Močan igralec
Range Rover evoque Si4 dynamic
Ampak kakorkoli že, evoque privlači v prvem trenutku. Njegove linije so nastopaške in nabite, streha pa se kot pri kakšnem kupeju hitro začne spuščati. A to ni tisto, kar me najbolj prepriča, temveč trud za detajle, saj tako vem, da avtomobila niso sestavili, ko so slučajno imeli pet minut odvečnega časa. Detajli kot je silhueta avtomobila na tleh, ko ponoči zasveti lučka na stranskem ogledalu, pa vhodi za usb, ipod in ostalo, vrhunska notranjost, kjer kakšen gumb včasih sicer odda premalo kakovosten zvok, pa kopica aluminijastih dodatkov in usnja, ogrevanje volana, možnost izbiranja barv ambientalne osvetlitve in še bi lahko našteval. V evoqueu se človek res odlično počuti.
Je pa evoque majhen avtomobil, s 4,35 metra dolg približno toliko kot focus. Zato prostora seveda ni ogromno, ga pa tudi ni malo. K prostornosti pripomore predvsem njegova širina, od konkurenčnega Q3 je denimo širši za debelih trinajst centimetrov, zato bi povprečno zahtevni družini moral prostorsko ugajati. Evoque stoji na platformi freelanderja, a tega zgolj pri vožnji ne bi nikoli ugotovili. Podvozje je občutno bolj čvrsto, pravzaprav pohvalno kompaktno, in tudi občutek na volanu je prijetno težak. Ker je krmilni mehanizem zelo neposreden, je evoque tudi v zavojih lepo suveren, za rang vozila seveda.
V testnem se je vrtel najmočnejši motor v ponudbi, dvolitrski turbobencinar s 177 kilovati. Porabi okoli 12 litrov oziroma lahko tudi 'le' okoli deset, če ste zelo nežni s plinom, kar je pričakovano. Motor se z avtomobilom krasno ujame, zato bi ga sam izbral pred dizelsko alternativo pa čeprav je slednja ekonomsko gledano bolj smiselna. Bencinski agregat se namreč prav lepo zavrti in suvereno premakne evoqua, ko je treba.
Me kaj moti? Seveda me. Denimo to, da samodejni menjalnik nima funkcije auto hold, s katero bi na semaforju evoque sam stal na mestu, moti me, da ni stropnih ročajev, najbolj pa me motijo te nalepke na boku, ki jih pa na srečo vaš avtomobil ne bo imel. Vse lepo in prav, a prej ko slej naletimo na ceno. Evoque ni poceni, pravzaprav je njegova cena kar zasoljena. Takšen stane 55 tisočakov, kar je veliko. A se s takšno ceno strinjam. Avtomobil je poseben in odličen, zato je takšna cena povsem upravičena.
tehnični podatki | range rover evoque Si4 dynamic |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1999 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 177 (240) pri 5500 vrt./min |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 pri 1750 vrt./min |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4355 x 1900 x 1625 |
medosna razdalja v mm | 2660 |
prtljažnik v litrih | 550 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1520 (830) |
največja hitrost v km/h | 217 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 11,9/6,9/8,7 |
poraba na testu v l/100 km | 11,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 34.000 |
cena testnega vozila v EUR | 55.000 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 55.000 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!