Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Jama, ne prtljažnik

Škoda superb combi 2.0 TDI DSG style

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ko se vam zazdi, da potrebujete prostoren avtomobil, najraje posežete po enoprostorniku ali celo malem kombiju. Kaj pa, če bi se radi še vedno dobro peljali in tudi izgledali privlačno?
Jama, ne prtljažnik
Foto: Gašper Miš
3. 3. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prtljažnega prostora je dovolj za evakuacijo
pred potniki druge vrste zeva praznina
drobni dodatki, kot je dežnik v vratih, izkušnjo obogatijo
kakovost izdelave je na zelo visokem nivoju, materiali pa odlični
dvobarvna notranjost poživi okolje
odlagališč je veliko, superb je zelo priročen avtomobil
menjalnik DSG cukne le pri speljevanju, med vožnjo je odličen
ergonomija je vrhunska, okolje pa pregledno
vozniško superb vedno deluje zanesljivo
motor je s 140 kW moči vedno prepričljiv
tole je pravi potovalnik, udobje je na visoki ravni
občutek na volanu je precej odtujen
superb ne ponuja najmodernejših merilnikov
notranjost je preveč zadržano oblikovana
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (62 glasov)
test škoda superb combi 2.0 TDI DSG style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nič ni narobe s prej omenjenimi, tri otroške sedeže boste tako ali tako lahko postavili le v tiste največje enoprostornike, ki imajo zadaj tri ločene sedeže. Če je otrok manj in vseeno potrebujete ogromno prostora, pa je moje priporočilo še odlični Škodin superb combi. Če je zlahka pogoltnil našega Iztoka in njegov karakter pa je še ostalo v njem ogromno prostora, je jasno, da je enormen. Predvsem pa še zelo uporaben, mrežice in zanke ter predali ob strani v prtljažniku pridejo še kako prav, da se manjši predmeti po njem med vožnjo ne premikajo, enostavno pa lahko naslonjala zadnjih sedežev še podrete in na ta način boste dobili pravo jamo prostora.

Zelo prostorna je že limuzina, a za družinsko rabo bo karavan vsekakor primernejši.

Zelo prostorna je že limuzina, a za družinsko rabo bo karavan vsekakor primernejši. Pri tem je pomembno, da ni odlično poskrbljeno le za tovor, temveč tudi potnike; za noge je na zadnji klopi prostora vedno dovolj, celo, ko govorimo o visokih košarkarjih. Prava praznina zeva med obema vrstama sedežev, otroci bi lahko tam spodaj celo spali. Čeprav superb čepi na platformi passata, je od njega še precej bolj prostoren. No, sama prostornost še ne bi pomenila, da je avtomobil prijeten, zato dodajam, da so sedeži spredaj in zadaj udobni, sedi se odlično in ker so stekla velika, tudi pri preglednosti nimam nobene zamere.

Seveda pa za tem avtomobilom ne pogledujete le zaradi prostornosti, kar je jasno tudi tistim pri Škodi. Predvsem oblikovalcem, zato je nova generacija superba bistveno bolj očem prijetna od prejšnje, čeprav je bila pri stari limuzina tista, ki ni navdušila vseh, karavan je bil pa pač že v osnovi racionalna izbira. Novi sedaj ponuja občutno več elegance, kar je tudi prav, če hoče voziti ob boku ostalim tekmecem. Mene osebno premamijo še malenkosti, kot so dežnik v vratih, strgalo za led v vratcih posode za gorivo ... majhne podrobnosti, ki mi pač povedo, da je ob snovanju nekdo precej razmišljal glede uporabnosti.

Znotraj je počutje zelo dobro, materiali so kakovostni in izdelava tudi, morda superb v kabini res ni tako monden in sodoben kot passat, predvsem zaradi tega ne, ker niti med dodatno opremo ni tistih velikih digitalnih merilnikov. Prav slednji pri Volkswagnovem predstavniku naredijo notranjost bolj moderno in atraktivno, tukaj pa je vse skupaj bolj zadržano, kar me moti predvsem zaradi dejstva, da so morali umetno narediti nekakšno razliko, da ne bi superb preveč skakal passatu 'v zelje'. Počutje je vseeno prijetno.

Tudi pelje se prepričljivo, sicer dokaj odtujeno in zadržano, občutek na volanu je precej nem, vedno pa ostaja krmilni mehanizem prijetno obtežen in zato med vožnjo avtomobil vliva dovolj zaupanja. Ker je superb predvsem umirjen potovalnik, je to najpomembnejše. Podobne vozne lastnosti pričakujte tudi pri ostalih boljših predstavnikih segmenta in ker so to umirjene limuzine oziroma karavani, je seveda najbolj pomembno, da so med vožnjo nenaporni in vedno zanesljivi. Superb je zgleden primer tega, ker bo tudi med mučenjem v zavojih suvereno ostal na svojem pasu, ob pretiravanju pa bo seveda najprej zdrsnil nos vozila.

Dodatnih programov za spreminjanje nekaterih parametrov vožnje ne potrebujete, ker jih najbrž niti ne boste uporabljali.

Zato menim, da dodatnih programov za spreminjanje nekaterih parametrov vožnje ne potrebujete, ker jih najbrž niti ne boste uporabljali. Ne vidim potrebe, da bi na družinskem izletu vozili v načinu normal, 'fotr' pa bi po odložitvi otrok v vrtec prestavil na bolj dinamičen način, ki spremeni odzivnost stopalke za plin in otrdi krmilni mehanizem. Karakter samega avtomobila ni takšen, da bi vas k temu vabil, zato kakšen evro prihranite oziroma raje izberite kaj drugega.

Na primer menjalnik DSG, ki temu avtu kar paše, sploh s 140-kilovatnim dizelskim štirivaljnikom v nosu sta zelo uigran par. Pri menjalniku sem že vajen, da je med samo vožnjo zelo hiter in skoraj brezčutno prestavlja, malce pa ga vedno muči cukanje pri speljevanju ali takrat, ko boste iz 'D' prestavili v vzvratno. Ampak, tako je vedno pri tovrstnih robotiziranih menjalnikih, vse skupaj pa še zdaleč ni tako moteče, da bi ga odsvetoval.

Za dvolitrski TDI zelo težko rečem, da mu karkoli manjka, saj vleče zvezno in z le enim turbopolnilnikom brez izrazite 'turboluknje'; vedno bo suveren, tudi ko boste s polno naloženim avtomobilom hiteli po vrhniškem klancu navzgor. Ne bo se vam zdel podhranjen, je pa tipičen TDI, kar pomeni, da ima malo bolj robat zvok in je tudi malo bolj glasen. Če vas takšna kombinacija avtomobila, motorja in menjalnika muči zaradi visoke cene (vsaj 35 tisoč EUR), priporočam šibkejši motor z istim menjalnikom.

Seveda je odvisno, za kaj takšen avtomobil potrebujete. Kot poslovno vozilo bo s tako bogatim paketom opreme seveda bolj prepričljiv, za prevoze direktorjev pa boste najbrž izbrali bolj elegantno limuzino. Karavan je za družine oziroma tiste z aktivnim življenjskim slogom, kot pravijo, torej, če radi s seboj vozite kolesa, smuči in ostalo kramo. Takšnim priporočam omenjeno kombinacijo z menjalnikom DSG. Seveda pa lahko poškilite celo k manjši octavii, ki je tudi že zelo prostorna, a manj superiorna od superba.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda superb combi 2.0 TDI DSG style 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (191) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 3.250
menjalnik robotiziran, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4856 x 1864 x 1477
medosna razdalja v mm 2841
prtljažnik v litrih 669
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1575 (640)
največja hitrost v km/h 233
pospešek 0-100 km/h v s 7,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 23.072
cena testnega vozila v EUR 35.072
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 42.173

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |