Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zemljepisna širina

Renault latitude 3,0 V6 dCi initiale

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Določeni avtomobili vzbudijo ogromno pozornosti, nekateri pa prav nič. Eden takšnih manj opaznih je recimo renault latitude. Marsikoga spomni na stari model safrane in v Mehiki se celo res tako imenuje, drugod po svetu pa ga bomo poznali kot latitude. In ker je bila moja prva asociacija ob imenu latitude potovanje, sem se odpravil na pot v točno 1000 kilometrov oddaljeni Berlin, ki je bil nekoč tisti pravi mejnik med vzhodom in zahodom.
Zemljepisna širina
Foto: Artur Felicijan
2. 11. 2011 ob 17:10
Komentarjev: 0
Z renaultom latitide v Berlinu
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

No, na nemškem 'autobahnu' res vidite, za kaj so si ga zamislili pri Renaultu. Čeprav ga sestavljajo na daljnem vzhodu v Južni Koreji, je narejen čisto po evropskih standardih. Tam se sicer imenuje renault samsung SM5, ker je Renault lastnik avtomobilskega dela Samsunga. Dolg je 4,9 metra in sloni na isti platformi kot nova laguna, s svojimi merami pa je najdaljši v svojem razredu, tako da ponuja kar veliko prostora v kabini. Le prtljažnik je klasično limuzinsko uporaben samo za torbe, ker je tako nizek.

Bivanje v takšnem velikem renaultu je nadvse prijetno, me pa zelo moti ena stvar, končna obdelava. Trda plastika namreč včasih tako grozno škripa, da me je kar strah, kaj bo čez 100 tisoč kilometrov. Res se mi zdi škoda, da proizvajalci tlačijo v avtomobile takšno ceneno tanko plastiko, ker baje lepo izgleda. Mene bi kot lastnika veliko bolj veselilo, če bi bila morda malo grša na izgled in bi bilo vse lepo tiho. Razen radio, ki ima odlično ozvočenje, kar se vidi tudi po konkretnem ojačevalniku v prtljažniku, ki jemlje nekaj prostora torbam.

Za še bolj prijetno počutje pa skrbi ionizator zraka in senzor toksičnosti, ki sam zapre dovod in potem čisti zrak v kabini. Če vam še to ni dovolj, pa si lahko omislite celo različne dišave, kar šest jih je, od čaja do modrega oceana, kot se imenujejo, vsaka pa stane 7 evrov. Seveda pri tem paketu opreme initiale dobite čisto vse, kar vidite. Izberete si lahko samo še kombinacije barv in strešno okno.

Vse to nanese ceno 39.900 evrov, kar je pravzaprav precej malo glede na res veliko opreme in precej zmogljiv motor. Žene ga namreč trilitrski dizelski V6 s 177 kilovati, kar je 240 'konjev'. Motor ima prijeten zvok, predvsem je pa zelo prožen, saj ima 450 Nm navora že pri 1500 vrtljajih. Menjalnik je serijsko samodejni s šestimi stopnjami in prav lepo deluje. Veliko lepše kot pri laguni z dvolitrskim dizlom. Škoda, da nima še kakšnih sodobnih varnostnih dodatkov kot so opozorilo na vozila v mrtvem kotu ali nenamerno menjavo pasu, da bi bil latitude bolj v koraku s časom.

Zastarele se zdijo tudi vozne lastnosti. Sicer povsem varne, ampak občutek za volanom pa deluje kot v nekaj let starih limuzinah, kjer se razkošno sedi, karoserija pa niha vzdolžno in prečno kot kakšna barčica. Seveda, dolga previsa čez kolesa in mehko vzmetenje se nekje morajo poznati, je pa zato vzmetenje udobno, ne pa tako tiho, kot bi pričakoval.

Tovarna obljublja povprečno porabo 7,2 litra, meni pa je do Berlina porabil okroglih 7 litrov, kar je zelo spodoben rezultat. Ker tank za gorivo meri 70 litrov, bi do tja skoraj prišel z enim tankom. V mestu seveda zelo hitro naraste preko 10 litrov, ampak od trilitrskega motorja sem to tudi pričakoval. V celem gledano je latitude zelo zanimiv avtomobil za tiste, ki se veliko vozite po avtocestah, vendar je že na začetku poti jasno, da bo zelo redek. Pa ne zaradi cene, ampak predvsem izgleda, ki že na začetku svoje poti izgleda zastarelo. Škoda, boj s Korejci je tokrat očitno že vnaprej izgubljen.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Renault latitude 3,0 V6 dCi initiale
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2998
moč v kW (KM) pri vrt./min 177 (240) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 450 pri 1.500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4897 x 1832 x 1483
medosna razdalja v mm 2762
prtljažnik v litrih 477
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1655 (595)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 7,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 10/5,7/7,2
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 21.900
cena testnega vozila v EUR 38.605
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.900

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |