Za v knjigo spominov
Mazda MX-5 1.8i takumi
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Ovinki, ovinki in še enkrat ovinki. Tam je MX-5 doma.
Motor je majhen in šibak, drži. A je majhen in lahek tudi avtomobil, zato zmogljivosti sploh niso tako zelo slabe. Pravzaprav je mazda MX-5 dovolj živahna, ob predpostavki, da prestavimo vsaj prestavo ali dve nižje, ko želimo iz nje iztisniti največ. Sicer pa je še bolj pomembno to, da je vozniško zanimiva tudi pri petdeset kilometrih na uro, ko se zdi, da se peljete najmanj osemdeset. Na trenutke, pa ne prav pogosto, sem si sam sicer zaželel več kot le 93 kilovatov moči in bi zato verjetno izbral dvolitrski motor s 118 kilovati, a po drugi strani za uživanje med ovinki več moči ne potrebujete. Tam pa je tale mazdica tudi najbolj doma.
Prostornost? Hm, ja, zna biti težava, če ste navajeni s seboj ves čas voziti kup krame. Sam nisem in mi je dobrih sto litrov prtljažnika in nekaj manjših odlagališč za sedežema povsem dovolj. Manj stvari kot vozim s seboj, manjša je verjetnost, da se mi kaj premetava po avtomobilu. Bo pa držalo, da to ni družinski avtomobil, zato najprej za ženo vzemite mazdo5, zase pa takšno igračo. A je treba kar pohiteti, ker bo kmalu na trg prišla nova generacija, ta pa se bo poslovila. In samo upam lahko, da ne bo povezana s turbomotorjem, ker je takšen atmosferski agregat mnogo boljši.
Za užitek so pomembni le pogon, podvozje in menjalnik!
Tole je MX-5 z jubilejno opremo takumi, kar pomeni 17-palčna platišča in belo barvo, notri pa usnjeno oblazinjenje, malce štorasto postavljen mikrofon povezave bluetooth, klavirski lak na armaturki, tempomat in navigacijo. Uporabne stvari, a boste tudi brez njih lepo shajali. Za užitek so namreč pomembni le pogon, podvozje in menjalnik.
tehnični podatki | mazda MX-5 1,8i takumi |
vrsta motorja | bencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1798 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 93 (126) pri 6.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 167 pri 4.500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3995 x 1720 x 1245 |
medosna razdalja v mm | 2330 |
prtljažnik v litrih | 250 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1080 (275) |
največja hitrost v km/h | 198 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,5/5,5/7,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.990 |
cena testnega vozila v EUR | 23.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 25.189 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!