Drugačnost je dobra
Volvo V40 cross country D4 A summum
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Kljub malo povečani oddaljenosti od tal boste imeli višji še vedno težave pri vstopanju in izstopanju, ker je odprtina, ki nastane ob odprtih vratih še vedno premajhna. Pa ne samo zadaj, kjer že v osnovi ni veliko prostora za večje, rob okna pa je previsok za otroke, tudi spredaj vas bo V40 cross country redno spomnil z robom strehe, da bi se bilo fino bolj skloniti. Sta pa sedeža fenomenalna in položaj za volanom dober, kot smo že vajeni iz drugih članov družine Volvo, tako da hitro najdete pravega. Preglednost izza volana bi lahko bila boljša, vendar je imel testni avtomobil na voljo še kamero za vzvratno vožnjo in senzorje, tako da sem se brez skrbi zapeljal do roba hiše, za bočno parkiranje pa sem lahko pritisnil samo gumb in prepustil vajeti avtomobilu, ki je parkiral sam. Ker želi V40 cross country zapeljati na različne konce sveta tudi družine, mi ni najbolj jasno, zakaj ima kljub le sprednjemu pogonu tako majhen prtljažnik. Vanj je možno spraviti samo 335 litrov prtljage, ima visok nakladalni rob in ozko odprtino. Štiričlanska družina bo tako za pot na morje rabila vsaj še strešni kovček.
V40 cross country je zelo prijazen tudi do pešcev, saj do hitrosti 50 kilometrov na uro sam ustavi, če kakšnega zazna na svoji poti.
Švedi že pregovorno izdelujejo zelo varne avtomobile, ki se lahko pohvalijo s številnimi naprednimi varnostnimi sistemi, ki pa precej dvignejo ceno. Eden takšnih je radarski tempomat, ki je deloval res brezhibno in ni zaviral že pol kilometra pred drugim avtomobilom. V40 cross country je zelo prijazen tudi do pešcev, saj se bo sam ustavil, če do hitrosti 50 kilometrov na uro kakšnega zazna na svoji poti. Če se to ne bi zgodilo dovolj hitro, pa je pod pokrovom motorja skrita še zračna blazina, ki bi ublažila udarec. Sistem za prepoznavo prometnih znakov je nezanesljiv, sicer je prepoznal večino, tu in tam pa pošteno udaril mimo. Na primer na avtocesti, ko me je prepričeval, da je omejitev 30 kilometrov na uro. Po drugi strani opozarja tudi na vozila v mrtvem kotu in da ste zapustili svoj vozni pas, pri čemer volanski obroč zavibrira in vas predrami.
tehnični podatki | volvo V40 cross country D4 A summum |
vrsta motorja | turbodizelski, petvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1984 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 130 (177) pri 3.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 od 1.750 do 2.750 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4370 x 1783 x 1458 |
medosna razdalja v mm | 2646 |
prtljažnik v litrih | 335 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1578 (507) |
največja hitrost v km/h | 210 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,8/4,3/5,2 |
poraba na testu v l/100 km | 8,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 22.900 |
cena testnega vozila v EUR | 35.372 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 44.014 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!