Motor W12 so pri moderni izdaji Bentleya v svoje avtomobile začeli vgrajevati leta 2003, takrat v prvi continental GT. Zdaj pa se bodo morali zaradi vse strožjih emisijskih zahtev EU od njega na žalost posloviti. Zadnja naročila za motor W12 v avtomobilih bodo zaključili že decembra letos, tako da boste morali pohiteti, kljub temu pa so za model batur izdelali še najbolj zmogljivo različico, vendar so vseh 18 primerkov že prodali. Vsak prodan batur je stal vsaj 1,86 milijona evrov, za pogon pa torej uporablja 6,0-litrski turbobencinski motor W12, ki proizvede kar 551 kW (750 KM) moči in 1.000 Nm navora.
Samo proizvodnjo motorja W12 bodo uradno zaključili aprila prihodnje leto, do takrat pa jih bodo skupno proizvedli več kot 100.000. Nekaj proizvodnih mest za motor še ostaja, za modele, ki jih poganja W12, po zaključku proizvodnje pa bodo pod pokrovom motorja vgrajeni motorji V8 in hibridni V6. Prvič v zgodovini bo model continental GT prejel priključnohibridni pogonski sklop, ki bo združeval elektromotor in ali 3,0-litrski turbobencinski motor V6 ali 4,0-litrski turbobencinski motor V8. Slednjega s pridom uporablja panamera turbo S e-hybrid, kjer priključnohibridni pogonski sklop proizvede 515 kW (700 KM) moči in 870 Nm navora. Bentley bo prvi povsem električni avto izdal leta 2025, leta 2026 bodo na voljo samo še priključnih hibridi in električni avtomobili, od leta 2030 pa samo še električni. Škoda.