Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Primarnost elegantne sorte

Mercedes-Benz E 250 CDI elegance

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Mercedes-benzov razred E se je v svoji zadnji podobi glede na predhodnika postavil na stran opozicije. Če je predhodnik s svojim izgledom in lastnostmi z lahkoto veljal za precej dinamično limuzino, to sedaj ni več povsem tako. Novi E je logično nadaljevanje oblikovalskih in tehničnih zgodb modelov C, GL in GLK, ki so s svojo drugačnostjo od prejšnjih hišnih modelov nase pritegnili precej pozornosti in seveda kupcev.
Primarnost elegantne sorte
Foto: Matej Mihinjač
4. 3. 2010 ob 11:00
Komentarjev: 0
test mercedes-benz E250 CDI elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vendar ostaja pri zadnjem E-ju uspešnost zgodbe še nepopisan list. Zajetne dimenzije, skrite med velike, a ravne površine ter ostre in povsem umirjene poteze, po celotni liniji uprizarjajo silhueto zdravih proporcev. Ključni detajli, kateri so skupni vsem generacijam modelov E, kot so dvojne, tokrat oglate luči, krom maska ter obvezen Mercedesov kipec na vrhu nje, tudi tokrat odlično dopolnjujejo všečno, usklajeno celoto. No, pripomniti pa velja, da bo vsaj evropskim okusom malce negotovosti ali godrnjanja vlil zadek, ki je po svoji podobi precej bližje azijskim proizvajalcem, kot pa nemški legendi. Ampak tudi tega se gre kaj kmalu privaditi.

Notranjost, ki je sicer po stilskih prijemih enakovredna zunanjosti, prinaša vse tisto, kar se od Stuttgartske zvezde pričakuje, in je vsekakor vredna vseh pohval. Prostornost je vzorna, počutje in udobje tudi. Izjema je le krepko preplitek in s svojim dostopom krepko premajhen prtljažnik glede na velikost avtomobila. Oprema elegance, s katero je opremljen testni E, je povsem klasične sorte in prinaša poleg že pregovorno vrhunske končne izdelave tudi osvežitve pri izbiri barvnih odtenkov, ter v redni ponudbi najfinejše materiale. Namesto antracitnega, volansko usnje ter gornji del armaturne plošče krasi kakavovo rjavi odtenek, porasti javorjev les okrasnih letvic je imenitno pristen, aluminij brušenega leska na gumbih in obrobah prezračevalnih šob je 'pravi', usnje bež oblazinjenja prvovrstno, ostali detajli pa so fini in napravljeni zares temeljito. No, ena takih finih stvari je vsekakor zlato sevajoča osvetlitev vseh spodnjih robov okrasnih letvic, ki delajo potniški prostor še bolj salonsko topel in domač.

Spisek serijske opreme je dolg, še daljši je spisek dodatne, ki vključuje poleg prej naštetih dobrin tudi odličen avdiosistem s telefonom bluetooth in navigacijo, bočni zračni varnostni blazini na zadnji klopi, gretje prednjih sedežev, tempomat, vrečo za drobnarije v prtljažniku, sistem za lahko podiranje zadnje klopi in še nekaj ostalih malenkosti, saj ti, v tem segmentu 'nujni' dodatki, podražijo avtomobil, ki v osnovi stane dobrih sedeminštirideset in pol tisočakov na kar štiriinšestdeset.

Motorizacija testnega E-ja je podrejena okoljski prijaznosti. 2,2-litrski štirivaljni dizel z oznako 250 CDI in pripisom Blue efficiency, gre s spoštovanjem Euro5 norm na roko naravi, s svojimi 150 kilovati moči in kar 500 Nm navora pa je pisan na kožo dinamičnejšim voznikom. Zmogljivosti le-tega so, ko želimo, vsekakor prepričljive; pospešek 7,7 sekunde od 0 do 100 km/h ter 240 km/h končne hitrosti je dober rezultat. Poraba pa pri normalni vožnji z dobrimi šestimi litri na 100 prevoženih kilometrov dokaj zmerna. Odločnost jo zna dvigniti nad devet. Seveda k temu rezultatu pripomore tudi petstopenjski samodejni menjalnik, ki sicer deluje zelo uglajeno, vendar je ob konkretnejših podvigih prevečkrat neposlušen in voznika odvrača od priganjanja. Zato pa se bo vsem potnikom za takšne majhne opazke E oddolžil z mirno in gosposko vožnjo, odlično vodljivostjo, izredno tihostjo, tudi pri visokih hitrostih, ter posledično zadovoljstvom, ki ga E-jev kupec vsekakor želi imeti.

Konec koncev, če bi iskali po ponudbi E-jevih modelov, bi z lahkoto ugotovili, da je v dosedanji skoraj popolni verigi modelov manjkal avtomobil, pripravljen kupcem na takšen način. Da bo osvajal ljubitelje klasike. Ja, in takšen jih nedvomno bo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes–benz E250 CDI bluefficiency elegance
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 4200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 pri 1600 – 1800
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4868 x 1854 x 1470
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1735 (545)
največja hitrost v km/h 239
pospešek 0-100 km/h v s 7,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/5,0/6,2
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 41.400
cena testnega vozila v EUR 47.610
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 64.122

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |