Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

20 sekund

BMW 428i cabrio luxury line

Avtor prispevka: Anže Jereb
V kratkem časovnem razmiku smo preizkusili tri BMW-jeve štirice. Dve sta bili zelo športno nastrojeni in nastopaški, če želite biti dobro vidni, je pa med vsemi najbolj učinkovita prav takšna s pomično streho.
20 sekund
Foto: Gašper Miš
12. 12. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je cabrio sila skladen, če iščete to, potem vas bo osvoljil
zadnja sedeža sta pogojno celo uporabna, a le za krajše poti
spredaj je okolje vrhunsko, piš vetra ne moti niti pri večjih hitrostih
funkcija pihanja toplega zraka v zatilje je zelo prijetna, čeprav ni zdrava
trda streha pomeni, da je zvočna zatesnitev odlična, čvrstost karoserije tudi
malo je motečega zvijanja in stresanja karoserije
varnostna loka sta elegantno skrita in izskočita šele po potrebi
motor hvalim zaradi uglajenosti in zmogljivosti ter dokaj zanimivega zvoka
je pa motor preveč požrešen, poraba vsekakor ni majhna
manevriranje s streho je mogoče le do hitrosti 18 km/h
ceno ob izbiranju dodatne opreme odnese v nebo
užitek z vetrom v laseh je pogosto povezan z nastopaštvom
kabriolet je občutno težji od kupeja in s tem manj zabaven med dinamično vožnjo
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (14 glasov)
video test BMW 428i cabrio luxury line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Štirica je že sama po sebi do določene mere namenjena izražanju stila, kupejevska zasnova je namreč manj uporabna, a običajno oblikovno elegantnejša, zato ima kupe na BMW-jevem ceniku tudi višjo ceno od uporabnejše limuzinske trojke. Ampak klasična štirica je bistveno manj opazna od kabrioleta. Cenejša tudi. Slednji seveda ni namenjen zgolj poziranju, ampak predvsem uživanju z vetrom v laseh, pri nas pa nehote tudi zbiranju zavistnih pogledov. No, kakorkoli, preberite, kaj vam bo všeč in kaj vas bo morda motilo.

Takšen cabrio stane dobrih osem tisočakov več od kupeja, v zameno pa dobite trdo streho, ki jo lahko spustite in uživate v vožnji zgoraj brez. Med samim manevrom spuščanja oziroma dvigovanja sicer ne boste posebej uživali, ker je ta dvajsetsekundni manever mogoč le do hitrosti 18 km/h, kar ni posebej impresivno. Tekmeci znajo nalogo opraviti bolje, ob takšni hitrosti bi bilo pravzaprav povsem vseeno, če bi s streho lahko manevrirali le na mestu. Tudi z 18 km/h boste ovirali ves promet in je bolje, če se pač raje na primernem mestu ustavite, razlog pa je seveda trda streha, ker je le-ta težja in mehanizem s tem bolj občutljiv.

Vozniško takšna štirica kaj dosti od kupeja ne odstopa, z dvignjeno streho je zelo suverena in čvrsta, zvijanja karoserije pa praktično ne boste opazili, celo takrat ne, ko se boste v ovinke pred vami zapodili hitreje, kar pravzaprav sploh ni glavni namen nakupa kabrioletov. Čutili boste precej večjo maso in že ta vas bo odvrnila od nakupa, če je kupe in z njim športnost pri vas na prvem mestu želja. Sicer se bosta v njem udobno vozila le dva potnika, tisti zadaj bodo pri kakšni krajši vožnji že potrpeli, ampak udobno na zadnjih sedežih ni, predvsem zaradi pomanjkanja prostora za noge. Preko zadnjih sedežev boste tudi večino časa imeli razpeto vetrno zaščito, sicer vam bo pri večjih hitrostih preveč pihalo okoli glave. Zaščita je lahko razpeta preko sedežev in se s streho vseeno lahko nemoteno manevrira, pihanje vetra dejansko ni prehudo niti na avtocesti – vsaj krajše poti boste brez težav prevozili na ta način – iz vzglavnika pa lahko lepo toplo pihlja na vaš vrat, da bo izkušnja še prijetnejša.

Zato priporočam, da pri izbiri motorja v vašem cabriu kljukico dodate pri takšnem dvolitrskem turbobencinarju z oznako 428i. Potrebe po močnejšem šestvaljnem bencinskem stroju ne vidim, ker je avtomobil namenjen predvsem uživanju in ne radiranju pnevmatik v zavojih, dizelskega motorja pa zaradi ropota in smradu ne priporočam. Takšen turbobencinar je več kot dovolj zmogljiv, skoraj 250 'konjev' ima, res lepo zvezno vleče in ima dokaj zanimiv zvok, le poraba goriva ni pohvale vredna. Tudi z zgolj umirjeno uživaško vožnjo se z manj kot desetimi litri praktično nikoli ne boste vozili in to je tudi edini razlog, da z delčkom možganov vseeno premišljujem o močnejšem 435i. Zgolj zaradi ne dosti večje porabe in še bolj prijetnega brbotanja iz izpušne cevi. Prave potrebe zanj pa ni.

Pri ceni 78.000 EUR, kolikor stane takšen, naj vas poraba ne zanima, vseeno pa ne verjemite tisti, ki jo omenja BMW. Je dober? Zelo! Kljub kakšni manjši hibi, kot je manevriranje z ostrešjem le do 18 km/h. Je drag? Zelo! S takšnim paketom luxury line in nekaj dodatki kot rečeno skoraj osemdeset tisočakov. Ampak užitki so le redkokdaj poceni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 428i cabrio luxury line
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) od 5.000 do 6.500
največji navor v Nm pri vrt./min 350 od 1.250 do 4.800
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4638 x 1825 x 1384
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 220/370
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1775 (460)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 9,8
cena osnovnega vozila v EUR 51.450
cena testnega vozila v EUR 56.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 78.019

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
UGhvdG8gb24gMTMtMTItMTQgYXQgMTMuMTEgIzIuanBnMTQxODUwMjczMw==.jpg
petek pravi:
bmw zmaga
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |