora diferenciala, ki jo poznamo že iz golfa GTI (s paketom performance), je tukaj serijska, za šibkejšo cupro pa boste morali odšteti 25.992 EUR in še okoli 500 EUR več za petvratno izvedenko. Močnejši, '280-konjski' leon cupra je slaba dva tisočaka dražji od šibkejšega, oba pa sta seveda na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom DSG.
Najbrž vas zanimajo še številke ... Ne glede na menjalnik ali motor se boste z mesta do stotice uspeli izstreliti v manj kot šestih sekundah. Najhitrejša različica (205 kW in menjalnik DSG) zmore stotico na merilniku ugledati že po 5,7 sekunde. Dvolitrski motor ustreza normativom Euro 6 in po Seatovih podatkih potrebuje smešno malo goriva, le 6,4 litra na vsakih sto kilometrov, a tudi v praksi bo najbrž poraba sprejemljiva. V primeru, da boste izbrali močnejšo cupro, bodo platišča 19-palčna (za palec večja), ogledala so v tem primeru črna, na zadku pa se nahaja usmerjevalnik.
Leon cupra je bil torej glavna zvezda dogodka Cupra dan, poleg družabnih vsebin s Primožem Kozmusom in Denisom Avdičem pa je obiskovalce na Vranskem čakala še možnost vožnje v leonu cup racer, za volanom katerega je bil znani dirkač Andrej Jereb. Ta dirkalnik sploh ni od muh in s svojimi 330 'konji' ter dirkaškim ropotom vsekakor zna poskrbeti za strah. Prijeten strah seveda, a za vsak primer je bolje, da ste s seboj imeli dodaten par spodnjic.