Na prvi pogled je prenovljeni model težko prepoznati, ker v primerjavi s predhodnikom prinaša samo nov sprednji odbijač z dnevnimi lučmi v LED-tehniki, masko, okrasne letve in novi barvi vozila. V notranjosti so spremembe izrazitejše, predvsem na račun 7-palčnega zaslona, občutljivega na dotik. SMEG se imenuje, na voljo pa je tudi v povezavi z navigacijsko napravo in kamero za vzvratno vožnjo. Kupcem so na voljo še sprednji parkirni senzorji, sistem pomoči speljevanja v klanec, proti koncu leta pa se ponudbi pridružuje sistem samodejnega zaviranja v sili 'active city brake', ki bo preprečeval nalete pri manjših hitrostih. K priročnosti pripomorejo še nova premična sredinska konzola, neodvisno odpiranje stekla prtljažnih vrat in stropno odlagališče modu top v primeru panoramske strehe.
Pri Citroënu so pomladili tudi poklicnim uporabnikom namenjeni berlingo, ki je na voljo v dveh dolžinskih različicah, L1 in L2. Tovorni prostor prve meri 3,7 m3, pri petindvajset centimetrov podaljšani pa 4,1 m3, kar zadosti prevozu dveh evro palet. S prilagodljivo potniško kabino extenso lahko s preklopom sedežev prevažate do 3,25 metra dolg tovor, pri natovarjanju pa so še naprej v pomoč široka drsna in asimetrična krilna vrata s 180-stopinjskim odpiranjem.
S prenovo je na voljo sedem motornih različic, bencinski in pet dizelskih. 1,6-litrska bencinska motorja sta na voljo kot VTi 95 in VTi 120, 1,6-litrski dizelski pa v različicah HDi 75, HDi 90, BlueHDi 75, BlueHDi 100 in BlueHDi 120. Motorji BlueHDi, ki razvijejo od 55 do 88 kilovatov moči, so razviti na osnovi motorjev HDi in optimizirani z namenom, da izboljšajo notranji izkoristek in izpolnijo zahteve zadnjih evropskih izpušnih standardov. ETG6, šeststopenjski robotizirani menjalnik, je rezerviran za predvidoma najbolje prodajano motorno različico BlueHDi 100, ki je tako kot BlueHDi 120 na voljo še s šeststopenjskim ročnim menjalnikom BVM6. Sprednjo premo macpherson so si s prenovo sposodili pri C4 picassu, sistem grip control, ki preprečuje spodrsavanje sprednjih pogonskih koles, pa v multispaceu XTR ni novost.
Berlingo je v prenovljeni podobi v prodajnih salonih že na voljo, in sicer v pet- in sedemsedežni konfiguraciji s štirimi poznanimi paketi opreme: live, feel, shine in XTR. Ti so serijsko nekoliko bolje opremljeni, kar prinaša tudi manjše spremembe na cenovnem področju. Potniški multispace je tako na voljo od 14.910 do 22.610 evrov, gospodarski pa od 14.457 do 20.540 evrov. Slovenski zastopnik znamke na navedene cene ponuja še številne popuste in pričakuje, da bo s približno 350 prodanimi primerki pred in 350 po prenovi ohranil vodilni položaj na trgu.
Cene:
citroën berlingo multispace VTi 95 BVM live (72 kW) – 14.910 EUR
citroën berlingo multispace VTi 120 BVM feel (88 kW) – 18.270 EUR
citroën berlingo multispace BlueHDi 75 BVM live (55 kW) – 16.690 EUR
citroën berlingo multispace BlueHDi 100 BVM shine (79 kW) - 21.390 EUR
citroën berlingo multispace XTR BlueHDi 100 S&S BVM (79 kW) – 22.020 EUR
citroën berlingo multispace BlueHDi 120 S&S BVM6 shine (88 kW) – 22.610 EUR
citroën berlingo furgon L1 VTi 95 BVM (72 kW) – 14. 457 EUR
citroën berlingo furgon L1 HDi 75 BVM (55 kW) – 14. 457 EUR
citroën berlingo furgon club L1 HDi 90 BVM (66 kW) – 17.178 EUR
citroën berlingo furgon club L2 HDi 90 BVM (66 kW) -18.093 EUR