Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kot riba v vodi

Honda CR-V 2.2 i-DTEC executive

Avtor prispevka: Anže Jereb
Že po prvi vožnji s hondo CR-V boste zadovoljni, verjetno celo navdušeni. Avtomobil je krasen, ima pa veliko težavo, saj ga v ožji izbor doda le malo kupcev. Pa si to zasluži?
Kot riba v vodi
Foto: Anže Jereb, Miha Kokalj
3. 4. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostornost prtljažnika je v samem vrhu
CR-V je nadvse prilagodljiv
notranjost je prijetna in intuitivna
vozne lastnosti so dinamične in obenem udobje ne trpi
samodejno prilagajanje snopa žarometov deluje brezhibno
dizelski agregat navdušuje z mirnim tekom
sprednja sedeža sta nadvse udobna
samodejni menjalnik je zelo hiter
menjalnik ima le pet prestav
poraba goriva je v povprečju razreda
za pregled radijskih postaj je vedno potrebno pritisniti vsaj dva gumba
motor je povprečno zmogljiv
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (32 glasov)
test honda CR-V 2.2 i-DTEC executive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kratek odgovor je seveda ne, čeprav ima avtomobil tudi kakšno hibo ali dve. Je pa Honda v zadnjem desetletju naredila ogromno spremembo identitete in se iz znamke, ki je ponujala športne avtomobile, prelevila v znamko, ki danes ponuja predvsem funkcionalna in umirjena vozila. CR-V v njihovem prodajnem programu nastopa že vrsto let in se je v teh času iz dokaj terenskega vozila dejansko med prvimi v segmentu prelevil v točno tisto, kar kupci najbolj potrebujete. V predstavnika športnih terencev, ki se najbolje počuti na asfaltu.

Tole je že četrta generacija. Meni osebno iz boka ne deluje tako skladno kot prejšnja, je pa nasploh malce bolj možata. Mi je lepa od spredaj in od zadaj, le zadnji del z boka ni najbolj posrečen. Če vas to ne odvrača od nakupa, potem ste že na dobri poti, da vam CR-V zleze pod kožo. Notranjost je namreč mnogo bolj zanimiva. Že tako zajetnega prtljažnika ne ponuja noben tekmec in čeprav so gabariti avtomobila celo manjši od prejšnje generacije, prtljažnik sedaj ponuja skoraj 600 litrov, sedeže pa se zloži z eno samo potezo, kar je Hondin zaščitni znak pri večini vozil.

Tudi potniki boste imeli dovolj prostora, zadaj je zelo dobrodošlo ravno dno, spredaj pa izjemno udobna sedeža, ki veliko pripomoreta k res odličnemu položaju. Kakšna stvar me seveda moti, recimo dva zaslona, kjer manjši služi le kot ura oziroma za ponavljanje informacij navigacije iz velikega zaslona, ampak cenejše opreme tega itak nimajo, zato sta dva le v tem primeru. Ne razumem niti, zakaj moram po vžigu vedno pritisniti vsaj dva gumba, če želim na zaslonu imeti radijske postaje, ali zakaj je merilnik hitrosti tako preprost, ko pa so že ponujali lepše in vseeno pregledne. So pa to dejansko malenkosti, nasploh je počutje v tem avtomobilu nadvse prijetno. Deluje precej mondeno, že sam volanski obroč je tako dober, da bi ga želel imeti v vsakem avtomobilu.

V časih, ko nekateri tekmeci v svojih športnih terencih ponujajo že osemstopenjske samodejne menjalnike, se zdi Hondin 5-stopenjski s številom prestav smešno okrnjen. Morda res, a ga bom vseeno pohvalil, ker me je kakšna prestava ali dve manj motila le zato, ker vem, da bi bil avtomobil lahko bolj poskočen. In to je to, drugih pripomb nimam, ker prestavlja dovolj hitro, da se nima česa sramovati, obenem pa tudi na avtocesti pri 130 km/h skrbi, da se motor ne vrti z več kot 2.500 vrtljaji v minuti in je povsem tih. Konec koncev je tako motoriziran CR-V tudi sprejemljivo varčen in je na testu zahteval okoli osem litrov, je pa res, da znajo nekateri tekmeci ponuditi boljši rezultat. Dejansko največja zamera oziroma hiba, če sem v uvodu že omenjal hibe, ostaja borna ponudba motorjev. Poleg bencinskega, po katerem ne bo posegel skoraj nihče, je na voljo še takšen dizelski motor, ki je s 110 kilovati moči srednje zmogljiv. Dovolj za vsakdan, bi pa avtomobil sigurno pritegnil še katerega kupca, če bi bilo motorjev in moči več. Kmalu sicer lahko pričakujemo prihod 1,6-litrskega dizelskega motorja, a bo slednji povezan le z dvokolesno gnanim CR-V-jem. In tukaj konkurenca ponuja bistveno več.

Da iz svoje kože pri Hondi ne morejo, se vidi po voznih lastnostih. Zato vam pravim, da boste najverjetneje že po prvi vožnji nad njo navdušeni. Trdim, da se le redkokateri neposredni tekmec zmore peljati tako cestno suvereno, predvsem pa ponujati tako dober in zanesljiv občutek preko krmilnega mehanizma. Vse skupaj je pohvalno komunikativno, obenem pa udobje ostaja na visokem nivoju. Celo na makadamu le redkokateri predstavnik podobno velikih SUV-jev zmore tako elegantno požirati grbine. Izklopljiv sistem ESP in običajna ročica ročne zavore tako kar kličeta po zabavi. Voznik nima nikakršnega stikala za vklop zapore diferenciala, ker je ni, ali pa za preklop med pogoni, ker to sistem opravlja sam. Zgolj stikalce za pomoč pri spuščanju je. In to je povsem dovolj, ker ga na zahteven teren ne bo vozil nihče.

Na koncu pridem do cene. Takšen CR-V z opremo exclusive stane 40 tisočakov pa bi sam brez težav pogrešal usnje in samodejni menjalnik, panoramsko streho in še kakšno stvar, bi pa nedvomno obdržal samodejne žaromete, ki delujejo vzorno, upam si trditi, da bolje od vseh doslej preizkušenih. Manj plemenit paket opreme bi hitro pomenil okoli deset tisočakov manjšo ceno. V takšnem primeru pa za odšteti denar dobite zelo dober avtomobil, ki vas bo le redko jezil s kakšno malenkostjo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 2.2 i-DTEC executive
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2.000
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4570/1820/1685
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 589
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1782 (520)
največja hitrost v km/h 290
pospešek 0-100 km/h v s 10.6
poraba (po normah EU) v l/100 km 8.2/6.0/6.8
poraba na testu v l/100 km 8,3
cena osnovnega vozila v EUR 22.990
cena testnega vozila v EUR 39.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.990

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MzE2My0xMTMyMjM4MTAzMS0xLmpwZzEzNjUzNTM2MDY=.jpg
ford A pravi:
Fantje z uredništva volan. Avtomobil z šestimi prestavami trošijo več goriva, kot tisti z petimi prestavami. Prvirite tehnične podatke. 
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |