Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Galski petelin

Peugeot 207 1,6 VTi premium

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Francoski Peugeot svojim avtomobilom daje precej neosebna imena. Sestavljena so zgolj iz številk in mogoče nekaj črk. Vendar vam takoj, ko se usedete v majhnega, srednjega ali velikega levčka, postane jasno, da ste v vozilu z dušo. In nič drugače ni v 207-ki. Je pa zanimivo, da ponosnih nosov francoske avtomobilske industrije ne krasi petelin, zaščitni znak nekdaj galskega ljudstva.
Galski petelin
Foto: Matej Mihinjač
30. 3. 2010 ob 11:24
Komentarjev: 0
test peugeot 207 1.6 VTi premium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Izjava, da 207 nadaljuje delo tam, kjer ga je 206 končal, pravzaprav ni na mestu. V Sloveniji nedavno predstavljen model 206+ temu namreč nasprotuje. Gre za (pre/ob)novo v Sloveniji precej popularne 206-ice, ki naj bi zapolnila vrzel med 107 in 207. 207 je tako samosvoj model, ki zgolj na videz črpa oblikovalske prijeme peugeota 206. Zunanjost je na prvo žogo bolj dovzetna za ženske poglede. S tem ni nič narobe, kaže le, da modno bolj zavedna dekleta prepoznajo lepoto prej, kot modno večinoma neizobraženi moški. 'Lepotne gubice' so letom primerno zrasle, kar je najbolj vidno ravno tam, kjer jih ženske najbolj skrivajo. Na obrazu seveda. Opazno so zrasle luči in satovje na sprednjem odbijaču, stranska linija in zadnji del sta bila deležna le manjših oblikovalskih popravkov. Obraz malega levčka krasi velik emblem kralja živali in široko nasmejana usta, francosko ritko luči v led tehniki in sloka streha, ki vozilu sicer daje za oko precej prijetne mere, zadaj sedečim pa žal krade prostor.

V notranjosti se bohoti plastika, ki je nič kaj stereotipno francosko precej dobro obdelana in od sebe ne daje nobenih nepojasnjenih zvokov. Položaj za volanom si je mogoče odlično nastaviti, sedeži so oprijemljivi in neutrujajoči, pograjati gre edino precej zajeten volan in nenatančno prestavno ročico menjalnika. Zaradi sloke strehe imajo potniki zadaj precej omejen potovalni prostor, ki že tako ni preveč velikodušno odmerjen.

Peugeot si je, podobno kot vsi veliki, svoj imidž ustvaril na dirkališčih. V osemdesetih in devetdesetih letih dvajsetega stoletja so Francozi svojo blatno dominanco uveljavljali z modeloma 205 in kasneje 206, štiri leta zapored so z modeloma 205 in 405 osvojili prestižni reli Dakar, vsem pa so verjetno dobro poznani tudi francoski uspehi na dirki 24 ur Le Mansa, vključno z zadnjo dizelsko zmago njihovega 908 HDi FAP. Bencinski in dizelski uspehi pa žal niso prinesli nobenega posebnega modela, ki bi počastil široko francosko dirkaško znanje. Bolj kot na to so se pri Peugeotu osredotočili na razvoj vsestransko uporabnih avtomobilov, mednje pa umestili tudi kašnega z bolj potentnim motorjem in dovršenim podvozjem. Z lahkoto lahko razumemo, zakaj sta bila modela 205 in 206 tako uspešna tudi tam, kjer ni 'cest'.

Tehnika v testnem 207 je bil razvita v navezi z nemškim BMWjem in deluje naravnost odlično. Motor se zelo rad zavrti v rdeče polje in pri tem daje od sebe prijetno športen zvok. Stopalka za plin je precej odzivna in se odzove še na tako kratek gib, menjalnik je, razen zajetne prestavne ročice, še kar hiter. Krmiljenje je razumljivo nekaj bolj mehko nastavljeno, podvozje pa stereotipno francosko lepo požira neravnine. Po nekaj zavojih gorske ceste še tako 'zadrt' voznik dobi nasmešek na obraz; francoski lev je res lepo vodljiv tudi v najbolj ostrih ovinkih. Zavore sicer ne popuščajo tako zlahka, kljub vsemu pa bi si na trenutke želeli nekaj več zavorne sile. Za športno vožnjo bi prav prišel tudi bolj neposreden volan, z nekaj več informacijami s ceste in tršo nastavitvijo.

207 je torej živahen Francoz, poln karizme in užitkov. Njegova edina prava slabost je pomanjkanje prostora na zadnji klopi in če sem že ravno pikolovski, nekaj višja cena od konkurence, za kar pa se več kot oddolži na kratkem nedeljskem izletu na podeželje. Tako ali tako ga bosta vozila ona in on, pa čeprav bo on to zelo nerad priznal.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki peugeot 207 1,6 VTi premium
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 6000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 4250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4030 x 1750 x 1470
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 270
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1190 (450)
največja hitrost v km/h 194
pospešek 0-100 km/h v s 10,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,3/5,6/7,0
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 15.170
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.430

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |