Tartuf?
Audi A1 1.6 TDI ambition
No in takšni kupci imajo pogosto nekoliko bolj specifičen okus pri avtomobilih. Pravzaprav želijo tudi s svojim avtomobilom okolici pokazati, da imajo radi nekaj več. Običajno se zato kažejo v velikih in nastopaških avtomobilih, sem pa tja pa se seveda najde kdo, ki potrebuje majhnega. In takrat nastopi audi A1, katerega test lahko začnem z »uaaaau« ali pa z »o, groza«. Bom začel s pozitivno stranjo, predvsem zaradi ravno omenjenih kupcev.
Zaradi naštetega je počutje spredaj res odlično, udobno, prijetno in predvsem deluje bogato. Da je zadaj prostora manj kot denimo v fabii in da je tudi prtljažnik manjši, pa naj ne bo kritika, saj kupcev tega malčka litri v prtljažniku ne ganejo dosti. Ugotovili smo že, da slednji pač potrebujejo zanimiv in frajerski avto. Želeli boste, da vas okolica opazi, zato je A1 tudi navzven zelo simpatičen. S to barvo (po našem mnenju ena najbolj primernih in opaznih barv za ta avtomobil), ostro odrezanimi robovi karoserije in ostrimi linijami je sila zanimiv, opazen in skoraj športno agresiven obenem. Tudi strešna loka v srebrni barvi mu dobro deneta, zato pri nakupu okencu za loka v srebrni barvi le dodajte kljukico.
Kako pa se pelje? No, osnovo si deli s polom, zato so podobne tudi vozne lastnosti. Vseeno je nekoliko bolj trd in pripravljen poskočiti v zavoje tudi nekoliko hitreje, zato pa malce manj udoben. Brez skrbi, hudega neudobja ne boste trpeli, so pa dinamične vrline bolj primarna postavka kot pa nudenje vrhunskega udobja. A ne pozabite, tudi to ni pomembno. Pomembno je, da vas bodo v njem opazili.
Če se sedaj vrnem na začetek in k »o groza«, naj vam povem, da takšen, srednje opremljen A1, stane 26.000 evrov. 26.000 evrov za avtomobil, ki v dolžino nima niti štirih metrov! Kaj vse drugega lahko na štirih kolesih kupite za ta denar, niti ne bom omenjal. A po drugi strani, če si ga lahko omislite, zakaj pa ne. Je pač audi.
tehnični podatki | Audi A1 1,6 TDI ambition |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) pri 4400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 pri 1500-2500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3954 x 1740 x 1416 |
medosna razdalja v mm | 2469 |
prtljažnik v litrih | 270 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1215 (375) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,7/3,5/3,9 |
poraba na testu v l/100 km | 5,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.560 |
cena testnega vozila v EUR | 20.300 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 26.236 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!