Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota aygo

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
I go! Aygo. Ime japonskega malčka zveni japonsko in angleško hkrati, torej je genialno. Avto je dolg oziroma kratek 3 metre in pol, velikost je torej mestna, in motor je samo en, litrski bencinski, torej je izbira enostavna.
Toyota aygo
Foto: Matej Mihinjač
7. 6. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera toyota aygo
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Namenjen je predvsem mladim, čeprav ga (sploh pri nas) seveda vozijo tudi stari, ker je okreten in idealen za poziranje v mestu.

Aygo je najbolj igriv Toyotin avtomobil. Namenjen je predvsem mladim, čeprav ga (sploh pri nas) seveda vozijo tudi stari, ker je okreten in idealen za poziranje v mestu. Drugo generacijo so začeli delati leta 2014 in to je že druga prenova, da bo malček še vedno med najboljšimi v segmentu v Evropi, kjer so jih samo lani prodali več kot 85 tisoč. In kako bodo ostali tako uspešni?

Markantni X prejšnje generacije je zdaj lepši, bolj tridimenzionalen, pravijo, ampak še vedno maska izgleda, kot bi jo kakšen samuraj nasekal s svojo katano. Največji magnet je bila za kupce vedno oblika, so pokazale ankete, zato mora ostati prepoznavna in privlačna. S pravo barvno kombinacijo (bela barva z rdečimi in črnimi okraski) je celo zelo podobna yarisu GRMN. Dnevne LED-luči zdaj ustvarjajo še bolj izrazito podobo, zadaj so jih oblikovali tako, da je spodaj avto optično razširjen, zgoraj pa ožji, kar izgleda bolj dinamično.

Notri ni bistvenih razlik na pogled, malenkost boljši so materiali, so pa tehnične novosti. Najpomembnejša za vse odvisnike od mobilnih telefonov je, da podpira Apple CarPlay in Android Auto, več itak ne rabite, ker vaš telefon zna vse! Za navigacijo okoli Kobenhavna in v mestu je na primer skrbel Google Maps in seveda deloval odlično, zato že dosti časa poudarjamo, naj proizvajalci nehajo razvijati svoje sisteme pri množičnih vozilih, ampak povzamejo kar te, za katere vemo, da dobro delujejo in so ves čas posodobljeni.

Največja sprememba pri novem aygu pa je v resnici doletela motor, da izpolnjuje norme Euro 6.2. Še vedno je litrski, ima pa zdaj nov sistem za vbizgavanje goriva za boljše izgorevanje v valjih, izpušni ventili imajo prilagodljive čase odpiranja, izboljšali so hlajenje motorja in malenkost povečali kompresijsko razmerje (na 11,8:1) poleg ostalih novosti. Vem, da vas zanima, kako se to pozna v praksi … Motor naj bi bil zaradi izboljšane izravnalne gredi še malo bolj miren in tišji, ker ima pač samo tri valje, malenkost več je moči, cele tri ’konje’ (53 kW/72 KM), ampak je zdaj navor (93 Nm) lepše razporejen, da bolje vleče že iz spodnjih vrtljajev. In po novem sta na voljo dve varianti, navadna, s povprečno porabo 4,1 litra na 100 km, in Eco, s povprečno porabo samo 3,8 litra na 100 km, ker so dodali start&stop, gume z manjšim kotalnim uporom, podaljšali 4. in 5. prestavo v menjalniku in izboljšali aerodinamiko. Tudi robotiziran menjalnik x-shift je na voljo.

Toyota poudarja, da mora biti aygo zabaven avtomobil. Da mora dobro izgledati in se tako tudi peljati. Mali avti (dolžina 3.465 mm) so vedno zabavni, to je jasno. Kratka medosna razdalja (2,34 metra) pomeni, da so zelo vodljivi, tukaj pa so še malo optimizirali vzmetenje za več udobja. Za malčka se ne pelje slabo, zvočna izolacija me je pozitivno presenetila in je dejansko posledica izboljšav, tudi motor se zdi bolj miren kot prej, še vedno pa ne more skriti svojih treh valjev.

Pomembno je, da je prvi vseh paketih opreme na voljo Toyota Safety Sense za okrog 400 EUR, predvsem zaviranje v sili do 80 km/h na uro bo znalo rešiti kakšno življenje ali vsaj opraskano pločevino.

Pomembno je, da je prvi vseh paketih opreme na voljo Toyota Safety Sense za okrog 400 EUR, predvsem zaviranje v sili do 80 km/h na uro bo znalo rešiti kakšno življenje ali vsaj opraskano pločevino. Pri nas bo septembra, s cenami, ki ne bodo bistveno odstopale od sedanjih. Aygo kljub temu, da je eden od enojajčnih trojčkov s francoskim poreklom, ohranja svoj stil, ki bo glavna vaba za kupce tudi v prihodnje. In tudi malčki se še vedno dobro prodajajo, če ste mislili, da zdaj vsi kupujejo samo še križance.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 4. 2024
April 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |