Po sledeh legend
Renault grand scenic TCE 130 dynamique


Renault scenic, ki z meganom že nekaj časa nima več veliko skupnega, je v tej zadnji generaciji zopet postal malo bolj limuzinski. Instrumenti okoli voznika so razporejeni kot v povsem običajnih osebnih vozilih, volan pa ni več položen kot pri tovornjakih. Ta utesnjenost osebnega avtomobila bo po godu vsem tistim, ki so se pri pokojnem morskem prašičku zakleli, da takšnega avtomobila ne bodo nikoli vozili, a jih je sila razmer (beri: lepša polovica) prisilila v to. Kot smo že iz prejšnje generacije navajeni, so prikazovalniki (ne merilniki!) nameščeni na sredino armaturne plošče. Od trenutnega razpoloženja in navdiha voznika je odvisno, ali bo imel scenic digitalni ali analogni merilnik hitrosti z ali brez prikazom motornih vrtljajev. Potrebno je le par pritiskov na gumb, nameščen v bližini omenjenega zaslona.
Novi grand scenic je konkretno zrasel od svojega predhodnika. Polovice prirastka je deležna medosna razdalja, polovica pa ga je šla v prostornino prtljažnika. Ta je ogromen. V vsakem primeru ga je najmanj 208 litrov, ob odstranitvi vseh petih sedežev zadaj pa se poveča skoraj desetkratno. Ta grand scenic je sicer namenjen sedmim potnikom, ampak je zadaj prostor le za manjše otroke, zato je bolje imeti petsedežno različico (650 evrov cenejša) in večji prtljažnik z ravnim dnom. Srednja vrsta se vzdolžno pomika za 17 centimetrov, v več kot 40 odlagalnih prostorih pa boste kdaj še kaj pozabili.
Renault je v svoji dolgi zgodovini izdelovanja enoprostorcev svojo tehniko izpilil do potankosti. S ceno dobrih 22 tisočakov kot so cenili tega, pa je ostal dostopen tudi širšim množicam. Le da znajo biti tudi slednje izbirčne in kljub novosti pod motornim pokrovom izbirajo po svojih prepričanjih. V tem primeru je morda res bolje tako.
tehnični podatki | renault grand scenic TCE 130 dynamique |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1397 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 96 (130) pri 5500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 190 pr 2250 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4560 x 1845 x 1620 |
medosna razdalja v mm | 2770 |
prtljažnik v litrih | 208 - 2063 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1505 (582) |
največja hitrost v km/h | 195 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,0/9,7/7,3 |
poraba na testu v l/100 km | 9,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.270 |
cena testnega vozila v EUR | 20.120 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 22.040 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















