Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Boljši od svojega bratranca

Seat leon ST 2.0 TDI DSG FR

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če bi me vprašali po enem najboljših in hkrati najbolj dolgočasnih karavanov, bi bil seat leon ST najbrž nekje v samem vrhu. Čeprav vam nasmeha ne bo risal s svojo obliko ali notranjo svežino, vam ga bo pa z uporabnostjo.
Boljši od svojega bratranca
Foto: Anže Jereb
1. 7. 2014 ob 20:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pod pločevino leona ST se skriva ogromen prtljažnik
bogato je odmerjen tudi prostor za potnike
izdelava je brezhibna, materiali večinoma dobri
bogata oprema poskrbi za odlično vzdušje in modernost
ergonomija je super
vozniško je leon FR dovolj udoben in vseeno zabaven
občutek na volanu je dovolj dober, da veste, kaj se dogaja
menjalnik DSG malo cuka, a je še vedno dober
tudi motor je zmogljiv in ne porabi veliko
motor je kar precej glasen, skoraj traktorski zvok ima
nakladalni rob prtljažnika je precej visok
nastavitev voznih programov nima posebnega smisla
tako bogato opremljen ni poceni
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
5 (1 glasov)
test seat leon ST 2.0 TDI DSG FR
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Seveda obstajajo še bolj prostorni karavani, eden od njih in po prtljažnem prostoru celo vodilni v segmentu je Hondin civic. Tako v prtljažniku kot kabini je večja tudi Škodina octavia. Vendar tudi v primeru leona ne boste ravno prostorsko omejeni, kje pa, vanj lahko zbašete več kot dovolj tovora tudi v primeru zeloooo dolgega družinskega dopusta. Le malo manj kot 600 litrov je njegova prostornina. Tisto, kar pri prtljažniku morda malce zmoti, je njegov nakladalni rob, ki ni med najmanjšimi, kar pomeni, da boste morali težje kovčke ali torbe malce bolj dvigniti, preden jih boste lahko vzeli ven.

Takšen leon ST FR stane 28.000 EUR, kar ni malo, ampak upoštevajte, da je tole skoraj popolno opremljena različica. To pomeni, da je motor zmogljiv in obenem precej nesimpatično glasen, da ima robotiziran menjalnik DSG, radarski tempomat, zaslon na dotik, LED-žaromete, možnost nastavljanja vozniškega profila in še kaj bi lahko našel. To pomeni, da takšen karavan lahko dobite že za precej manj denarja, če lahko plačate toliko, pa vas bo leon lepo razvajal.

Nemška zadržanost se ob tako bogati opremi kar nekako skrije, v takšnem primeru je voznikovo okolje namreč bogato in prijetno, seveda popolnoma pregledno in zelo kakovostno sestavljeno, ker bi sicer montažerja najbrž kar ustrelili. Saj veste, kakšni so Nemci … Sam bi kakšno stvar lahko pogrešal in na ta račun prihranil kakšen evro, recimo izbiranje vozniškega profila, zanj ne vidim posebnega razloga, ker ne naredi dovolj velike razlike. Tudi radarskega tempomata ne bi vzel, ampak kar navadnega.

Če zamižim na eno oko in odmislim, da bi ob tako dobrih voznih lastnostih raje izbral bencinski motor, je tudi takšen dvolitrski turbodizel dober. 110 kilovatov ponuja, to je 150 'konjev', in čeprav je glasen, sploh zunaj ima traktorski zvok, zelo konkretno sune v hrbet in porabi malo nad 6 litrov. Pogrešam le ušesci za prestavljanje ob volanu, ker je leon precej dinamičen avto z dobrim občutkom na volanu in zanesljivo lego.

Leon verjetno ni najbolj uporaben karavan v segmentu, a mu na tem področju ne manjka veliko. Vseeno je zelo uporaben in prostoren, potniki se boste v njem odlično počutili, dobro je izdelan in kljub oblikovni zadržanosti vseeno bolj zanimiv od bratskega golfa. In zato je njegova najboljša alternativa, če vas ne moti znak na pokrovu motorja. Mene ne in bi skoraj gotovo izbral kar tega. Niti ne zaradi cenovne razlike, ker je dokaj majhna, všeč mi je, da na cesti bolj izstopa in da kot celota deluje izjemno prepričljivo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat leon ST 2.0 TDI DSG FR
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski, DSG
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4535 x 1816 x 1450
medosna razdalja v mm 2636
prtljažnik v litrih 587
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1350 (570)
največja hitrost v km/h 211
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,1/4,5
poraba na testu v l/100 km 6,1
cena osnovnega vozila v EUR 14.990
cena testnega vozila v EUR 24.226
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.365

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 6. 2024
Junij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |