Koliko mu manjka do popolnosti?
Volkswagen golf 2.0 TSI DSG GTI performance
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
GTI razvaja tudi z zvokom. Precej je tih, ko to želite, čeprav je zvok vseeno malo bolj globok in lepo brbota med običajno vožnjo. Ko ga pohodite, pa postane športno rezek. Dovolj agresiven, da vam dvigne dlake in si želite še. Ampak; skoraj nič več ne poka med prestavljanjem, kot je stari! Škoda, tisto nam je bilo vsem zelo všeč. Je ustvarjalo še bolj dirkaški občutek. Napol dirkaški občutek s prestavnima ušesoma ob volanu in hitrim prestavljanjem pričara tudi menjalnik, ko želite iz motorja iztisniti kar največ. Čeprav se včasih malo zmede, ko je hitro zaporedje zaviranj in pospeševanj na polno, je zelo poslušen, sploh v športnem programu. V tem primeru je tudi užitek pozabiti na prestavno ročico, čeprav bi jo sam še vedno raje imel. Še bolj pristen občutek je, ko imaš več dela za volanom. In DSG mi ni všeč, ker čisto vedno cuka pri speljevanju, sploh v kombinaciji z izklapljanjem motorja ob mirovanju, tako da se navadite vedno pritisniti stopalko za plin malo preden speljete, da robotizirana sklopka lepše popusti.
Ni mi pa jasno, kaj so naredili s podvozjem. Če je cesta lepa, je vse super. Avto se drži kot prilepljen, tudi občutek je na volanu fenomenalen. Ko nastanejo majhne luknje, jih presenetljivo lepo blaži. Ko zapeljete čez kakšno konkretno luknjo pa tako nabije in poči, da sem se v času testa večkrat ustavil in šel pogledat, če je kolo še gor. Ali pa vsaj pnevmatika predrta. Verjetno je bil v pnevmatikah malo prevelik tlak, ker sem se potem še enkrat peljal z istim avtomobilom in je bilo malo boljše, za zelo slabe ceste takšen golf GTI performance pač ni. Če imate srečo in so ceste ok, pa je tole res krasen avtomobil za vsak dan, ker je tukaj sedenje za volanom praktično enako kot pri ostalih golfih. To pomeni enostavno vstopanje ter izstopanje in ker ima motor dvojni karakter, se lahko povsem lepo vozite s porabo med 7 in 8 litrov na 100 km, če ga priganjate, in takrat boste res hitri, pa ne bo bistveno večja od 12 do 13 litrov.
Še cena osnovnega se mi ne zdi visoka, 26.600 evrov stane, oziroma 27.700 različica performance, ker boste pač morali izbrali boljšega. Testni model, ki je imel skoraj vse s seznama doplačil, čeprav ne vem, kje so pozabili tempomat, je stal dobrih 37 tisoč. To je preveč, osnovni z dodatkom ali dvema bo čisto dovolj.
tehnični podatki | volkswagen golf 2.0 TSI DSG GTI performance |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1984 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 169 (230) pri 4.700 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 od 1.500 do 4.600 |
menjalnik | robotiziran samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4268 x 1790 x 1442 |
medosna razdalja v mm | 2631 |
prtljažnik v litrih | 380 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1402 (405) |
največja hitrost v km/h | 248 |
pospešek 0-100 km/h v s | 6,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,1/5,4/6,4 |
poraba na testu v l/100 km | 10,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 15.709 |
cena testnega vozila v EUR | 30.498 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 37.248 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!