Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tartuf?

Audi A1 1.6 TDI ambition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Audi s svojim A1 dokazuje, da so lahko tudi tako majhni avtomobili sila elegantni, počutje v njih pa prestižno. Oblika tega malčka, materiali in kakovost izdelave so prav takšni kot v A6, torej vrhunski. No, dizajn je malce bolj mladosten, kot tudi mora biti, če želi A1 konkurirati miniju.
Tartuf?
Foto: Anže Jereb
7. 3. 2011 ob 13:00
Komentarjev: 0
video test audi A1 1,6 TDI ambition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Polemike o tem, kje se najbolj splača kupovati kruh, čokolado ali pivo in kateri od veletrgovcev je najboljši ter kateri najcenejši, so del vsakdana. Večina upošteva akcije in ima natančno izračunano, kje se kdaj splača določeno stvar kupiti, spet drugi tako ali tako hodijo le k tistim, cenovno ugodnejšim ponudnikom. Potem pa so tu še tretji, tisti, ki jih akcijske cene ne brigajo in kupujejo tam, kjer pač ravno so in takšnih kupcev tudi ne boste srečali v manj bleščečih trgovinah. Nekaterim celo godi plačevati stvari nekoliko dražje, saj s takšnim ravnanjem okolici kažejo, da jim ni hudega.

No in takšni kupci imajo pogosto nekoliko bolj specifičen okus pri avtomobilih. Pravzaprav želijo tudi s svojim avtomobilom okolici pokazati, da imajo radi nekaj več. Običajno se zato kažejo v velikih in nastopaških avtomobilih, sem pa tja pa se seveda najde kdo, ki potrebuje majhnega. In takrat nastopi audi A1, katerega test lahko začnem z »uaaaau« ali pa z »o, groza«. Bom začel s pozitivno stranjo, predvsem zaradi ravno omenjenih kupcev.

Audi s svojim A1 dokazuje, da so lahko tudi tako majhni avtomobili sila elegantni, počutje v njih pa prestižno. Oblika tega malčka, materiali in kakovost izdelave so prav takšni kot v A6, torej vrhunski. No, dizajn je malce bolj mladosten, kot tudi mora biti, če želi A1 konkurirati miniju. Mini je namreč njegov pravi tekmec, saj za razliko od ostalih avtomobilov tega segmenta precej višjo ceno upravičuje z odlično izdelavo, materiali, opremo in dizajnom. Tako kot A1, ki pa je v primerjavi z minijem manj igriv in dinamičen, zato pa toliko bolj eleganten in prestižen.

Zaradi naštetega je počutje spredaj res odlično, udobno, prijetno in predvsem deluje bogato. Da je zadaj prostora manj kot denimo v fabii in da je tudi prtljažnik manjši, pa naj ne bo kritika, saj kupcev tega malčka litri v prtljažniku ne ganejo dosti. Ugotovili smo že, da slednji pač potrebujejo zanimiv in frajerski avto. Želeli boste, da vas okolica opazi, zato je A1 tudi navzven zelo simpatičen. S to barvo (po našem mnenju ena najbolj primernih in opaznih barv za ta avtomobil), ostro odrezanimi robovi karoserije in ostrimi linijami je sila zanimiv, opazen in skoraj športno agresiven obenem. Tudi strešna loka v srebrni barvi mu dobro deneta, zato pri nakupu okencu za loka v srebrni barvi le dodajte kljukico.

Kako pa se pelje? No, osnovo si deli s polom, zato so podobne tudi vozne lastnosti. Vseeno je nekoliko bolj trd in pripravljen poskočiti v zavoje tudi nekoliko hitreje, zato pa malce manj udoben. Brez skrbi, hudega neudobja ne boste trpeli, so pa dinamične vrline bolj primarna postavka kot pa nudenje vrhunskega udobja. A ne pozabite, tudi to ni pomembno. Pomembno je, da vas bodo v njem opazili.

1,6-litrski dizelski motor nas je navdušil že večkrat in se je tudi tukaj izkazal za pohvalno prožnega in tihega. Ker je A1 relativno lahek, je z njim v nosu presenetljivo živahen, porabi pa tudi dokaj malo goriva. Okoli pet litrov in pol. A smo v uredništvu vseeno mnenja, da bi bil 1,4-litrski 'turbobencinar' bolj zanimiv. Še bolj živahen, kar je temu malčku pisano na kožo, pa še stane prav toliko.

Če se sedaj vrnem na začetek in k »o groza«, naj vam povem, da takšen, srednje opremljen A1, stane 26.000 evrov. 26.000 evrov za avtomobil, ki v dolžino nima niti štirih metrov! Kaj vse drugega lahko na štirih kolesih kupite za ta denar, niti ne bom omenjal. A po drugi strani, če si ga lahko omislite, zakaj pa ne. Je pač audi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Audi A1 1,6 TDI ambition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-2500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3954 x 1740 x 1416
medosna razdalja v mm 2469
prtljažnik v litrih 270
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1215 (375)
največja hitrost v km/h 190
pospešek 0-100 km/h v s 10,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/3,5/3,9
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 16.560
cena testnega vozila v EUR 20.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.236

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |