Zanje smo pripravili zelo 'zahteven' poligon, kjer smo iskali 'najhitrejšega polža'. Vsaj mislili smo, da ga bomo dobili, vendar se je na koncu izkazalo, da so Štajerci spretni in hitri vozniki. Vsi so morali prevoziti polžjo progo, pri čemer se niso smeli dotakniti kakšnega stožca ali prevrniti vode Dana, saj bi jim to prineslo kazenski pribitek in s tem tudi izpad iz nadaljnjega tekmovanja. To se je zaradi mladosti in prevelike hitrosti zgodilo Slobodanu, ki se je sicer preteklo sezono boril v našem Modrem volanu. Tudi Franca je doletela podobna usoda, vendar je imel v rokavu še enega asa, sina Mateja, ki je dobro ubranil družinsko čast. Po uspešno opravljeni prvi nalogi smo dobili osem najboljših tekmovalcev in jim pri drugi nalogi odšteli nekaj centimetrov glede na uspešnost pri prvi nalogi. Prvi, Gregor, je tako dobil odbitek osmih centimetrov, vsi ostali po enega manj, vse do Danijela, kateremu smo odšteli en centimeter. Druga naloga je bila bistveno lažja, saj so morali tekmovalci samo speljati in parkirati čim bliže stožcem, brez da bi podrli vode Dana. Aleš je dokazal, kako dobro parkira, saj se je ustavil samo osem centimetrov stran od stožcev in se tako enostavno uvrstil naprej. Napetost je naraščala vse do konca, saj so vsi vedeli, da jih bo pol šlo domov. Z odličnima oddaljenostima sta se v finalno nalogo uvrstila tudi Aleš in Gregor, ki sta se spopadla z regionalno cesto od Maribora do Lenarta.
Z vremenom res nismo imeli nobenih težav, saj je bilo precej toplo tudi v obeh škodah rapid, saj tekmovalca zaradi varčevanja nista vključila klimatskih naprav. Vozila sta se dobre pol ure, kdo je bil bolj ekonomičen in kaj se je zgodilo s Petrolovimi Vitreksi pa si oglejte v videu zgoraj.