Nič ni narobe s prej omenjenimi, tri otroške sedeže boste tako ali tako lahko postavili le v tiste največje enoprostornike, ki imajo zadaj tri ločene sedeže. Če je otrok manj in vseeno potrebujete ogromno prostora, pa je moje priporočilo še odlični Škodin superb combi. Če je zlahka pogoltnil našega Iztoka in njegov karakter pa je še ostalo v njem ogromno prostora, je jasno, da je enormen. Predvsem pa še zelo uporaben, mrežice in zanke ter predali ob strani v prtljažniku pridejo še kako prav, da se manjši predmeti po njem med vožnjo ne premikajo, enostavno pa lahko naslonjala zadnjih sedežev še podrete in na ta način boste dobili pravo jamo prostora.
Zelo prostorna je že limuzina, a za družinsko rabo bo karavan vsekakor primernejši.
Zelo prostorna je že limuzina, a za družinsko rabo bo karavan vsekakor primernejši. Pri tem je pomembno, da ni odlično poskrbljeno le za tovor, temveč tudi potnike; za noge je na zadnji klopi prostora vedno dovolj, celo, ko govorimo o visokih košarkarjih. Prava praznina zeva med obema vrstama sedežev, otroci bi lahko tam spodaj celo spali. Čeprav superb čepi na platformi passata, je od njega še precej bolj prostoren. No, sama prostornost še ne bi pomenila, da je avtomobil prijeten, zato dodajam, da so sedeži spredaj in zadaj udobni, sedi se odlično in ker so stekla velika, tudi pri preglednosti nimam nobene zamere.
Seveda pa za tem avtomobilom ne pogledujete le zaradi prostornosti, kar je jasno tudi tistim pri Škodi. Predvsem oblikovalcem, zato je nova generacija superba bistveno bolj očem prijetna od prejšnje, čeprav je bila pri stari limuzina tista, ki ni navdušila vseh, karavan je bil pa pač že v osnovi racionalna izbira. Novi sedaj ponuja občutno več elegance, kar je tudi prav, če hoče voziti ob boku ostalim tekmecem. Mene osebno premamijo še malenkosti, kot so dežnik v vratih, strgalo za led v vratcih posode za gorivo ... majhne podrobnosti, ki mi pač povedo, da je ob snovanju nekdo precej razmišljal glede uporabnosti.
Znotraj je počutje zelo dobro, materiali so kakovostni in izdelava tudi, morda superb v kabini res ni tako monden in sodoben kot passat, predvsem zaradi tega ne, ker niti med dodatno opremo ni tistih velikih digitalnih merilnikov. Prav slednji pri Volkswagnovem predstavniku naredijo notranjost bolj moderno in atraktivno, tukaj pa je vse skupaj bolj zadržano, kar me moti predvsem zaradi dejstva, da so morali umetno narediti nekakšno razliko, da ne bi superb preveč skakal passatu 'v zelje'. Počutje je vseeno prijetno.
Tudi pelje se prepričljivo, sicer dokaj odtujeno in zadržano, občutek na volanu je precej nem, vedno pa ostaja krmilni mehanizem prijetno obtežen in zato med vožnjo avtomobil vliva dovolj zaupanja. Ker je superb predvsem umirjen potovalnik, je to najpomembnejše. Podobne vozne lastnosti pričakujte tudi pri ostalih boljših predstavnikih segmenta in ker so to umirjene limuzine oziroma karavani, je seveda najbolj pomembno, da so med vožnjo nenaporni in vedno zanesljivi. Superb je zgleden primer tega, ker bo tudi med mučenjem v zavojih suvereno ostal na svojem pasu, ob pretiravanju pa bo seveda najprej zdrsnil nos vozila.
Dodatnih programov za spreminjanje nekaterih parametrov vožnje ne potrebujete, ker jih najbrž niti ne boste uporabljali.
Zato menim, da dodatnih programov za spreminjanje nekaterih parametrov vožnje ne potrebujete, ker jih najbrž niti ne boste uporabljali. Ne vidim potrebe, da bi na družinskem izletu vozili v načinu normal, 'fotr' pa bi po odložitvi otrok v vrtec prestavil na bolj dinamičen način, ki spremeni odzivnost stopalke za plin in otrdi krmilni mehanizem. Karakter samega avtomobila ni takšen, da bi vas k temu vabil, zato kakšen evro prihranite oziroma raje izberite kaj drugega.
Na primer menjalnik DSG, ki temu avtu kar paše, sploh s 140-kilovatnim dizelskim štirivaljnikom v nosu sta zelo uigran par. Pri menjalniku sem že vajen, da je med samo vožnjo zelo hiter in skoraj brezčutno prestavlja, malce pa ga vedno muči cukanje pri speljevanju ali takrat, ko boste iz 'D' prestavili v vzvratno. Ampak, tako je vedno pri tovrstnih robotiziranih menjalnikih, vse skupaj pa še zdaleč ni tako moteče, da bi ga odsvetoval.
Za dvolitrski TDI zelo težko rečem, da mu karkoli manjka, saj vleče zvezno in z le enim turbopolnilnikom brez izrazite 'turboluknje'; vedno bo suveren, tudi ko boste s polno naloženim avtomobilom hiteli po vrhniškem klancu navzgor. Ne bo se vam zdel podhranjen, je pa tipičen TDI, kar pomeni, da ima malo bolj robat zvok in je tudi malo bolj glasen. Če vas takšna kombinacija avtomobila, motorja in menjalnika muči zaradi visoke cene (vsaj 35 tisoč EUR), priporočam šibkejši motor z istim menjalnikom.
Seveda je odvisno, za kaj takšen avtomobil potrebujete. Kot poslovno vozilo bo s tako bogatim paketom opreme seveda bolj prepričljiv, za prevoze direktorjev pa boste najbrž izbrali bolj elegantno limuzino. Karavan je za družine oziroma tiste z aktivnim življenjskim slogom, kot pravijo, torej, če radi s seboj vozite kolesa, smuči in ostalo kramo. Takšnim priporočam omenjeno kombinacijo z menjalnikom DSG. Seveda pa lahko poškilite celo k manjši octavii, ki je tudi že zelo prostorna, a manj superiorna od superba.