Rdeča preproga
Volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50s
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
In res z baročnimi oblinami bolj spominja na tisto, kar je za nežnejši spol ustvarila narava, kot na primer toyota GT86, za katero vsi pri Volanu menimo, da je izključno moški avtomobil. Je pa takšen beetle zelo všeč moškim, ki veliko dajo na izgled. Ali pa takšnim, ki jih pod pretvezo kupijo ženskam, da se potem lahko sami vozijo v njih.
In kabrio? Kmalu po vojni je Wilhelm Karmann želel odprtega hrošča in mu je kar sam odrezal streho ter model predstavil Volkswagnu, ki ga je seveda z navdušenjem pričel proizvajati. Tradicijo je nadaljevala druga generacija, prav tako sedaj tretja. In ta je vse skupaj dvignila še na višji nivo, saj ima streho, ki se s pomočjo elektrike odpre v samo 9,5 sekunde. Le gumb držite, peljete pa se lahko do 50 kilometrov na uro. Zapiranje traja sekundo in pol dlje, ob odprti strehi pa lahko čez samo streho poveznete še posebno usnjeno pokrivalo, ki lepo zakrije mehanizem in zaokroži stil avtomobila. To je za kraje, kjer dež ne more presenetiti, ker takrat strehe ne morete dvigniti.
Marsikdo misli, da kabriolet pomeni prepih za volanom. Pa ni nujno. V tem primeru je z vetrno zaščito spredaj zelo prijetno tudi pri večjih hitrostih. Zadnja dva sedeža sta neuporabna, ker ju zaščita zakrije. Celo na avtocesti vas veter ne bo pretirano motil, prej hrup tovornjakov. In sama streha je bila, vsaj zdaj, ko je bil avtomobil še čisto nov, odlična. Lepo duši hrup in odlično tesni. V avtopralnici ni notri pritekla niti kapljica vode, kar je res dober dokaz o kvaliteti. Upam, da bo tudi po nekaj letih tako.
Vedno pravimo, da dizelski motorji ne pristojijo kabrioletom. Da ropotajo in smrdijo, so razlogi.
Vedno pravimo, da dizelski motorji ne pristojijo kabrioletom. Da ropotajo in smrdijo, so razlogi. Tudi kombinacija 1,6-litrskega TDIja z beetlom me ne prepriča v nasprotno, čeprav sploh ni slaba izbira. Majhna delovna prostornina ne pomeni, da je šibek, nasprotno, prav lepo se premika in z vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda ni več tako glasen kot nekoč. Seveda pa tudi porabi malo, na testu okoli 6 litrov na 100 kilometrov. Ko ga priganjate ali vozite recimo v klanec navzgor, se zasnova motorja bistveno bolj sliši, in če vas to moti, raje izberite kakšnega od odličnih Volkswagnovih turbobencinskih motorjev. Recimo 1,4 TSI, ki stane približno enako in je precej bolj zmogljiv. Ampak po veliko ležerno prevoženih kilometrih boste znali ceniti tudi tega, ker je beetle v prvi vrsti namenjen počasni vožnji, kar potrjuje tudi le 5-stopenjski ročni menjalnik z razmeroma dolgimi prestavnimi razmerji.
tehnični podatki | volkswagen beetle cabrio 1.6 TDI 50s |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1568 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) pri 4.400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 2.000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4277 x 1808 x 1437 |
medosna razdalja v mm | 2540 |
prtljažnik v litrih | 224 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1466 (384) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,2/4,1/4,5 |
poraba na testu v l/100 km | 6,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 25.076 |
cena testnega vozila v EUR | 27.117 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 30.510 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!