Kratek odgovor je seveda ne, čeprav ima avtomobil tudi kakšno hibo ali dve. Je pa Honda v zadnjem desetletju naredila ogromno spremembo identitete in se iz znamke, ki je ponujala športne avtomobile, prelevila v znamko, ki danes ponuja predvsem funkcionalna in umirjena vozila. CR-V v njihovem prodajnem programu nastopa že vrsto let in se je v teh času iz dokaj terenskega vozila dejansko med prvimi v segmentu prelevil v točno tisto, kar kupci najbolj potrebujete. V predstavnika športnih terencev, ki se najbolje počuti na asfaltu.
Tole je že četrta generacija. Meni osebno iz boka ne deluje tako skladno kot prejšnja, je pa nasploh malce bolj možata. Mi je lepa od spredaj in od zadaj, le zadnji del z boka ni najbolj posrečen. Če vas to ne odvrača od nakupa, potem ste že na dobri poti, da vam CR-V zleze pod kožo. Notranjost je namreč mnogo bolj zanimiva. Že tako zajetnega prtljažnika ne ponuja noben tekmec in čeprav so gabariti avtomobila celo manjši od prejšnje generacije, prtljažnik sedaj ponuja skoraj 600 litrov, sedeže pa se zloži z eno samo potezo, kar je Hondin zaščitni znak pri večini vozil.
Tudi potniki boste imeli dovolj prostora, zadaj je zelo dobrodošlo ravno dno, spredaj pa izjemno udobna sedeža, ki veliko pripomoreta k res odličnemu položaju. Kakšna stvar me seveda moti, recimo dva zaslona, kjer manjši služi le kot ura oziroma za ponavljanje informacij navigacije iz velikega zaslona, ampak cenejše opreme tega itak nimajo, zato sta dva le v tem primeru. Ne razumem niti, zakaj moram po vžigu vedno pritisniti vsaj dva gumba, če želim na zaslonu imeti radijske postaje, ali zakaj je merilnik hitrosti tako preprost, ko pa so že ponujali lepše in vseeno pregledne. So pa to dejansko malenkosti, nasploh je počutje v tem avtomobilu nadvse prijetno. Deluje precej mondeno, že sam volanski obroč je tako dober, da bi ga želel imeti v vsakem avtomobilu.
V časih, ko nekateri tekmeci v svojih športnih terencih ponujajo že osemstopenjske samodejne menjalnike, se zdi Hondin 5-stopenjski s številom prestav smešno okrnjen. Morda res, a ga bom vseeno pohvalil, ker me je kakšna prestava ali dve manj motila le zato, ker vem, da bi bil avtomobil lahko bolj poskočen. In to je to, drugih pripomb nimam, ker prestavlja dovolj hitro, da se nima česa sramovati, obenem pa tudi na avtocesti pri 130 km/h skrbi, da se motor ne vrti z več kot 2.500 vrtljaji v minuti in je povsem tih. Konec koncev je tako motoriziran CR-V tudi sprejemljivo varčen in je na testu zahteval okoli osem litrov, je pa res, da znajo nekateri tekmeci ponuditi boljši rezultat. Dejansko največja zamera oziroma hiba, če sem v uvodu že omenjal hibe, ostaja borna ponudba motorjev. Poleg bencinskega, po katerem ne bo posegel skoraj nihče, je na voljo še takšen dizelski motor, ki je s 110 kilovati moči srednje zmogljiv. Dovolj za vsakdan, bi pa avtomobil sigurno pritegnil še katerega kupca, če bi bilo motorjev in moči več. Kmalu sicer lahko pričakujemo prihod 1,6-litrskega dizelskega motorja, a bo slednji povezan le z dvokolesno gnanim CR-V-jem. In tukaj konkurenca ponuja bistveno več.
Da iz svoje kože pri Hondi ne morejo, se vidi po voznih lastnostih. Zato vam pravim, da boste najverjetneje že po prvi vožnji nad njo navdušeni. Trdim, da se le redkokateri neposredni tekmec zmore peljati tako cestno suvereno, predvsem pa ponujati tako dober in zanesljiv občutek preko krmilnega mehanizma. Vse skupaj je pohvalno komunikativno, obenem pa udobje ostaja na visokem nivoju. Celo na makadamu le redkokateri predstavnik podobno velikih SUV-jev zmore tako elegantno požirati grbine. Izklopljiv sistem ESP in običajna ročica ročne zavore tako kar kličeta po zabavi. Voznik nima nikakršnega stikala za vklop zapore diferenciala, ker je ni, ali pa za preklop med pogoni, ker to sistem opravlja sam. Zgolj stikalce za pomoč pri spuščanju je. In to je povsem dovolj, ker ga na zahteven teren ne bo vozil nihče.
Na koncu pridem do cene. Takšen CR-V z opremo exclusive stane 40 tisočakov pa bi sam brez težav pogrešal usnje in samodejni menjalnik, panoramsko streho in še kakšno stvar, bi pa nedvomno obdržal samodejne žaromete, ki delujejo vzorno, upam si trditi, da bolje od vseh doslej preizkušenih. Manj plemenit paket opreme bi hitro pomenil okoli deset tisočakov manjšo ceno. V takšnem primeru pa za odšteti denar dobite zelo dober avtomobil, ki vas bo le redko jezil s kakšno malenkostjo.