Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepotica zdaj še zver

Mazda6 2.5i revolution SD

Avtor prispevka: Anže Jereb
Po mojem mnenju ena najboljših srednje velikih limuzin je dobila še močnejši motor. Ta je za tiste, ki vam je dvolitrski prešibek in ne marate dizla.
Lepotica zdaj še zver
Foto: Anže Jereb
1. 11. 2014 ob 21:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dovršen motor z zelo zveznim pospeševanjem
še dobro, da je novi šeststopenjski menjalnik odličen, ker je s tem motorjem edini na voljo
pri 8 litrih glede na motor več kot zadovoljiva poraba
odlična lega na cesti, ki kliče k dinamičnosti
dober položaj za volanom, ki ne terja veliko časa, da se počutiš kot doma
velika mera udobja tudi za potnike zadaj
neoporečno privlačna oblika
kakovosten navigacijski sistem...
... ki bi ga bilo večji užitek uporabljati, če bi bil zaslon večji
kljub moči na papirju sunka v hrbet ni čutiti
predvajalnik mp3-jev začuda začne skladbe predvajati vedno znova, namesto da bi nadaljeval, kjer smo končali
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.7 (22 glasov)
video test mazda6 2.5i revolution SD
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ker smo šestico že pošteno obdelali, testa najdete tukaj, tukaj, tokrat poglejmo predvsem motor. 2,5 litra delovne prostornine ima in na papirju konkretnih 141 kilovatov, 192 'konjev'. Če se sliši veliko, v praksi ni občutka, da je tako močan. Mogoče zato, ker lepo zvezno vleče, morda tudi zaradi novega samodejnega menjalnika s šestimi prestavami, ki nežno prestavlja in lepo skrbi za udobje. Sam mislim, da je tudi dvolitrski povsem dovolj za večino uporabnikov, tale ponuja le nekaj več zaloge moči za kakšen klanec oziroma, če boste res veliko kilometrov preživeli na avtocestah pa dizelskega motorja ne marate. Morate pa imeti radi samodejni menjalnik, ker je ta motor na voljo le z njim, z ročnim pa ne, zato stane vsaj 33 tisoč evrov. Testna je bila ob opremi revolution SD dodatno oborožena še z navigacijsko napravo, ki deluje dobro in je pregledna, zato se je cena povzpela na dobrih štiriintrideset tisočakov.

Kot celota se mi še vedno ne zdi posebej drago, ker je v takšnem primeru vozniku in potnikom na voljo skoraj vse. Sam bi denimo raje imel še malce večji zaslon z navigacijo, ki bi bil potem pač bolj pregleden, Iztoka pa je neprestano hudo razjezilo, ker predvajalnik glasbo mp3 začne predvajati vedno od začetka, po abecedi, ne od tam, kjer ste nehali poslušati, preden ste šli iz avta. Tečno.

Morda za večino še najpomembnejši podatek, poraba? V bistvu zelo dobra, glede na moč in vse skupaj, se mi zdi dobrih 8 litrov zelo sprejemljivo, dobre pol litra več od različice z dvolitrskim bencinarjem v nosu. Tehnologija skyactiv torej v praksi dobro dela.

Sicer pa smo o šestii povedali že toliko, da lahko le še na hitro ponovimo. Odlična je, ker se zelo lepo pelje, to pomeni udobno in zanesljivo, lahko tudi malce bolj dinamično. Odlična je, ker vse deluje in je dobro izdelano, ker je položaj za volanom odličen in prostora je resnično veliko. Za družinsko uporabo predlagam sicer karavana, ker boste vanj lažje postavljali večje predmete, s poslovno uporabo pa bo šestica navdušila potnike, tudi tisti zadaj bodo sedeli udobno in z dovolj prostora.
 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 2.5i AT revolution SD
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2488
moč v kW (KM) pri vrt./min 141 (192) pri 5.700
največji navor v Nm pri vrt./min 256 pri 3.250
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4870 x 1840 x 1450
medosna razdalja v mm 2830
prtljažnik v litrih 489
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1310 (635)
največja hitrost v km/h 223
pospešek 0-100 km/h v s 7,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,5/5,0/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 21.290
cena testnega vozila v EUR 33.060
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.220

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |