Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Popolnost sliši na ime BMW

BMW 328i sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Modna muha z majhno porabo goriva je v zadnjih letih dovolj pomembna, da bo pri nakupu BMW-jeve trojke velika večina izbrala dvolitrski dizelski motor. Ampak je takšen turbobencinski veliko boljši.
Popolnost sliši na ime BMW
Foto: Anže Jereb
5. 9. 2012 ob 10:12
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oprema sport in rdeča barva prelevita avtomobil v pravega lepotca
motor je izjemno prožen in zmogljiv, nikakor pa ne robusten ali preglasen
z nastavljivim blaženjem se udoben avtomobil prelevi v pravo uživaško zverinico ...
... ki zmore hitro in nadzorovano pomigati z zadnjico
poraba goriva je za konjenico zelo majhna
samodejni menjalnik je hiter in uglajen, praktično brez napak
položaj za volanom in sedeža spredaj sta brezhibna
zadaj je v tej generaciji trojke dovolj prostora
navigacijski sistem deluje dobro in je pregleden, z njim pa je armaturna plošča bogatejša ...
... a je obenem presneto drag
cena vozila nasploh je previsoka, ne glede na odličnost
vrata zahtevajo bolj moško roko, sicer se ne zaprejo
limuzina je sicer elegantnejša od karavana, a njen prtljažnik je le pogojno uporaben
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (13 glasov)
video test BMW 328i sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Dizelske agregate večinoma kupujemo zaradi varčevanja, ampak v primeru dodobra založenega BMW-ja 3, ki mimogrede stane petdeset tisočakov ali več, to dejansko ni smiselno. V primeru, da bi varčevali, posežite po manj premijskih znamkah ali po manj bogati opremi, potem bo takšen varčevalni ukrep vsaj upravičen. Razen, če menite, da se dandanes pač spodobi imeti avtomobil z majhno porabo goriva.

Ampak bistveno boljša in gorivno resda nekoliko bolj potratna, a obenem občutno zmogljivejša, je različica 328i, torej takšna z dvolitrskim turbobencinskim motorjem in s 180 kilovati moči. Pri testnem BMW-ju 328i sport natančno vem čemu cena zajetnih 57.000 evrov. Zaradi odličnega podvozja, karoserije, menjalnika, pogona, nastavljivega blaženja, motorja, sedežev, vrhunske notranjosti, lege na cesti, občutka, ki ga nudi med vožnjo, super volana, pa zaradi ogromnega zaslona navigacije. In še kaj bi se našlo.

BMW je z novo trojko naredil zelo konkreten avtomobil, kar smo ugotovili že v številnih testih. Položaj za volanom je perfekten, prostornost zadnje klopi tudi ni več hiba, izdelava je na vrhunskem nivoju, intuitivnost stikal tudi, vse je točno tako, kot mora biti. Seveda je cena že skoraj nesramno visoka, a tako pač je, smo videli že enako drage ali dražje trojke z bistveno manj prepričljivim motorjem.

Takšna trojka je zaradi nastavljivega blaženja (spremeni se tudi odzivnost stopalke za plin in občutljivost krmilnega mehanizma) lahko zelo udobna ali pa precej športno suverena, zato, če lahko, na spisku dodatne opreme takšno podvozje le obkljukajte. Navigacijski sistem je dober, predvsem pa po zaslugi ogromnega zaslona zelo pregleden in ga tudi priporočam. Malo zaradi uporabnosti in več zaradi tega, ker armaturna plošča izgleda mnogo bolj bogato. Pa ne zato, da boste sosedom lahko kazali, kaj vse imate, sami boste bolj zadovoljni nad izgledom avtomobila, ki ste ga plačali. Je pa drag in kakšno vrhunsko Garminovo navigacijsko napravo dobite za bistveno manj denarja.

Najprej sem menil, da bi imel raje ročni menjalnik, predvsem, ker bi se lažje poigral z zdrsom zadka, a je takšen samodejni osemstopenjski tako vrhunski, da sem si hitro premislil. Da je zamenjal prestavo, lahko opazite le po merilniku vrtljajev, tako brezčutno in hitro namreč deluje. Motor pa je itak vrhunski, sploh ne deluje prisilno polnjen, turbo luknje ni in od najnižjih vrtljajev vleče suvereno. Predvsem pa ni nikoli naporen ali pa nesramno glasen, izjemno kultiviran je, a obenem pošteno zmogljiv. Glede na odlično lego in vsesplošni občutek mu celo manjka nekaj več karakterja, a pod črto je odličen izdelek.

In če menite, da tako zmogljiv agregat potrebuje ogromno goriva, vam povem, da se motite. Na poti do Budimpešte in nazaj je ob vožnji po predpisih zahteval le 6,5 litra, ko smo si privoščili nekaj kontroliranih izpadov, pa se je ustavila na 7,8 litra. Zato sploh ne vidim razloga, zakaj bi želel imeti dizla, ko pa ta mnogo lepše prede, predvsem pa suvereno pospešuje. In porabi največ dva litra več od glasnega dizla.

Slabosti? Če odmislimo ceno, je slabost le ena, pa še tukaj iščem dlako v jajcu. Vsa vrata je treba vedno malce bolj potisniti, da se lepo zaprejo, zato smo jih pogosto le priprli in je bilo treba vajo ponoviti. In to je to. Sam osebno bi izbral prav takšno kombinacijo, le v karavanski obliki. Za družinski avtomobil bi bila taka trojka odlično prevozno sredstvo. 

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 328i sport line
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) od 5.000 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.250 do 4.800
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4624 x 1811 x 1429
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1505 (500)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/5,2/6,3
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 30.400
cena testnega vozila v EUR 40.050
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 53.750

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |