Popolnost sliši na ime BMW
BMW 328i sport
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Ampak bistveno boljša in gorivno resda nekoliko bolj potratna, a obenem občutno zmogljivejša, je različica 328i, torej takšna z dvolitrskim turbobencinskim motorjem in s 180 kilovati moči. Pri testnem BMW-ju 328i sport natančno vem čemu cena zajetnih 57.000 evrov. Zaradi odličnega podvozja, karoserije, menjalnika, pogona, nastavljivega blaženja, motorja, sedežev, vrhunske notranjosti, lege na cesti, občutka, ki ga nudi med vožnjo, super volana, pa zaradi ogromnega zaslona navigacije. In še kaj bi se našlo.
BMW je z novo trojko naredil zelo konkreten avtomobil, kar smo ugotovili že v številnih testih. Položaj za volanom je perfekten, prostornost zadnje klopi tudi ni več hiba, izdelava je na vrhunskem nivoju, intuitivnost stikal tudi, vse je točno tako, kot mora biti. Seveda je cena že skoraj nesramno visoka, a tako pač je, smo videli že enako drage ali dražje trojke z bistveno manj prepričljivim motorjem.
Takšna trojka je zaradi nastavljivega blaženja (spremeni se tudi odzivnost stopalke za plin in občutljivost krmilnega mehanizma) lahko zelo udobna ali pa precej športno suverena, zato, če lahko, na spisku dodatne opreme takšno podvozje le obkljukajte. Navigacijski sistem je dober, predvsem pa po zaslugi ogromnega zaslona zelo pregleden in ga tudi priporočam. Malo zaradi uporabnosti in več zaradi tega, ker armaturna plošča izgleda mnogo bolj bogato. Pa ne zato, da boste sosedom lahko kazali, kaj vse imate, sami boste bolj zadovoljni nad izgledom avtomobila, ki ste ga plačali. Je pa drag in kakšno vrhunsko Garminovo navigacijsko napravo dobite za bistveno manj denarja.
Slabosti? Če odmislimo ceno, je slabost le ena, pa še tukaj iščem dlako v jajcu. Vsa vrata je treba vedno malce bolj potisniti, da se lepo zaprejo, zato smo jih pogosto le priprli in je bilo treba vajo ponoviti. In to je to. Sam osebno bi izbral prav takšno kombinacijo, le v karavanski obliki. Za družinski avtomobil bi bila taka trojka odlično prevozno sredstvo.
tehnični podatki | BMW 328i sport line |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 180 (245) od 5.000 do 6.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 od 1.250 do 4.800 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4624 x 1811 x 1429 |
medosna razdalja v mm | 2810 |
prtljažnik v litrih | 480 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1505 (500) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,2/5,2/6,3 |
poraba na testu v l/100 km | 6,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 30.400 |
cena testnega vozila v EUR | 40.050 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 53.750 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!