Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ko si pri Volkswagnu dajo duška

Volkswagen caddy 2.0 TDI trendline generation four

Avtor prispevka: Anže Jereb
Vsi veste, da je Volkswagen zelo sproščena znamka, ki s svojimi modeli rada eksperimentira. Ne, moment, v bistvu je ravno obratno. Ampak, zakaj ima potem prenovljeni caddy lahko rdeča platišča in rdečo barvo na armaturni plošči?
Ko si pri Volkswagnu dajo duška
Foto: Gašper Miš
22. 2. 2016 ob 11:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

barvni dodatki popestrijo celoten koncept vozila
tudi bolj oglate linije luči mu pašejo
notranjost je sedaj bistveno modernejša in prijetnejša …
… predvsem zaradi zaslona, ki jo naredi modernejšo
prostora je ogromno, vse skupaj je uporabno in lahkotno
okoli voznika je veliko uporabnih odlagališč
materiali so bolj robustni, da ne bo takoj prask
dvolitrski TDI je dovolj zmogljiv in povprečno 'žejen'
podvozje ni preveč čvrsto, a se caddy obenem niti ne nagiba preveč
stekla na boku se sploh ne odprejo
na zadnji klopi je malo prostora za odrasle
prtljažna vrata so velika in nerodna
zaslon na dotik je nameščen prenizko
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (5 glasov)

Takšen družinski avtomobil, ki pravzaprav izhaja iz delovnega dostavnika, mora biti vsaj nekako zanimiv, da mulcu ne bo nerodno, ko bo 'fotr' prišel ponj v šolo.

Pravzaprav ni prvič, da so caddy naredili malo bolj živahen, že tale prejšnji cross caddy je bil zanimiv in bolj zelen od bogomolke. In to se mi zdi super, takšen družinski avtomobil, ki pravzaprav izhaja iz delovnega dostavnika, mora biti vsaj nekako zanimiv, da mulcu ne bo nerodno, ko bo 'fotr' prišel ponj v šolo. In tudi zato, da 'fotra' ne bo že zjutraj zategnila depresija, ko se bo v službo odpravil z dolgočasno kocko.

Sedaj ima bolj sodobne žaromete in je nasploh zunaj bolj ostro zarezan, če vprašate mene, mu bolj 'izklesane' linije pašejo. Celo več je sprememb znotraj, pri čemer za največjo dejansko poskrbi velik zaslon, zaradi katerega potem notranjost deluje bolj sodobno. Zaslon je zelo odziven in vmesnik uporaben, kritiko pa namenjam njegovi postavitvi. Prenizko se nahaja, zato pogled med vožnjo predolgo uhaja s ceste, bi bilo bolj smiselno, če bi stikala klimatske naprave namestili pod njega, ne nad. Spremljanje podatkov navigacije je že ena od stvari, ki zahtevajo nekaj pozornosti, in prenizko nameščen zaslon enostavno ni dobra rešitev.

Sicer pa ergonomija štima in obenem lahko pohvalim še kakovost izdelave ter materiale. Sicer je večina plastike na armaturni plošči trda, ne pozabite, da je caddy v osnovi delovno vozilo, vendar izgleda skoraj kot mehka v kakšnem golfu sportsvan. Tudi sedi se odlično, ker je volan izdatno nastavljiv, sedež dovolj udoben, predvsem pa je tudi med vožnjo znotraj dovolj tiho. Tudi tukaj ga lahko primerjam s sportsvanom, le da je prostora nad glavo in v prtljažniku bistveno več.

Glede počutja potnikov je caddy vsekakor med najboljšimi v razredu, zadnja klop je še kar udobna, čeprav ne najbolj prostorna, in avtomobil se celo pelje dovolj dobro. V bistvu ni posebej trd in niti nadležno ne pretresa, morda se včasih le nenavadno bočno zaziba, ampak ga za družinsko namembnost glede voznih lastnosti lahko izberete brez vseh pomislekov.

Všeč vam bodo še široka drsna vrata, ki pa so se (vsaj v tokratnem primeru) včasih malo težko zaprla. Še vedno me moti, da se na bočnih vratih stekel sploh ne da odpreti, tekmeci ponavadi ponudijo vsaj odpiranje navzven, tukaj ni niti te opcije. In prtljažna vrata so precej velika, kar je super ob nalaganju velikih predmetov, manj pa takrat, ko bo za vami drugo vozilo in jih ne boste niti uspeli odpreti.

Ena najpogostejših izbir je še dvolitrski TDI, ki v tokratnem primeru ponuja 110 kW moči oziroma 150 'konjev'. Celo v tovorni različici in ob polno naloženem vozilu bi zagotavljal dovolj dobre zmogljivosti, v potniški izvedenki pa s tem sploh nima nikakršnih težav. Lepo potegne in ni podhranjen, porabi pa okoli 7 litrov. Saj veste, caddy ni najmanjši in visoka kontura tudi ne reže zraka najbolje.

V bistvu je poleg fiksnih stekel na drsnih vratih tudi cena tista, zaradi katere imam pomisleke. 29.000 EUR nikakor ni malo, pa gre v tem primeru za osnovno opremo trendline. Plus za kar nekaj dodatkov, recimo kamere zadaj ter aktivnega tempomata, ampak oba tako ali tako priporočam, zlasti kamero. Pa tudi paket 'generation 4', da bo izgledal tako zanimivo ... hja, zato pa je cena, kot je.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen caddy 2.0 TDI trendline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4408 x 1793 x 1822
medosna razdalja v mm 2682
prtljažnik v litrih 750/3030
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1477 (778)
največja hitrost v km/h 194
pospešek 0-100 km/h v s 9,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,3/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 17.040
cena testnega vozila v EUR 23.175
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.652

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |