Namenjen je predvsem mladim, čeprav ga (sploh pri nas) seveda vozijo tudi stari, ker je okreten in idealen za poziranje v mestu.
Aygo je najbolj igriv Toyotin avtomobil. Namenjen je predvsem mladim, čeprav ga (sploh pri nas) seveda vozijo tudi stari, ker je okreten in idealen za poziranje v mestu. Drugo generacijo so začeli delati leta 2014 in to je že druga prenova, da bo malček še vedno med najboljšimi v segmentu v Evropi, kjer so jih samo lani prodali več kot 85 tisoč. In kako bodo ostali tako uspešni?
Markantni X prejšnje generacije je zdaj lepši, bolj tridimenzionalen, pravijo, ampak še vedno maska izgleda, kot bi jo kakšen samuraj nasekal s svojo katano. Največji magnet je bila za kupce vedno oblika, so pokazale ankete, zato mora ostati prepoznavna in privlačna. S pravo barvno kombinacijo (bela barva z rdečimi in črnimi okraski) je celo zelo podobna yarisu GRMN. Dnevne LED-luči zdaj ustvarjajo še bolj izrazito podobo, zadaj so jih oblikovali tako, da je spodaj avto optično razširjen, zgoraj pa ožji, kar izgleda bolj dinamično.
Notri ni bistvenih razlik na pogled, malenkost boljši so materiali, so pa tehnične novosti. Najpomembnejša za vse odvisnike od mobilnih telefonov je, da podpira Apple CarPlay in Android Auto, več itak ne rabite, ker vaš telefon zna vse! Za navigacijo okoli Kobenhavna in v mestu je na primer skrbel Google Maps in seveda deloval odlično, zato že dosti časa poudarjamo, naj proizvajalci nehajo razvijati svoje sisteme pri množičnih vozilih, ampak povzamejo kar te, za katere vemo, da dobro delujejo in so ves čas posodobljeni.
Največja sprememba pri novem aygu pa je v resnici doletela motor, da izpolnjuje norme Euro 6.2. Še vedno je litrski, ima pa zdaj nov sistem za vbizgavanje goriva za boljše izgorevanje v valjih, izpušni ventili imajo prilagodljive čase odpiranja, izboljšali so hlajenje motorja in malenkost povečali kompresijsko razmerje (na 11,8:1) poleg ostalih novosti. Vem, da vas zanima, kako se to pozna v praksi … Motor naj bi bil zaradi izboljšane izravnalne gredi še malo bolj miren in tišji, ker ima pač samo tri valje, malenkost več je moči, cele tri ’konje’ (53 kW/72 KM), ampak je zdaj navor (93 Nm) lepše razporejen, da bolje vleče že iz spodnjih vrtljajev. In po novem sta na voljo dve varianti, navadna, s povprečno porabo 4,1 litra na 100 km, in Eco, s povprečno porabo samo 3,8 litra na 100 km, ker so dodali start&stop, gume z manjšim kotalnim uporom, podaljšali 4. in 5. prestavo v menjalniku in izboljšali aerodinamiko. Tudi robotiziran menjalnik x-shift je na voljo.
Toyota poudarja, da mora biti aygo zabaven avtomobil. Da mora dobro izgledati in se tako tudi peljati. Mali avti (dolžina 3.465 mm) so vedno zabavni, to je jasno. Kratka medosna razdalja (2,34 metra) pomeni, da so zelo vodljivi, tukaj pa so še malo optimizirali vzmetenje za več udobja. Za malčka se ne pelje slabo, zvočna izolacija me je pozitivno presenetila in je dejansko posledica izboljšav, tudi motor se zdi bolj miren kot prej, še vedno pa ne more skriti svojih treh valjev.
Pomembno je, da je prvi vseh paketih opreme na voljo Toyota Safety Sense za okrog 400 EUR, predvsem zaviranje v sili do 80 km/h na uro bo znalo rešiti kakšno življenje ali vsaj opraskano pločevino.
Pomembno je, da je prvi vseh paketih opreme na voljo Toyota Safety Sense za okrog 400 EUR, predvsem zaviranje v sili do 80 km/h na uro bo znalo rešiti kakšno življenje ali vsaj opraskano pločevino. Pri nas bo septembra, s cenami, ki ne bodo bistveno odstopale od sedanjih. Aygo kljub temu, da je eden od enojajčnih trojčkov s francoskim poreklom, ohranja svoj stil, ki bo glavna vaba za kupce tudi v prihodnje. In tudi malčki se še vedno dobro prodajajo, če ste mislili, da zdaj vsi kupujejo samo še križance.