Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vili je impresioniran

Hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD impression

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ker je bil nekaterim, verjetno večinoma Američanom, santa fe premajhen, so Korejci iz rokava stresli še večji model in čeprav bi mu marsikje nadeli novo ime, je ta samo grand santa fe.
Vili je impresioniran
Foto: Gašper Miš
8. 1. 2016 ob 7:30
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

veliki grand santa fe tudi na cesti pusti vtis mogočnega avtomobila
notranjost je pričakovano prostorna in udobna, lahko tudi za 7 potnikov
nad glavami potnikov je ogromno panoramsko strešno okno
ob zloženih zadnjih sedežih je tudi prtljažnik velik
vožnja je predvsem udobna in nezahtevna
motor je ravno pravšnji za povprečno zahtevnega voznika
oprema je zelo bogata
zvočna izolacija bi lahko bila še boljša med hitrejšo vožnjo
poraba goriva s slabimi 10 litri ni majhna
občutek na volanu je preveč odtujen, obroč je premalo pomičen po globini
masa avtomobila se precej čuti, več je nagibanja in podkrmiljenja
zemljevid navigacijske naprave v času testa ni bil povsod pravilen
3,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.2 (17 glasov)
video test hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vsak je vprašal, kaj pa je to za en hyundai, niti pomislil ni na santa fe, ker je že izgled dovolj drugačen od manjšega SUV-ja pri hiši. Deluje še bolj resno in morda za odtenek bolj nastopaško s svojo ogromno pojavo. Mere to le potrjujejo, saj je avto povsod večji, torej 22 centimetrov daljši, pol centimetra širši, en višji in za 10 centimetrov ima daljše medosje. Če to ni nov avto! Res je velik, skoraj pet metrov je dolg, 1,7 metra visok in s tem tudi eden največjih osebnih avtomobilov v prodaji pri nas.

Hyundai ima s tem po ix55 izpred nekaj let končno še en avto za vrh svoje ponudbe, ki je zelo prostoren in nadvse udoben. V drugi vrsti sedežev bi skoraj lahko delal prevale, toliko prostora je tam. Čisto zadaj, v tretji vrsti, pa normalno visokim zmanjka prostora za kolena in glavo, ker se strop ravno v tistem delu spusti, prostora pa niti v dolžino ni več veliko, da bi bilo za odrasle udobno, čeprav se da tudi to potrpeti na kakšni krajši vožnji. Otroci bodo neprimerno bolj zadovoljni. V tem primeru tudi prtljažnika ni ravno veliko, če sedeža zložite, ga pa nastane 634 litrov, kar pomeni, da na primer velikega otroškega vozička ni potrebno več nikamor tlačiti, s tem da se tudi vrata odpirajo in zapirajo s pomočjo elektrike, kar olajša marsikatero natovarjanje.

Dobrih 4 tisoč evrov se mora poznati in pri prostoru vsekakor se. Tudi pri opremi, ker je grand na voljo samo z bogatejšimi paketi in testni je bil sploh bogat, ker je imel vse. Deset zvočnikov, panoramsko okno, 19-palčna platišča, navigacijo s 7-palčnim zaslonom, usnje na sedežih ... dejansko ne potrebujete ničesar več. Navigacija na nekaterih cestah v Sloveniji ne dela OK, ker očitno nima popolnega zemljevida, ampak to se bo dalo enostavno rešiti, če bo na voljo kakšen popravek. Ker je v kabini res veliko prostora, so tudi sedeži veliki in udobni, z nekaj manj bočnega oprijema, ampak pri 'tavelikem santa feju' se na vsakem metru vožnje čuti, da je za umirjene voznike, ki uživajo v tem, da visoko sedijo in da je okoli njih veliko pločevine.

Za začetek je recimo že volan premalo nastavljiv po globini in je rahlo predaleč, boljši občutek na njem pa ima vsak evropski konkurent. Tiste nastavitve trdote so čisto nepotrebne, ker občutka nič ne izboljšajo. Prav tako avto deluje težko in okorno, ko se malo hitreje pripeljete v ovinek, kar je seveda logično, če tehta več kot dve toni. Voznik kar konkretno čuti maso avtomobila, karoserija se nagiba malo bolj, kot pri renomirani konkurenci, moteča sta tudi masivna A-stebrička, ki malo okrneta pogled na cestišče. Seveda se marsikateri podobno velik SUV pelje tudi bolje, ampak je večinoma manj udoben, zato je tukaj vse odvisno od vaših želja. Za več udobja tale, za boljšo vožnjo kaj evropskega. In še precej dražjega.

Motor se zdi zelo primeren za to velikost. 2,2 litra ima in 145 kilovatov, slabih 200 'konjev', predvsem pa 436 Nm navora, zaradi česar kar lepo potegne. Tudi pri spodnjih vrtljajih. Malo moti le, da vožnja z grand santa fejem ni preveč tiha pri večjih hitrostih, ampak to ni krivda motorja, temveč zvočne izolacije. Povprečno bi lahko ocenil še samodejni menjalnik, ki je na nivoju, ker lepo prestavlja in se dovolj hitro odziva na ukaze voznika, vseeno pa ni tako uglajen in hiter kot sodobni z osmimi prestavami, če ste kdaj vozili velike evropske SUV-je. Vseeno na koncu, ko pogledate v cenik, testni grand santa fe s 54 tisoč evri ni poceni, česar od takšnega avtomobila niti ne pričakujemo, težava je le, da bo pri večini kupcev v tem cenovnem rangu zaradi pomanjkanja ugleda težko upravičil svojo ceno. Ampak toliko udobja in opreme bi moralo v resnici zadovoljiti skoraj vsak okus in, kot lahko vidite v videu, prepriča tudi Vilija Resnika, ki mu je aktualni santa fe premajhen, ker v njegov prtljažnik ne more stlačiti svojega koncertnega zvočnika. Zdaj veste, da je Hyundai že samo zaradi njega predstavil takšen grand.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD impression 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 145 (197) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 436 od 1.800 do 2.500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4915 x 1885 x 1695
medosna razdalja v mm 2800
prtljažnik v litrih 634
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1977 (623)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,9/6,2/7,6
poraba na testu v l/100 km 9,4
cena osnovnega vozila v EUR 49.990
cena testnega vozila v EUR 53.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.350

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |