Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 308 SW

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ob vse večji priljubljenosti križancev vseh velikosti avtomobili spodnjega srednjega razreda še niso rekli zadnje besede. Lani so kljub slabi letini trgovci po državi prodali malce več kot 7200 takšnih vozil, od tega polovico kombijevskih različic.
Peugeot 308 SW
Foto: Gašper Miš
31. 5. 2022 ob 17:00
Komentarjev: 0

3600 vozil letno predstavlja potencial trga in ta je pomemben za prodajo nove kombijevske različice z oznako 308 SW (SW kot Station Wagon). Zastopnik znamke jo želi že letos prodati v več kot 200 izvodih, v prihodnjem pa kar 400, s čimer računajo na dober 10-odstotni tržni delež. Kupcem bodo v zameno ponudili enako visok, enako širok, a s 4,69 metra dolžine kar 26,9 centimetra daljši avtomobil, kot je petvratni kombilimuzinski 308. Novinec ima v primerjavi s tistim še slabih šest centimetrov daljše medosje (to meri 2,79 metra), zato na pogled ne deluje tako športno kot običajni 308, a je zahvaljujoč že v osnovi precej markantni podobi še vedno privlačen. Bi si skoraj upal trditi, da lepšega kombija v razredu ni, a kaj, ko imajo 'vsake oči svojega malarja', pa se potem kdo ne bo strinjal z mano.

Kakorkoli, 308 SW bo marsikoga prepričal že samo s svojo podobo, spet druge pa predvsem s prostorno notranjostjo, ki je navadno najpomembnejši razlog za nakup takšne različice. Če za spremembo začnem zadaj, prtljažni prostor sprejme do 608 litrov tovora (pri priključnem hibridu seveda nekoliko manj, natančneje 548 litrov), kar je 196 litrov več (oziroma 187 litrov v primeru, ko govorimo o različicah HYbrid 180 in HYbrid 225) kot pri krajši kombilimuzini. S podiranjem sedežne klopi (ta je deljiva v razmerju 40:20:40) je prtljažnik moč povečati celo na 1634 litrov. Tudi potnikom ne bo hudega, sploh ker novi 308 navdušuje z moderno notranjostjo, kar tremi velikimi zasloni, nasploh finimi materiali in obenem dovolj prostorno potniško kabino, kjer se skriva še za 33 litrov odlagalnih mest. 308 z nahrbtnikom tehnološko ostaja enak kombilimuzinskemu bratu, enaka vsebina pa se skriva tudi pod motornim pokrovom.

To pomeni, da v ponudbi še naprej ostajajo tri motorne različice, v skupaj petih konfiguracijah moči. 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor je na voljo v različicah puretech 110 BVM6 (kjer oznaka BVM6 pove, da je ta povezana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom) ter puretech 130 BV6M oziroma puretech 130 EAT8. V tem primeru je moči za 81 (110 KM) oziroma 96 kilovatov (131 KM), navora pa 205 oziroma 230 Nm. Turbodizelska različica je samo ena, in sicer s poldrugim litrom delovne prostornine, štirimi valji ter oznako BlueHDi 130 ter dodatnima BVM6 oziroma EAT8. Tudi v tem primeru največja moč znaša 96 kilovatov (131 KM), navora pa je za okroglih 300 Nm. Vrh ponudbe še naprej predstavljata dve priključnohibridni različici z oznakama HYbrid 180 in HYbrid 225. V obeh primerih govorimo o kombinaciji 1,6-litrskega turbobencinskega štirivaljnika, osemstopenjskega samodejnega menjalnika e-EAT8, elektromotorja ter litij-ionske baterije s kapaciteto 12,4 kWh. Njuna sistemska moč znaša bodisi 132 (179 KM) oziroma 162 kilovatov (220 KM), medtem ko je navora v obeh primerih za 360 Nm. Takšni različici nista le najmočnejši, sta tudi najhitrejši, najtišji, najbolj varčni in, jasno, najtežji in najdražji.

Novi 308 SW je na voljo v sedmih barvah karoserije, pri čemer sta dve novi in rezervirani le za ta model. Modra avatar, ki jo vidite na fotografijah, je že ena izmed njih (druga je siva platinum), ki je obenem edina, za katero Peugeot ne zahteva doplačila (ta sicer znaša od 200 do 650 evrov). Kot petvratni kombilimuzinski 308 je tudi bolj prostorni 308 SW na voljo s petimi paketi opreme (active pack, allure, allure pack, GT in GT pack). Najcenejši je opremljen s paketom active pack, pod pokrovom gosti 1,2-litrski motor z oznako puretech 110 (to je tudi edina različica, ki ima le 81-kilovatni motor), za katerega v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom BVM6 zahtevajo najmanj 22.280 evrov (308 SW 1.2 puretech 110 BVM6 active pack, 6-st. roč.). To pomeni, da doplačilo za dobre četrt metra karoserije in dodatnih 196 litrov v prtljažnem prostoru znaša okroglih 800 evrov, medtem ko za osemstopenjski samodejni menjalnik EAT8 še naprej zahtevajo 1800 evrov doplačila. Najdražji 1,2-litrski bencinski puretech tako stane 31.250 evrov (308 SW 1.2 puretech 130 EAT8 GT pack, 8-st. sam.), najdražji turbodizelski BlueHDi pa 32.320 evrov (308 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT pack, 8-st. sam.). Tudi v tem primeru vrh ponudbe predstavljata priključnohibridni različici HYbrid 180 in HYbrid 225, za kateri boste v osnovi odšteli od najmanj 35.620 (308 SW 1.6 THP HYbrid 180 e-EAT8 active pack) do največ 43.620 evrov (308 SW 1.6 THP HYbrid 225 e-EAT8 GT pack, 8-st. sam.). Cene v primeru Peugeotovega financiranja so seveda nižje, najcenejšega pa boste v tem primeru domov odpeljali za 20.733 evrov.

Cene:

peugeot 308 SW 1.2 puretech 110 BVM6 active pack, 6-st. roč. (81 kW) – 22.280 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 BVM6 active pack, 6-st. roč. (96 kW) – 23.250 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 EAT8 active pack, 8-st. sam. (96 kW) – 25.050 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 BVM6 allure, 6-st. roč. (96 kW) – 25.150 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 EAT8 allure, 8-st. sam. (96 kW) – 26.950 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 BVM6 allure pack, 6-st. roč. (96 kW) – 25.850 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 EAT8 allure pack, 8-st. sam. (96 kW) – 27.650 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 EAT8 GT, 8-st. sam. (96 kW) – 29.450 EUR
peugeot 308 SW 1.2 puretech 130 EAT8 GT pack, 8-st. sam. (96 kW) – 31.250 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 BVM6 active pack, 6-st. roč. (96 kW) – 24.320 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 active pack, 8-st. sam. (96 kW) – 26.120 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 BVM6 allure, 6-st. roč. (96 kW) – 26.220 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure, 8-st. sam. (96 kW) – 28.020 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 BVM6 allure pack, 6-st. roč. (96 kW) – 26.920 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure pack, 8-st. sam. (96 kW) – 28.720 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT, 8-st. sam. (96 kW) – 30.520 EUR
peugeot 308 SW 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT pack, 8-st. sam. (96 kW) – 32.320 EUR
peugeot 308 SW 1.6 THP HYbrid 180 e-EAT8 active pack, 8-st. sam. (132 kW) – 35.620 EUR
peugeot 308 SW 1.6 THP HYbrid 180 e-EAT8 allure, 8-st. sam. (132 kW) – 37.220 EUR
peugeot 308 SW 1.6 THP HYbrid 180 e-EAT8 allure pack, 8-st. sam. (132 kW) – 37.920 EUR
peugeot 308 SW 1.6 THP HYbrid 180 e-EAT8 GT, 8-st. sam. (132 kW) – 39.720 EUR
peugeot 308 SW 1.6 THP HYbrid 180 e-EAT8 GT pack, 8-st. sam. (132 kW) – 41.520 EUR
peugeot 308 SW 1.6 THP HYbrid 225 e-EAT8 GT, 8-st. sam. (162 kW) – 41.820 EUR
peugeot 308 SW 1.6 THP HYbrid 225 e-EAT8 GT pack, 8-st. sam. (162 kW) – 43.620 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |