Podatki so dejansko impresivni, ker je skladišče v Sloveniji le eno od vsega petintridesetih na svetu, ki je neposredno povezano s centralnim skladiščem v Franciji, od tam pa dobiva vse nadomestne dele. Več kot 100.000 različnih kosov imajo nenehno na zalogi, kar pomeni, da pokrivajo okoli 95 odstotkov vseh potreb na način, da je stvar dejansko že pri njih. Nekaj manj kot za pet milijonov evrov je materiala na zalogi in zanj potrebujejo 1,46 meseca, da ga prodajo in zamenjajo z novimi kosi.
V začetku traja proces kompletnega obrata zaloge malce dlje, ker je zaloga sama bogatejša, pozneje računajo, da bodo obrat nadomestnih delov naredili enkrat mesečno. Na zalogi je torej velika večina rezervnih delov za do petnajst let stara vozila, velikokrat so stvari pri njih tudi za starejša, za renaulta 19 in 21 je na primer na zalogi veliko delov. In to pomeni, da gre dopoldne naročen kos v popoldanskem času že na pot do servisa, kjer so ga naročili, torej je na lokaciji še isti dan. Oziroma naslednji dan, če gre za popoldansko naročilo.
Ni pa večje skladišče edina noviteta, zaradi katere so nas povabili v Novo mesto. Renault v Sloveniji kot prvi v državi začenja z digitalizacijo poslovanja, kar pomeni, da bodo oziroma so močno olajšali proces, ko stranka pripelje avto na servis. Ta opravek je navadno precej neprijeten, zato se boste odslej na servis lahko prijavili kar od doma in preko posebne aplikacije, že vnaprej bo tudi jasno, kaj na prav vašem vozilu naslednji servisni interval sploh predvideva, izračunana pa bo tudi kompletna servisna cena. Tako boste že vnaprej točno vedeli, koliko vas bo servis stal.
Celo tako daleč so šli, da boste ključe lahko kar oddali na določenem mestu servisa, če boste tam pred njegovim odprtjem in se vam bo mudilo naprej, pa bodo na servisu itak že imeli vse podatke o tem, kaj je na vrsti. Celo o storitvi prevzema strankinega vozila pri njej doma ali v službi razmišljajo in bodo storitev najbrž tudi ponudili.
Seveda je interakcija s serviserjem še vedno mogoča, aplikacijo bo imel na tabličnem računalniku in ob avtu bosta lahko vse pogledala, določila servisni paket in vse ostalo, lastnik pa bo vse skupaj dobil tudi takoj na elektronski naslov. Pravzaprav bo na takšen način lažji tudi nakup novega vozila, saj bosta ob njem lahko vse preverila in tudi zasnovala prodajno pogodbo ter preverila ostale želje in možnosti.