Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

In (vsa) družina gre lahko na morje

Citroën spacetourer BlueHDi 150 BVM6 M shine

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Če imate to srečo, da pričakujete že četrtega otroka, ali pa razmišljate o poslovnih prevozih potnikov, potem morate pogledati citroën spacetourer. Proizvajalci dostavnikov so že zdavnaj ugotovili, da v tovorne različice pač ne morejo le namestiti dodatnih sedežev in pričakovati, da jih boste pograbili. Se je treba bolj potruditi.
In (vsa) družina gre lahko na morje
Foto: Gašper Miš
21. 7. 2017 ob 6:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

med vožnjo ima voznik občutek, kot da vozi manjši avtomobil
majhen obračalni krog omogoča enostavno obračanje
izgled bo navdušil tako družine kot podjetnike
bogata oprema naredi notranjost prijetno, tudi materiali so dobri
velik zaslon multimedijskega sistema razbije monotonost armaturne plošče
nasloni na vseh sedežih še povečajo udobje
sedeže je mogoče enostavno odstraniti brez vijačenja
doplačljiva elektrificirana drsna vrata skrbijo za varnost rok in prstov
dvolitrski motor je eden najboljših v segmentu, zmogljiv in prijetno tih
manjka manjše odlagalno mesto spredaj …
… in odlagalna mesta za potnike v drugi in tretji vrsti
preglednost nazaj je slaba
slika vzvratne kamere bi lahko bila boljša
cena bolje založenega modela
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (20 glasov)

Pri proizvajalcih imajo verjetno zaposlenih vsaj 50 ljudi, ki se ukvarjajo s tem, kaj je potencialnim kupcem všeč in kaj ne, v zadnjih letih pa so nas kupce začeli vse bolj poslušati. K sreči, ker sicer novi spacetourer ne bi izgledal tako dobro. Družinski dostavnik ali kar prevoznik lahko izberete v treh različnih dolžinah: 4,6, 4,95 metra, kot je meril testni, in 5,3 metra, prevaža pa lahko od 5 do 8 ljudi. Fino je, da spacetourer v višino v vsakem primeru ne meri več kot 1,9 metra, zato v garažnih hišah ne bo problemov, nos pa je dovolj nizek, da velja klasična avtomobilska vinjeta. In obračalni krog je z 12 metri tudi še dovolj majhen, da na parkiriščih ne boste izgubljali živcev.

V notranjosti je ogromno odlagalnih površin, ker dobro vedo, koliko drobnarij vzamejo družine s sabo na pot, pogrešam pa kakšno manjšo za telefon ali denarnico, hecno, da na takšne stvari pozabijo. Spredaj so trije predali in tisti pri sopotniku ohranja pijačo prijetno ohlajeno, sicer pa je dovolj prostora za malenkosti v vratih. Potnikom v drugi vrsti so namenili samo odprtine v vratih, v zadnji vrsti pa samo po mesto za pijačo na vsaki strani. Je pa na vseh sedežih dovolj prostora za glave in noge, tudi na zadnji klopi, in še povsod 25 centimetrov prostora za kolena. Ker lahko naslone nastavljajo vsi potniki, ne bo nihče tarnal na daljših poteh, je pa sedeže mogoče premikati še naprej in nazaj. Ker je od sprednjih prezračevalnih rež do zadnjega sedeža kar nekaj metrov, so potnikom zadaj namenili še strešni upravljalnik za prezračevalni sistem in kar je danes postalo zelo pomembno: štiri 12V-vtičnice. Dve spredaj in po ena v vsaki vrsti, pod sovoznikovim sedežem pa še 220V-vtičnica, ko požrešnim napravam zmanjka toka. Škoda samo, da niso dodali še kakšne USB-reže, da bi bili mladi bolj navdušeni.

Sodoben potovalnik mora imeti sodoben multimedijski sistem, ki je v spacetourerju na voljo s 7-palčnim zaslonom na dotik.

Sodoben potovalnik mora imeti sodoben multimedijski sistem, ki je v spacetourerju na voljo s 7-palčnim zaslonom na dotik. Zelo je odziven, podpira pa najnovejše tehnologije za preslikavo zaslona pametnega telefona, da je upravljanje na poti še bolj varno. Bolj varno je tudi klasično upravljanje s prezračevalnim sistemom, ki začuda ni vezano na zaslon na dotik in zato tudi deluje precej hitreje.

Še ena stvar, ki mi je takoj postala všeč, je steklo na vratih prtljažnika. Lahko se odpre ločeno, tako kot pri manjšem citroënu berlingo, je pa zelo uporabno, ko morate na suho spraviti drobnarije, na parkirišču pa ni dovolj prostora, da bi lahko ogromna vrata varno odprli. Testni je imel še električno pomična stranska vrata na obeh straneh, ki skupaj s pametnim ključem in z gumbom za zagon motorja stanejo kar 1.600 evrov, zato bo spacetourer še bolj vesoljski in otroci si ne bodo mogli priprti prstov.

Med vožnjo moram takoj pohvaliti zelo dober položaj za volanom, skoraj kot v malo večjem avtomobilu sem se počutil.

Med vožnjo moram takoj pohvaliti zelo dober položaj za volanom, skoraj kot v malo večjem avtomobilu sem se počutil, delovni prostor je moderen in materiali dobri. Zelo lepo in dovolj udobno se pelje. Bi rekel, da je prav po udobju eden najboljših, le občutek na volanu je samo povprečen. Ampak vseeno čisto OK. Je pa nazaj vseeno slabše pregleden, ker stekla niso tako visoka, zato doplačajte za vzvratno kamero.

Za pogon je skrbel drugi najbolj zmogljiv turbodizel v ponudbi, 2,0-litrski, ki proizvede 110 kilovatov moči, torej 150 'konjev'. Je kar lepo prožen, saj spacetourer dobro požene z mesta že pri spodnjih vrtljajih, do stotice pa v 11 sekundah. Žal je lahko spojen samo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki je sicer natančen ter ročica blizu, bi pa sam priporočil samodejni menjalnik, ki je na voljo samo pri najmočnejšem motorju. S tem bi bila vožnja še bolj lahkotna, ker je motor zelo tih in je na testu porabil okoli 8 litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar ni veliko za velikost vozila. Navdušil vas bo tudi enostaven projekcijski prikazovalnik, ki prikazuje hitrost in navigacijske napotke, da ne boste rabili umikati pogleda s cestišča.

Če potrebujete veliko prostora, je spacetourer (tako kot njegov brat peugeot traveller) najboljša alternativa enoprostorniku. Je bistveno bolj uporaben, le malo manj udoben ter samo malenkost manj okreten. Stane pa praktično enako, dobrih 30 tisočakov. Za tako dobro opremljenega, kot je bil testni, pa jih dodajte še 11, da vas bo bolj razvajal.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën spacetourer BlueHDi 150 BVM6 M shine
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 370 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4956 x 1920 x 1890
medosna razdalja v mm 3275
prtljažnik v litrih 603/798
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1630 (1100)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,9/5,3
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 28.700
cena testnega vozila v EUR 38.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.594

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |