Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mala menjava

Nissan qashqai 1.2 DIG-T acenta safety+

Avtor prispevka: Anže Jereb
V prvem testu smo novega qashqaija konkretno obdelali in zaključili, da tudi v novi generaciji ostaja precej prepričljiv predstavnik zelo priljubljenega segmenta. Ker veliko kupcev izbere katerega od bolj osnovnih agregatov, smo tokrat preizkusili še vstopni 1,2-litrski turbobencinski.
Mala menjava
Foto: Anže Jereb
28. 1. 2015 ob 22:25
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

'downsizing' sploh ne boli, če ima za 4 decilitre manjši motor enako moč in več navora ...
... ter pri manjših vrtljajih!
pri dobrih sedmih litrih ob lepi vožnji je poraba zadovoljiva
zaradi nizkega težišča dokaj zabaven za vožnjo
splošno dobro, sicer nerazburljivo počutje v kabini
dober pregled nad dogajanjem zunaj
všečen na pogled
malce bolj zahtevne motor glede moči vseeno ne bo zadovoljil
dokler se ne navadimo, zna motor ugasniti ob speljevanju, saj je potrebno biti odločen pri pritisku na stopalko
hroščat sistem start&stop, ki občasno ni prižgal motorja nazaj
zmedeni parkirni senzorji, ki so piskali brez razloga
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (34 glasov)
video test nissan qashqai 1.2 DIG-T acenta safety+
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

O malih motorjih v velikih avtomobilih ne moremo več govoriti kot o posebnosti, kaj šele novosti. Zdaj je to postala stalnica in lep primer je qashqai z le 1,2-litrskim turbobencinskim motorjem. Po moči je enak svojemu 1,6-litrskemu predhodniku, 85 kilovatov ima, to je 115 'konjev', bistvena razlika pa nastane pri navoru. Tu ga je za 30 Nm več, ampak že 2.200 vrtljajev nižje in to je v praksi zelo pomemben podatek.

To pomeni, da qashqai s tem motorjem veliko lepše potegne pri različnih vrtljajih, predvsem ga ni potrebno posebej priganjati, da se zgane, kot je bilo potrebno njegovega atmosferskega predhodnika in posledično je manjša tudi poraba goriva. Na testu je ob lepi vožnji znašala dobrih sedem litrov, kar je pričakovano in dobro. Pričakujte pa dvoje: da je potrebno biti pri speljevanju nekoliko bolj odločen s pritiskom na stopalko za plin, da boste normalno speljevali, pa tudi, da je to osnovni motor v ponudbi, kar pomeni, da ga ne razganja od moči. Je bolj za nezahtevne voznike.

Pri tem konkretnem testnem avtu je bilo sicer nekaj težav, ki so zelo verjetno muha testnega primerka, na primer sistem start&stop je izklopil motor, ko smo se ustavili, potem ga pa ni več prižgal nazaj. Sem ter tja so paniko zagnali še sprednji parkirni senzorji in brez posebne potrebe začeli piskati. Pri drugih qashqajih tega nisem doživel.

Sicer sem se tudi v tem dobro počutil, čeprav novi qashqai ne razburja v tolikšni meri kot prejšnja generacija, vse lastnosti predhodnika pa ohranja in izboljšuje. To pomeni, da ostaja privlačen, sedaj je še malce bolj prostoren in zaradi nižjega težišča malenkost bolj vozniško nastrojen, predvsem pa enostaven in pregleden. Kupci, zlasti starejši, ga boste imeli radi še zaradi malce višje oddaljenosti od tal, da boste vanj enostavneje zlezli in imeli med vožnjo boljši pregled nad okolico. Qashqai je skratka prijeten avto za vsaj 20 tisoč evrov, oziroma takšen z nekaj več opreme še za tri tisočake več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan qashqai 1.2 DIG-T acenta NC
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 190 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4377 x 1806 x 1590
medosna razdalja v mm 2646
prtljažnik v litrih 420
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1318 (542)
največja hitrost v km/h 185
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,9/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 19.890
cena testnega vozila v EUR 21.540
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 23.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
almo pravi:
Res hud avto. Ta nissan in land rover evoque mi zmagata! Komaj čakam da v evropo pride tud nov nissan murano.
(pred 9 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |