Subaru trezia
Mednarodna premiera
Gre za prvi skupni izdelek omenjenih znamk, ki ga bomo lahko vozili Evropejci, trezia pa se na Japonskem prodaja že nekaj časa.
Trezia oziroma prevedeno zaklad je v bistvu bolj toyota kot subaru, saj ne ponuja značilnega odličnega štirikolesnega pogona ali bokserskega motorja, ponuja pa večino vrlin, ki jih običajno srečamo pri toyotah. Naj vas zato sprednja imprezina maska ne zavede, to je zgolj mali enoprostorec, za osnovo katerega so vzeli versa S, s tem avtomobilom pa želi Subaru prepričati nekaj kupcev, ki jim je všeč znamka, a doslej po njej niso posegali, ker v ponudbi ni bilo takšnega majhnega in uporabnega avtomobila. Tudi notranjost je seveda povsem Toyotina, z izjemo volanskega obroča s Subarujevim logotipom.
S svojimi štirimi metri dolžine bo tako trezia skakala v zelje še hondi jazz, nissanu note in podobnim malim enoprostorcem, ki so precej priljubljeni, pri njih pa so najpomembnejše vrline prilagodljivost, uporabnost in prostornost. Zato je strešna linija trezie višja in prostora nad glavo veliko, spredaj imata voznik in sopotnik na voljo obilo odlagališč. Prava prostorska prilagodljivost pa se najde v zadnjem delu. Naslonjala druge sedežne klopi so enostavno zložljiva do povsem ravnega položaja, podiranja pa se je mogoče lotiti tudi iz prtljažnika, saj sta tam dva dodatna vzvoda. Prtljažnik že v osnovi ponuja 429 litrov prostornine in ima raven rob, dno pa se lahko odstrani, pri čemer tako dobimo še nekaj dodatnega prostora, v primeru, da podremo naslonjala sedežev, pa prostornina naraste na skoraj 1400 litrov.
V ponudbi je le en motor s prostornino 1,3 litra in stotimi 'konji'. Na prvi vožnji po okolici Verone se je izkazal za dovolj živahnega in mestno uporabnega, kar je tudi najbolj pomembno, saj se bo v takšnem okolju najpogosteje nahajal. Povezan je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, pri Subaruju pa trdijo, da je agregat zelo varčen in naj bi v povprečju zahteval le 5,5 litra goriva na sto prevoženih kilometov.
Trezia je torej uporaben malček, pri katerem pa je potrebno povsem preklopiti v mišljenju, saj vrline tega avtomobila prav v ničemer ne spominjajo na ostale subaruje. Od marca naprej bo na voljo tudi pri nas in sicer v dveh paketih opreme. Cenejši že vsebuje sedem zračnih blazin, ESP, klimatsko napravo in kopico ostale opreme, zanj pa bo treba odšteti 15.590 evrov.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!