Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ljubica, ki bi jo oboževala še žena

Alfa romeo giulia 2.2 JTDm 210 AUT AWD veloce

Avtor prispevka: Anže Jereb
Alfa romeo giulia je lep avtomobil, a zares zaživi šele v različici veloce, ki predstavlja vrh ponudbe. Seveda sem odmislil najboljšo in najbolj brutalno deteljico, ker tista ni namenjena širšemu krogu kupcev, veloce je.
Ljubica, ki bi jo oboževala še žena
Foto: Anže Jereb
4. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

giulia veloce je nizka in napadalna, a uglajena hkrati
dodelano notranjost je tokrat podkrepila še z vrhunsko rdečo barvo usnja
sedeža spredaj sta odlična, volan in nasploh položaj za njim pa vrhunska
ob umirjeni vožnji je giulia lahkotna ter precej udobna, nagibanja ni veliko
v napadalnem načinu dynamic pa občutno trša in pripravljena na spopad
8-stopenjski samodejni menjalnik je eden najboljših na trgu …
… obvolanski ročici pa zaradi svoje velikosti vedno pri roki
dizelski motor s 154 kW moči skrbi za precej suverene zmogljivosti
štirikolesni pogon je odličen in veloce z njim izjemen
možnost podiranja zadnjega naslonjala je na seznamu doplačil
dizelski motor je vseeno preglasen, turbobencinar je boljša alternativa
prostorsko so na voljo bolj suvereni tekmeci
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (19 glasov)

Brutalni quadrifoglio smo že preizkusili in bili navdušeni. Podobno zadovoljno smo godli tudi ob ’180-konjski’ dizelski različici in čeprav se giulia na našem primerjalnem testu PRIMA ni najbolje odrezala, ne pomeni, da ni dobra. Ob prebiranju takratnega testa boste ugotovili, da smo jo postavili ob bok najboljših predstavnikov segmenta, obenem pa 'kaznovali' nekatere stvari, ki so lahko del serijske oziroma dodatne opreme. Denimo nepremičen naslon zadnje klopi …

Ena od pripomb v testu je bila tudi suhoparna notranjost s črnino vse naokoli. Tokratni veloce teh težav nima, rdeče usnje na sedežih in v rdečico odeta polovica notranjosti naredita celotno izkušnjo bistveno bolj atraktivno. Počutil sem se kot na kraju, kamor se gredo možje malce na skrivaj pozabavati, brez da bi žene za to izvedele. In to je samo dobro, okolje je fantastično in zanimivo, nastopaško, pač, takšno, kot v alfi mora biti. Seveda je tudi izdelava odlična, to smo povedali že takrat, in čeprav prostorsko giulia ni najbolj uporaben predstavnik segmenta, navduši drugod. Tam, kjer je celo bolj pomembno.

Malce manj barvne zadržanosti bi si sicer želel še zunaj, čeprav se mi takšna srebrna s temnimi platišči zdi bistveno bolj zanimiva od bele. Veloce tudi sicer izgleda bolj nastopaško od 'navadne' giulie. Je nekoliko bolj pritisnjena k tlom in bolj nabita, zato posledično izgleda še bolj nastopaško. Od '180-konjske' s samodejnim menjalnikom je dražja za 6 tisočakov in pol, nekaj na račun bolj bogate opreme in štirikolesnega pogona, malo pa seveda, ker je veloce, torej bolj posebna giulia. Le eno stopnjo nižje od brutalne deteljice je in, kot že rečeno, najboljša različica, ki še zeli privabljati širok krog kupcev.

Lahko jo izberete z zmogljivim turbobencinarjem, ki ponudi skoraj 210 kW moči oziroma 280 ’konjičkov’, mi pa smo tokrat zapeljali turbodizelsko različico s 154 kW moči oziroma z 210 KM. Vozniško je naravnost fantastična in brez težav lahko izjavim, da je v mokrem med zavoji bistveno hitrejša od brutalne deteljice. Giulia veloce kljub štirikolesnem pogonu ne deluje niti trohico manj prvinska ali pa bolj okorna od le zadaj gnane. Občutek je res vrhunski in nobenega dvoma ni, da je to vozniško najboljši predstavnik segmenta. Če vam vožnja pomeni največ, tukaj ne boste razočarani.

