![](/application/volan/upload/vimeo/52248530.jpg)
Naša naloga je seveda prečistiti podano vsebino in ob objavljeni premieri poudariti tisto, kar je res pomembno, ostalo pa lahko izpustimo. Tudi pri novem cliu so povedali, da je izjemnega pomena za znamko, a tokrat besede res držijo. Matej je po prvi vožnji z novim golfom zapisal, da je izjemno pomemben, ker so od leta 1974 pa do sedaj prodali že skoraj trideset milijonov vozil, kar je vsekakor zavidljiva številka. Cliov so prodali manj, 'le' enajst milijonov in pol. A so prvega izdelali šele leta 1990, kar pomeni, da so jih v povprečju na leto prodali v odstotkih le malce manj kot nadvse uspešnega golfa. Tudi v Sloveniji je clio od samega začetka zelo popularen in skoraj vsako leto najbolje prodajan model med vsemi znamkami. To potrjuje, da je clio za znamko Renault res izjemnega pomena.
Zato drži tudi tisto drugo, o čemer običajno na tiskovnih konferencah poročajo, da je znanilec prihodnosti. Clio je namreč prvi, ki ponuja povsem nov dizajn in ki ga bodo v prihodnje ponujali tudi drugi modeli, povzeli pa so ga kar od študije dezir, ki smo jo občudovali pred leti. Pri Renaultu priznavajo, da je bil že skrajni čas, da se kaj takšnega zgodi in da znamka 'zaplava' v malce drugačne vode. Zato tudi ni najbolj pomembno, kako dober dejansko je (in dober je zelo), ker je že izgled tisti, ki bo privlačil kupce.
Samo poglejte ga! Sedaj je nižji, širši in malenkost daljši, skupaj z agresivnim nosom pa izgleda naravnost fantastično. Ko ga boste zagledali v vzvratnem ogledalu svojega avtomobila, boste najprej pomislili, da se vam je približalo nekaj zelo športnega. Odslej bo poleg karavana na voljo le petvratna različica (celo R.S. bo imel pet vrat), a je zadnji par tako lepo skrit, da linije ostajajo dinamične. Znotraj je za potnike spredaj sedaj več prostora, sam osebno pa najbolj cenim, da je v vseh izvedenkah volan nastavljiv tudi po globini, saj si boste na ta način zelo lahko nastavili idealen položaj za volanom. Tudi smerniki znajo odslej le trikrat utripniti, a to so že malenkosti, prav tako za dvanajst litrov večja prostornina prtljažnika.
Bolj pomembno je, da je clio tudi zelo kakovostno sestavljen, armaturna plošča ni iz stotih delčkov, ki bi po pol leta uporabe drsali med seboj in škripali, ampak le iz nekaj kosov. Osrednja konzola je nadvse lepa s klavirsko črnim lakom, bo pa ves čas umazana. Prah in prstni odtisi bodo vaši največji sovražniki. Sicer pa je novost še sedempalčni zaslon na dotik, ki vključuje navigacijo ter je pri boljših paketih povezljiv z internetom, preko trgovine R-store pa boste nanj lahko nalagali določene aplikacije. Mladim bo všeč tudi, da ima radio vhode za vse novodobne naprave (tudi USB) in zna preko povezave bluetooth na zvočnike predvajati glasbo neposredno iz mobilnega telefona. Reže za CD pa boljši radio nima.
Druga stvar, ki bo prepričevala predvsem mlade, so dodatki, s katerimi boste svoj avtomobil personalizirali. Različna platišča, zunanje nalepke in zanimive barve, med katerimi je tudi kričeče rumena, pa barvni dodatki zunanjosti in prav takšni še znotraj. Barvne konbinacije so omejene, kar pomeni, da ne morete imeti rdečega avtomobila z rumeno notranjostjo, s tem pa so oblikovalci preprečili, da bi kupci s slabim okusom iz avtomobila naredili spako.
Kakšen sploh je novi clio? Bolj zrel in bolj odrasel pri materialih in izdelavi ter bolj mladosten in svež pri obliki ter voznih lastnostih. Daljše medosje in širša koloteka se poznata pri bolj suvereni legi, ob pretiravanju pa prav posrečeno najprej 'pomiga' zadek. Krmilni mehanizem je bolj neposreden in ima več upora, zato ponuja več povratnih informacij. Za moj okus še vedno malce premalo, a nasploh je paket zelo dober.
Nekateri motorji ostajajo enaki, posebej pa omenjam novega s prostornino le 0,9 litra in tremi valji. Ob pomoči turbine ponudi 66 kilovatov, na testni poti pa se je zadovoljil s šestimi litri, čeprav je bilo vmes precej avtoceste. Na podeželju je šlo pod pet litrov, smo pa vključili stikalo ECO, ki zmanjša odzivnost stopalke za plin in omeji navor ter naj bi prihranil okoli deset odstotkov. Gre pa avtomobil takrat bistveno slabše.
Še cena; za najbolj osnovnega clia boste morali odšteti 10.990 evrov, do konca leta pa imajo posebno akcijo. V primeru, da vzamete njihovo financiranje, vam ponudijo prihranek 1.800 evrov, kar pomeni, da lahko cena clia zakoraka krepko pod deset tisočakov. Škoda le, da ga ne izdelujejo v Sloveniji, ker bi z nakupom precej pomagali še slovenskemu gospodarstvu.
nekatere cene renaulta clio:
renault clio 1,2 authentique - 10.990 EUR
renault clio 1,2 dynamique - 12.990 EUR
renault clio expression energy TCe 90 stop&start - 13.190 EUR
renault clio dynamique energy dCi 90 EDC - 17.490 EUR
renault clio expression dCi 75 - 13.990 EUR
![Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg](/application/volan/request/image/image.php/self/avatars/thumb-medium/40x40/middlexcenter/80/Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg)
![](/application/volan/template/image/news-comment-bg-pointer.png)
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)