Pri Renaultu so končno predstavili posodobljen model clio, ki se ponaša s številnimi tehnološkimi posodobitvami, tudi z novim dinamičnim paketom ompreme esprit Alpine.
Francozi so pokazali svež renault clio, ki je v triintridesetih letih prepričal že več kot 16 milijonov kupcev. V aktualni generaciji je na naših cestah sicer že od septembra leta 2019, kmalu pa bodo v salone zapeljale že posodobljene različice z bolj agresivnim obrazom, ki spominja na električni megane E-tech in koncept scenic vision. Nove luči spredaj so ožje kot poprej, zelo zanimive pa so dnevne led luči, ki so vkomponirane v sprednji odbijač, na voljo pa je še nekaj novih barv in nove oblike platišč do 17 palcev. Clio seveda ostaja enako velik, zato v dolžino meri 4.053, v širino 1.988 in v višino 1.439 milimetrov.
Pri snovanju posodobitve so se osredotočili na izboljšanje materialov v notranjosti in na izboljšanje multimedijskega sistema. Še vedno bo clio na voljo z digitalnimi merilniki na 7 ali 10 palčnem zaslonu, multimedijski sistem pa za delovanje uporablja 9,3-palčni zaslon, odslej pa podpira tudi brezžično povezavo z mobilnim telefonom preko Android Auto in Carplay. Seveda so na volan namestili novejši logotip znamke, sedeži pa so odslej deležni debelejše pene, zaradi česar so tudi bolj udobni. Poleg tega so se Francozi spogledovali tudi s trajnostnimi materiali v notranjosti, tako da odslej v renaultu clio ne bo več usnja, večina uporabljenih tkanin pa je vsaj delno izdelana iz recikliranih materialov.
Osvežitev je prinesla tudi nov dinamičen paket opreme z imenom esprit Alpine, ki zamenjuje paket R-line. Dinamičnost bo izražena z bolj dramatično oblikovalnima odbijačema in z bolj drzno zašiljeno masko, poleg tega pa bo nekaj zunanjih elementov v kontrastnih barvah, posebna bodo tudi platišča. Seveda se bo dinamičnost poznala tudi v notranjosti, kjer bosta sprednja sedeža bolj športna, z več bočne opore, prav tako bo več temnejših materialov, katerim bodo monotonost razbijali modri šivi.
Clio bo za pogon v prvi vrsti uporabljal 1,0-litrski bencinski trivaljnik, ki ponudi 47 kW (65 KM) moči, vendar ne bo povsod na voljo, drugi pa bo 0,9-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 66 kW (90 KM) in 160 Nm navora. Edini motor v ponudbi, ki bo za delovanje lahko uporabljal ali bencin ali utekočinjen naftni plin bo 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki bo v primeru delovanja na bencin ponudil 67 kW (91 KM) moči, ob delovanju na LPG pa 74 kW (100 KM) moči. Še vedno bo na voljo tudi 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 74 kW (100 KM).
Verjetno bo med bolj zaželenimi hibridni pogon, kjer v kolaboraciji delujeta 1,6-litrski bencinski štirivaljnik in elektromotor, skupno pa proizvedeta 107 kW (145 KM) sistemske moči, pri čemer se lahko takšen clio do hitrosti 65 km/h občasno vozi tudi samo na elektriko, če je obremenitev pogona majhna. To zagotavlja litij-ionska baterija, ki pogoltne 1,2 kWh elektrike, sicer pa se bo lahko takšen hibrid do 100 km/h pognal v dobrih 9 sekundah in dosegel hitrost 188 km/h, tako kot dizelski in najzmogljivejši bencinski motor.
Renault clio se že od leta 1990 bori v zelo konkurenčnem segmentu vozil, kamor se bo v osveženi obliki podal letos poleti, vstopni model pa bo verjetno za odtenek dražji od aktualnega, ki stane najmanj 16.490 EUR. Bolj dinamično izdajo renault clio esprit Alpine bodo pokazali jeseni.