Zmanjševanje je napredovanje
Fiat bravo 1,6 multijet 16V dynamic
Kratek povzetek o tem, kaj je že bilo povedano. Bravo je lep in odet v belo barvo prav nič sramežljivo razkazuje svoje lepo in elegantno oblikovane obline. Kot manekenka s popolno postavo v minimalistični, beli obleki... A ker ritem lepote in funkcionalnosti le redkokdaj bijeta v istem taktu, se bravo ponaša z lastnostmi, ki jih kupci stare šole ne bodo prezrli. Tonirana stekla zadaj izgledajo atraktivno in otroci zadaj bodo zato deležni kakšnega žarka vročega poletnega sonca manj. Tudi prtljaga bo manj izpostavljena a pogled čez desno ramo pri zavijanju desno ne bo vlival popolnega zaupanja, če je bil spregledan kakšen pešec oziroma kolesar. Zaradi mično oblikovanega zadka je dokup parkirnih tipal prioriteta številka ena. Pri odpiranju prtljažnih vrat si bodo dame hitro zlomile kakšen noht ali umazale roke, ker nikjer ni kljuke za odpiranje vrat. Ko se dvignejo prtljažna vrata, zazija globoka luknja, podobna manjšemu bazenu. Nakladalni rob je namreč zelo visok. Notranjost si zasluži (skoraj) same pohvale. Kvalitetni materiali, več kot solidna izdelava in privlačen dizajn prepričajo vsakogar. Dober izbor surovin, ki smo jih bili vajeni v koncernski sestri Alfi, se na srečo simpatizerjev te znake pojavlja tudi v ljudsko dostopnejšem Fiatu. Zamera gre le premalo odlagalnim prostorom. Merilniki so v močnejši nasprotni svetlobi resda nekoliko slabše berljivi, ob mraku pa zažarijo v barvi sončnega zahoda. Zamera gre še upravljanju potovalnega računalnika in devetim pritiskom tipke 'trip' na konici desne obvolanske ročice za ponoven prikaz že zgrešene informacije.
Kljub oznaki opreme dynamic, ki je mimogrede osnovni paket opreme, ni bravo nikakršen športnik z neudobnim vzmetenjem. Vzmetenje je bolj mehko nastavljeno, udobno, vendar ob hitrih zasukih volana premalo čvrsto, kar se opazi pri rahlem nihanju karoserije. Tisto, kar tega brava loči od že poprej voženih, se, kot že rečeno, skriva pod motornim pokrovom. Povsem na novo razvit turbodizelski agregat je zadnji krik mode. Prostornine le 1,6 litra sledi trendu zmanjšanja in bo nadomestil tri decilitre večjega, 88-kilovatnega multijeta. Čeprav je testno vozilo gnala šibkejša izmed obeh različic (77 in 88 kW), ni potrebno govoriti o nikakršni podhranjenosti. Agregat, ki diha skozi 16 ventilov, se hitro in rad zavrti tudi do višjih vrtljajev in ni pretirano glasen. V veliko pomoč mu je tudi odličen šeststopenjski menjalnik, s kratkimi prvimi petimi prestavami in dolgo, varčno šesto. Podatek o majhni povprečni porabi zato ni nikakršno presenečenje.
Bravo je z novim agregatom postal še malce dostopnejši in varčnejši. Boljše je razmerje med varčnostjo in zmogljivostjo, zato se s trditvijo v naslovu tokrat kar morate strinjati.
tehnični podatki | fiat bravo 1,6 multijet 16V |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1.598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 290 pri 1.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4.336 x 1.792 x 1.498 |
medosna razdalja v mm | 2.600 |
prtljažnik v litrih | 400 – 1.175 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1.395 |
največja hitrost v km/h | 187 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,3/4,1/4,9 |
poraba na testu v l/100 km | 5,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.990 |
cena testnega vozila v EUR | 16.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 16.990 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!