Z ST-jem smo se pred časom dodobra že spoprijateljili na tej prvi vožnji v Španiji in potrdili, da ostaja vozniško zelo suveren. Poleg zunanjih in notranjih sprememb so namreč nekoliko optimizirali še samo podvozje, zaradi česar ST v zavojih na cesti čepi še bolje, obenem pa naj bi bil lahkotnejši in manj trd, ko se boste peljali normalno hitro. Bomo preverili, ko ga dobimo na test. Glavna sprememba je pravzaprav dodatna ponudba v obliki dizelske različice. Ta ponudi 136 kilovatov moči in konkretno sune, predvsem zaradi 400 Nm navora. Celo neprijeten zvok dizelskega agregata so uspeli praktično povsem skriti in takšna različica brunda dokaj zanimivo. Ji pa manjkajo vrtljaji, da bi bila tako prepričljiva, kot je bencinska, a vseeno računajo, da bo 45 odstotkov kupcev poseglo po njej.
Sicer pa naj bi petnajst letošnjih kupcev poleg zmogljivosti prepričala še ugodna cena, saj bo dizelska različica na voljo že za 23.990 EUR, slab tisočak doplačila pa bo v garažo pripeljal že bencinsko različico. V primeru, da bi radi posegli po bolje opremljenem paketu ST-3, vas bo to stalo dobra dva tisočaka, a med zanimivimi opremskimi dodatki so v tem primeru le biksenonske luči, te pa so tako ali tako na voljo v posebnem paketu za manj kot tisočaka. In tudi rumena barva je skorajda obvezna, ta pa stane 855 evrov.