Še pred desetimi leti si si moral pomagati sam in končni rezultat ni bil vedno po godu modne policije. Sploh, ko si videl kakšen lep avtomobil, katerega izgled je lastnik prej pokvaril kot kaj drugega. In sploh ne dvomim, da to ni šlo v nos kateremu od oblikovalcev, ki mu je na kakšnem od sestankov prekipelo, zato so se proizvajalci raje lotili svojih programov za personalizacijo in na sezname dodatne opreme uvrstili številne dodatke za olepšanje avtomobila.
V segment manjših avtomobilov so številni dodatki prišli nedolgo nazaj in ko so se pojavili pri prvem malčku, so jih morali dobiti vsi. Osveženi peugeot 208 ni nobena izjema. Z medgeneracijsko posodobitvijo je prejel bolj agresivno oblikovan obraz in širšo masko, na zadku pa spremenjeno grafiko luči, ki so temnejše in svetijo v barvah LED-tehnologije. Seveda je na voljo nekaj drugačnih platišč in več različnih barvnih odtenkov, med katerimi najbolj izstopa ena od dveh mat barv, v katero je bil odet tudi testni avtomobil. Vem, da je posebna, ker me je vsak na ulici vprašal, kje jo je mogoče naročiti. Po teksturi je groba in človek dobi občutek, da lahko nanjo piše kar s kredo. In kar je najboljše, še umazanija se na njej ne pozna preveč. 600 evrov stane in gotovo bi jo izbral.
Posodobitev 208 ni prinesla samo novih barv in platišč, pač pa še drugačna odbijača in LED-dnevne luči spredaj.
Posodobitev peugeotu 208 ni prinesla samo novih barv in platišč, pač pa še drugačna odbijača in LED-dnevne luči spredaj, a ne pri vstopnem modelu. Vsi modeli imajo lahko od posodobitve tudi aktivno zaviranje v mestu, kar pomeni, da avtomobil začne zavirati, ko pred sabo zazna prepreko, ki je niste opazili pri manjših hitrostih. Žal ni serijsko, zato boste morali doplačati 250 oziroma 382 EUR, odvisno od opreme.
V notranjosti je nekaj več boljših materialov in tudi izdelava je dobra, vendar je pod armaturno ploščo še vedno nekaj trde plastike, ki se hitro opraska. Večjih sprememb sicer ni, vendar niti niso bile potrebne. Volan je še vedno majhen in si ga morate pravilno nastaviti, da boste videli na merilnike, s čimer imajo nekateri težave, meni pa s povprečno višino vse skupaj kar ustreza. Vseeno je nujno pred podpisom pogodbe o nakupu sesti za volan peugeota 208 in preveriti, če vam to odgovarja. Sem pa zelo vesel, da posodobitev ni prestavila fizičnih gumbov za upravljanje prezračevalnega sistema na zaslon multimedijskega sistema, ker je le-ta še vedno počasen in je pri bratrancih znamke Citroën nastavljanje pravilne temperature včasih mučno. Prav tako se je potrebno navaditi na podmenije, da boste lahko med vožnjo suvereno prestavljali pesmi ali vpisovali naslednjo lokacijo v navigacijski sistem.
Prostora v notranjosti je glede na mere malčka dovolj, le večji boste na zadnji klopi nezadovoljni na daljših poteh, ker ni veliko prostora za glave. V kabini je dovolj uporabnih odlagalnih mest, tudi plastenke boste v vratne odprtine spravili z lahkoto, mobilni telefon pa bo verjetno našel mesto na prostoru pred prestavno ročico. Predal pred sopotnikom bi sicer lahko ponujal več prostora, prtljažnik pa bi moral imeti večjo odprtino in nižji nakladalni rob, da bi se vsi tisti platoji piva za vikend-izlet še lažje spravljali v temu namenjen prostor.
Posebnost testnega 208 je pogonski sklop, saj je pod pokrovom motorja trivaljni mlinček prostornine 1,2 litra, ki proizvede 82 kW moči, torej 110 'konjev'. Ima klasičen rezgetajoč zvok trivaljnega motorja, zato se boste morali nanj navaditi, ker ni preveč tih. Porabi dobrih 7 litrov. Na sprednji kolesi prenaša moč preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika, ki je kot nalašč za mestne vragolije. Lepo prestavlja in zdi se, da je skoraj popolna kombinacija za ta motor, dokler se ne začnete ustavljati, ko začne malo cukati, kar bi lahko bila tudi hiba testnega avtomobila.
Podvozje ni najbolj dodelano v razredu, ampak se 208 še vedno pelje zanesljivo in presenetljivo agilno. Občutek na majhnem volanu je dovolj dober, da mu boste zaupali, čeprav daleč od športnosti, kar navadno povezujemo s takšnimi malimi volani. Lega je dobra tudi pri večjih hitrostih, enako vodljivost, dostikrat se ob zanimivem zvoku motorja zdi, da se peljete hitreje kot v resnici, torej je kar prijetno sedeti za volanom tega malčka, čeprav ti užitki še vedno niso na nivoju fieste. Seveda pa zaradi 17-palčnih platišč in pnevmatik z nizkim presekom ne pričakujte francoskega udobja na sicer udobnih sedežih z dovolj bočne opore.
Ni strahu, da ne boste opaženi, čeprav vas bo vse tole stalo po ceniku že 20.500 evrov.
V vsakem primeru takšen 208 že na daleč kriči po tem, da želi biti viden. Ni strahu, da ne boste opaženi, čeprav vas bo vse tole stalo po ceniku že 20.500 evrov. Novi motor je namreč na voljo samo pri najprestižnejšem paketu opreme allure pa še samodejni menjalnik je tisoč petsto evrov ... zato pa je takšna posebna barva možna pri vseh paketih opreme razen pri vstopnem.