Zadnja stekla so tako ogrevana že desetletja, še vedno pa so precej redka tista vozila, ki imajo ogrevan tudi vetrobran. Pa je super funkcija in v bistvu ne vidim razloga, da se tehnologija ne bi razširila. Edina slabost je pravzaprav nenavaden odboj svetlobe od grelnih nitk, če ta pada pod ravno pravim kotom, in to nekatere moti. Sicer pa so te tako drobne, da v večini primerov sploh ne motijo.
Spredaj je zadeva nekoliko drugačna in bistveno tanjše grelne niti so zaprte med dve plasti stekla, zato pa tudi imune na poškodbe ob čiščenju. To je dejansko velika prednost, saj bi jih kaj hitro lahko prekinili in ogrevanje ne bi več delovalo. Slabost je, da ob močnejših poškodbah stekla, denimo ob naletu večjega kamna, prekinjene niti ni mogoče popraviti in je potrebna zamenjava celotnega stekla. To je tudi precej dražje od klasičnega.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!