Bavarci so divizijo za nabrite različice ustanovili leta 1972, šele 7 let kasneje pa so pokazali prvi pravi M, kot ga poznamo danes – M535i. 41 let pozneje smo na test vzeli BMW X4 M competition.
Agresivna oblika X4 M competition ni tako pomembna kot nov motor pod pokrovom motorja. Za sunkovito premikanje skrbi 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik, ki v osnovi proizvede 353 kW (480 KM) moči, ob doplačilu 9.394 EUR pa 375 kW (510 KM) moči in 600 Nm navora, kot v primeru testne inačice. Osemstopenjski samodejni menjalnik M steptronic moč pošilja na vsa kolesa, na žalost pa je ni mogoče prenašati samo na zadnji kolesi, kot pri M5 in M8. Kljub temu se takšen X4 do 100 km/h požene v 4,1 sekunde, samo vzmetenje pa je precej trdo nastavljeno, tako da tudi aktivni blažilniki v načinu comfort vožnje ne spremenijo v udobno. V osnovi je X4 M obut v 20-palčna platišča, različica competition v 21-palčna, slednja pa premore še temnejše dodatke zunaj in boljša športna sedeža v notranjosti. Cena osnovnega je 113 tisočakov, s paketom competition 122 tisočakov, za testnega s kopico dodatne opreme pa želijo 137.196 evrov. Test pripravljamo in ga boste lahko videli kmalu.