Posledično ima 63 nemških podjetij, ki so povezana s proizvodnjo sestavnih avtomobilskih delov in novih avtomobilov visok delež (17,4 %) glede obsega prodaje v celotnem nemškem gospodarstvu, ki se je lani povzpel celo povzpel za rekordnih 30,4 odstotka (ob primerjavi z letom 2021, + 21,3 % ob primerjavi z letom 2019), predvsem zaradi občutno višjih prodajnih cen novih avtomobilov. Trenutno v Nemčiji še vedno izdelujejo predvsem nove bencinsko in dizelsko gnane avtomobile (v prvih devetih mesecih lanskega leta so izdelali približno 1,7 milijona tako gnanih avtomobilov, obseg prodaje: 73,2 milijarde evrov), medtem ko je proizvodnja novih električnih avtomobilov občutno nižja (v enakem obdobju so Nemci izdelali samo 375.600 (približno) novih električnih avtomobilov, obseg prodaje: 16,2 milijarde evrov).
Največ izvoženih nemških električnih avtomobilov (približno pol milijona primerkov, + 65,2 % ob primerjavi z letom 2021, skupna vrednost izvoženih vozil: 24,2 milijarde evrov …) so prevzeli kupci v Veliki Britaniji (14 % izvoženih vozil) in v ZDA (13,1 %), istočasno so Nemci lani uvozili približno 358.000 (+ 22,2 % ob primerjavi z letom 2021) novih električnih avtomobilov (vrednost uvoženih vozil: približno 10,5 milijarde evrov). Istočasno so Nemci lani izvozili približno 1,5 milijona (- 0,3 % ob primerjavi z letom 2021) fosilno gnanih novih avtomobilov v vrednosti 55,5 milijarde evrov. Največ novih nemških avtomobilov izvozijo na Kitajsko (14 %) ter v ZDA (11,9 %). So pa Nemci lani uvozili manj (- 13 %) novih fosilno gnanih avtomobilov, kljub temu jih je v Nemčijo prišlo približno pol milijona (vrednost uvoženih vozil: 23,5 milijarde evrov).
Poslabšal se je tudi izvoz (- 4 %) hibridno gnanih avtomobilov, ker so tuji kupci lani prevzeli samo 253.300 (približno) novih nemških hibridnih vozil v vrednosti 11,4 milijarde evrov, medtem ko se je v Nemčiji lani za 12,4 odstotka povečal uvoz novih hibridnih avtomobilov (približno 250.600 uvoženih vozil v vrednosti devetih milijard evrov).