Štirikolesni pogon v osnovi vseh 100 odstotkov moči dostavlja zadnjemu paru koles, kar pomeni, da gre od motorja preko kardanske gredi neposredno do zadnjih koles. Ko ti zdrsneta, kontrolna enota preko elektromotorja oziroma pretvornika pogona aktivira večlamelno sklopko in požene še sprednji kolesni par. Sklopko pogona lahko povsem zapre, zato takrat do sprednjih koles torej pride 50 odstotkov celotnega navora oziroma celo malenkost več, ker zadnji in sprednji kolesi nimata povsem identičnega prestavnega razmerja; sprednji imata manjšega za 2,5 odstotka in se zavrtita celo hitreje. Celoten sklop tehta le 50 kilogramov, deluje pa izjemno hitro, zato je takšna giulia neverjetno vodljiva.

Ko si boste zaželeli nekaj več akcije, je dovolj premik stikala na D (Dynamic), obenem samodejno otrdijo še blažilnikiin takrat giulia napade ovinke s takšno lahkoto, da je nasmešek na ustih zagotovljen.

Program upravljanja s karakterjem vozila pri alfi imenujejo DNA, to že veste. V srednjem načinu N (Normal) je giulia lahkotna in presenetljivo udobna, pa čeprav se ne nagiba kaj dosti. Volan je poln informacij in za vsak dan ter nenaporne vožnje je podvozje v tem načinu res lepo odzivno ter udobno. Ko si boste zaželeli nekaj več akcije, je dovolj premik stikala na D (Dynamic), obenem samodejno otrdijo še blažilniki (posebej to funkcijo lahko potem izključite) in takrat giulia napade ovinke s takšno lahkoto, da je nasmešek na ustih zagotovljen.

Sam sem jo malce 'zlorabil' na skoraj povsem prazni Jadranski magistrali, kjer sem upal, da kilometrov sploh ne bo zmanjkalo. Zaradi štirikolesnega pogona ni nič bolj okorna, ker v suhem pogon do sprednjih sploh ne pride, nos še vedno grabi kot pajek in podkrmiljenja praktično ni. Pospeševanja so precej silovita, okoli šest sekund in pol potrebuje do stotice. Sam večinoma v tovrstnih avtomobilih zagovarjam ročne menjalnike, a bi najbrž kljub temu izbral prav takšen 8-stopenjski samodejni. Je eden najboljših na trgu in praktično brez hib. Niti pri speljevanju ne cuka, menjave prestav vrši z izjemno lahkoto in hitrostjo, celo pri priganjanju vedno skrbi, da so vrtljaji optimalni in avtomobil pripravljen, da se izstreli iz naslednjega zavoja.

Če boste vseeno želeli prestavljati sami, sta obvolanski ročici zaradi svoje velikosti vedno zlahka dosegljivi. V bistvu morata biti veliki, ker sta postavljeni fiksno in ne na volanskem obroču, kjer bi se vrteli skupaj z njim. Ampak ni bojazni, da ju boste zgrešili.

Edina stvar, ki me pri takšnem veloce moti, je zvok motorja. Dizel je tudi tukaj preglasen in malo pokvari splošno ugodje. Zato pa je veloce lahko tudi turbobencinski ...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki alfa romeo giulia 2.2 JTDm 210 AUT AWD veloce
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 154 (210) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 470 pri 1.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4643 x 1860 x 1450
medosna razdalja v mm 2820
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1610 (500)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 6,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/4,0/4,7
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 34.490 (*4.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 49.490 (*4.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 62.140 (*4.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |