Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel insignia

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ob dejstvu, da je insignia že 5 let na cestah, postane še enkrat jasno, kako hitro mineva čas. Se spomnite, kako je završalo, ko so jo Nemci prvič predstavili. Pomenila je pravi preporod znamke, ki je bila takrat v globoki krizi. In ta avto je še enkrat dokaz, da oblika prodaja avtomobile.
Opel insignia
Foto: Matej Mihinjač
26. 9. 2013 ob 20:00
Komentarjev: 5
video mednarodna premiera opel insignia
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Če množici ne bo všeč, enostavno ne bo dobro prodajan. Tudi zato je Oplova insignia verjetno prejela več kot 40 nagrad samo za oblikovanje, v vsem tem času pa so jih prodali že 600.000. To je lepa cifra, ker pomeni, da je bil po prodaji boljši le volkswagen passat. Insignia je imela zanimivo popotnico; pri znamki so namreč želeli ustvariti avtomobil 'premium-razreda' za plebejsko ceno. No, cena je že bila privlačna in blizu množicam, premium pa avtomobil še ni bil.

In ravno to se spreminja z novim modelom. Še vedno ne bo prestižen, je pa naredil velik korak naprej. V bistvu imam občutek, kot da so poslušali ravno moje pripombe pri starem modelu in jih izpilili, da je sedaj že skoraj vse super. Resno, ko včasih na večerjah pademo v klepet z razvojnimi inženirji novih modelov, se pač pogovarjamo o vsem dobrem in slabem. In ko je nanesla beseda na insignio, sem se vedno jezil nad prevelikim številom gumbov znotraj, zaslončkom med merilniki, ki je naenkrat znal prikazovati le dve informaciji, ter volanom, ki je škripal vedno, ko si ga malo bolj konkretno prijel. Zdaj pa je armaturna plošča  čisto nova. Gumbov je malo, večina je lepo skrita v menijih, ker jih ne boste rabili preveč pogosto. Med merilniki je sedaj velik zaslon, ki sicer prikazuje hitrost, zraven pa še vse kaj drugega. Lahko porabo in ostalo, lahko pa celo navigacijo. In volan! Sicer ima še več gumbov za upravljanje med vožnjo, nima pa več tistih poceni plastičnih prečk, tako da je tudi med bolj dinamično vožnjo lepo tih. Pa še super sede v roke.

Pri novem najvarčnejšem dizelskem modelu ecoflex naj bi bila povprečna poraba celo samo 3,7 litra na 100 kilometrov.

Vidite, kako se stvari lahko lepo popravijo. Me zanima, če so tudi pri motorjih dosegli takšen napredek, ker v povprečju še vedno veljajo za dokaj požrešne, tudi če so tovarniške številke tako optimistične. Pri novem najvarčnejšem dizelskem modelu ecoflex naj bi bila povprečna poraba celo samo 3,7 litra na 100 kilometrov, tako da res komaj čakam test, da tole preverim. Sicer bo v ponudbi kar 6 dizelskih motorjev, oziroma različnih stopenj moči dvolitrskega agregata. Ker kupci večinoma izberejo dizelski motor, je takšna ponudba zelo pomembna. So pa tudi tisti, ki izbirajo bencinske in tukaj je več novega; osnovni je še vedno 1,4-litrski turbo s 103 kilovati, ki je zdaj lahko tovarniško tudi na utekočinjen naftni plin (LPG), potem je nov 1,6-litrski SIDI s 125 kilovati pa 2,0-litrski s 184 kilovati (250 'konji') in seveda OPC z 239 kilovati, to je 325 'konji'. Tudi najmočnejši model ima vse oblikovne novosti na karoseriji, hkrati pa dodelano podvozje, da je še bolj odziven in hkrati udoben. Če kupite različico brez blokade hitrosti, gre lahko tudi 270 na uro, oziroma 265, če je karavan.

Country tourer ima serijsko štirikolesni pogon, malo bolj zaščiteno podvozje in razširjene blatnike, na voljo pa je le z močnejšima motorjema.

Verjetno pomaga dejstvo, da je insignia najbolj aerodinamičen petvratni avtomobil na trgu, insignia tourer pa enako med karavani. Tiste, ki imajo vgrajen radarski tempomat, boste spoznali po maski, ki ima pred radarjem zaščitno plastiko in manj kroma, vse insignie pa imajo še vedno zelo značilne led luči, ki so že od daleč prepoznavne. In še ena velika novost je v paleti, v bistvu razširitev ponudbe, ki se imenuje country tourer. Gre seveda za privzdignjen tourer, ki ima serijsko štirikolesni pogon, malo bolj zaščiteno podvozje in razširjene blatnike, na voljo pa je le z močnejšima motorjema (bencinski 2,0 turbo, 184 kW in dizelski 2,0 biturbo s 143 kW).

Po dveh dneh vožnje v novem okolju lahko potrdim, da je bistveno boljše. Sicer je vmesnik še malo neroden, ampak omogoča pa res vse. Na zaslon lahko pritiskate s prsti, lahko se premikate z gumbi pod njim, ali pa posebno ploščico pri menjalniku, ki deluje kot miška na prenosnem računalniku, lahko pa celo vpisujete znake nanjo. Sredinski zaslon ima 8 palcev, najbolj pa veseli, da so se Oplovci potrudili s povezljivostjo z mobilnimi napravami, tako da lahko poslušate glasbo z interneta, prejemate razne informacije o vremenu in podobnem, ali pa le prostoročno govorite preko telefona. Tukaj se res pozna velik napredek v primerjavi s prejšnjo različico.

In če sem spet pri primerjavi, baje tudi večjih razlik v ceni ne bo, le nekaj 10 evrov več naj bi stal novi model, dobili pa boste seveda veliko več. Točne cene dobimo prihodnji teden in jih takrat tudi objavimo.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
igor pravi:
ja jaz o obliki ne želim govorit, ker je to čist subjektivna ocena. ampak če smo že pri obliki, potem insignia in audi a4 nimata za burek!! tako kot pri manekenkah se tudiv avtomobilizmu ve, kakšne mere mora imet vozilo da je neki!!! najlepši primer je ravno r.laguna in bmw5. ok, nista isti rang pa vseeno. opel insignia NIMA pravih mer in proporcij.
(pred 1 desetletji )
bW9uemEuanBnMTM4MTY5MTU5Nw==.jpg
sebasti pravi:
Saj ta opel ni tako slab, jaz ga že imam dve leti (stari model) in nič ne škripa ampak vse deluje mogoče je pri enim sistemska napaka.Opel je meni lepši po obliki!
(pred 1 desetletji )
Ni slike
igor pravi:
alibali replika. točno to je pokopalo MB-A,B,C in S. BMW- 3. da je neki dost dobro. mi smo pač za manjše denarnice, drugo klientelo. pa ker smo glih 2 razredna roba lahko še sestavimo slabše, pa tukaj še tud lahko kaj cenej rešimo itak smo že v 2 klasi saj se ne gremo premium ne?!! vsak, ki je kaj vreden stermi k najboljšemu. če imam na izbiro insignio za 33 tisočakov ali audi a4 za 35 tisočakov pol je logično da bom vzel audi a ne?? ok res ima audi politiko doplačil posmehljivo in je čisto norčevanje, vsaj pri nas v SLO. pa imam tud plače prenizke ampak vseeno. raje dam 5000 več za audi. primerja map audi in insignio zato ker imata oba spredaj pogon in možnost 4x4. preprosto
(pred 1 desetletji )
Ni slike
alibali pravi:
Pa opel sploh hoce biti kot audi? Cene povejo svoje.
(pred 1 desetletji )
Ni slike
igor pravi:
to kar vidim na fotografijah je spet ena žalost. dokler bo imel audi s4 po vseh testih boljše rezulate kot opel insignia opc pač ne bom kupil opla. sodelavec ima insignio in sicer že kot 1 mesec staremu vozilu je škripala aramtura, menjalnik ima čuden kot prehoda iz prestav v prestave, naslon za roko ni uredu. glede na to da v primerjavi audija s4 in opc insignie testerji povedo, da ima audi boljše zavore, menjalnik, lego, udobje itd. dokler ne bo opc insignia najboljša od svete trojice pač opel ne more bit neki!!! edino kar je uredu je športna oprema ki je serjiska kar moraš pri sveti trojici popolnoma nelogično doplačat! če pa se že pogovarjamo o smiselnosti potem je za našo deželo, najpamentje kupit audi a4 allroad 3.0 tdi automatic. pač take ceste imamo.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |