Opel zafira tourer
Mednarodna premiera
Oblika zafire tourer je nedvomno dovolj zanimiva, da avtomobil hitro pade v oči. Sprednji del so povzeli po amperi, zato izgleda nastopaško in skoraj agresivno, sorodstvo z ostalimi modeli pa lahko najdemo tudi znotraj. Armaturna plošča je podobna kot v merivi oziroma insignii in je nabita s stikali, so pa v primerjavi s prejšnjo zafiro precej dvignili kakovost. Materiali so boljši, položaj za volanom prijeten, k uporabnosti pa pripomore več kot trideset odlagališč po potniškem prostoru.
Zafira tourer bo na voljo tudi kot petsedežnik, v primeru, da boste izbrali sedemsedežno izvedenko, pa boste naleteli na oznako Flex7. Ta dejansko pomeni, da se zadnja dva sedeža elegantno zložita v ravno dno (brez nakladalnega robu), še več pomikanja in prestavljanja pa omogočajo sedeži v drugi vrsti. Namesto klopi so trije ločeni sedeži, srednjega lahko položimo navzdol in tako dobimo naslonjalo za roke, obenem pa tudi stranska dva za pet centimetrov pomahnemo proti notranjosti ter tako dobimo več prostora za ramena. In že po prvi vožnji lahko pohvalim, da je prostora zadaj ogromno, saj se sedeži pomikajo tudi vzdolžno. Prtljažnik ob petih postavljenih sedežih ponuja 710 litrov prostornine, ob le dveh pa kar 1860. Bolj dobrodošel bo za marsikoga verjetno vgrajeni nosilec za kolesa. Ta tokrat zmore sprejeti kar štiri kolesa do skupne mase 100 kilogramov in ga je mogoče tudi nekoliko nagniti, kadar je avtomobil parkiran, ter na ta način odpreti vrata prtljažnika.
Uporabno notranjost in obilo prostora ponuja že lepo število tekmecev, zato so zafiro tourer opremili s tehnikalijami, ki jih najdemo že pri drugih modelih znamke. S prilagodljivim podvozjem, radarskim tempomatom, bralnikom prometnih znakov, ki tokrat slednje bere še bolj natančno, s samodejnim parkirnim sistemom in ostalim. Ker so določeni deli podvozja vzeti z astre in insignie, se zafira tudi dobro pelje.
Sprva je na voljo en 1,4-litrski turbobencinski agregat z 88 oziroma 103 kilovati, dizelska alternativa je dvolitrski motor z 81, 96 in 121 kilovati moči. Naslednje leto pride še bolj ekološki dizel, pa tudi dva bencinska motorja na plin.
Nova zafira tourer bo pri nas na voljo od januarja dalje, cena za osnovno različico, zaenkrat še ni znana. V Nemčiji bo stala vsaj 22.900 evrov, pri nas pa verjetno nekoliko manj.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!