Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za profije in družine

Renault trafic grand passenger dCi 145 energy spaceclass

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Renault je za najbolj zahtevne kupce svojih kombijev trafic naredil še serijo spaceclass. Skrivnost je v posebnih vodilih na tleh in seveda v prilagodljivih sedežih, s čimer postane delovni stroj prava potujoča loža.
Za profije in družine
Foto: Gašper Miš
19. 2. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z nekaj malenkostmi je izgled na višjem nivoju kot pri ostalih traficih
kabina je s posebnimi vodili in sedeži postala izjemno uporabna
številne sedežne kombinacije bodo navdušile zahtevne stranke in otroke
sedeži imajo kar 4 sidrišča isofix
sredinska mizica se lahko praktično zloži ali postavi med obe sedežni vrsti
potnike bodo navdušile tudi številne vtičnice, tako 220-voltna kot USB
usnjeni sedeži se enostavno čistijo, čeprav so poleti zelo vroči
položaj za volanom je zelo dobro nastavljiv
uporabnost povečuje tudi kamera za vzvratno vožnjo
vožnja ni tako tiha in mirna kot pri dražjih potniških kombijih
motor se občasno zaradi majhne prostornine vseeno zdi prešibek
pri takšnem kombiju si želim tudi dober samodejni menjalnik
spredaj bi moralo biti več uporabnih odlagalnih mest
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (15 glasov)
test renault trafic grand passenger dCi 145 energy spaceclass
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Lahka gospodarska vozila so zelo pomemben segment za Renault, vsako leto prodajo že preko pol milijona kombijev, pri čemer seveda pomagajo tudi posebni modeli, kot je spaceclass. Za osnovo seveda služi potniški trafic passenger, le da so tu z omenjenimi vodili, usnjenim oblazinjenjem in ostalimi dodatki poskrbeli, da vam ne bo nerodno, če boste kot svojo dejavnost opravljali prevoze zahtevnih strank z letališča do hotela. Tudi če boste kdaj v njem zapeljali družino, ne bo težav, ker se sedeži zelo enostavno obrišejo in na njih ne bo vidna posušena marmelada krofov z družinskega izleta.

Čeprav je v prvi vrsti za profesionalce, se torej odlične znajde tudi v vlogi velikega družinskega vozila. Ni poceni, je pa še vedno cenejši od prav tako zelo zaželenih Vja in multivana. Posebna siva barva v tem primeru tudi zunaj opozarja na ekskluzivnost serije, zraven so lepa lahka platišča, na boku pa je še majhna značka spaceclass.

Bistvo pa se pričakovano skriva v prostorni kabini, kjer lahko vse sedeže v drugi in tretji vrsti odstranite in dobite ogromen prostor, tista v drugi vrsti lahko obračate, med njih postavite mizico, ki se lepo zloži med sedeža ali svojo uporabnost kaže tudi z utori za pijačo in dodatnimi predalčki. Prav nič ne bo manjkalo potnikom na kratkih ali daljših poteh, pri krajši različici morda edino prostor za noge odraslih, če bosta druga sedeža obrnjena nazaj, zato v tem primeru izberite grand, kot je testna.

Vsi sedeži so usnjeni, da boste lažje brisali umazanijo z njih, poleti pa se bolj potili. Kar štirje imajo sidrišča isofix, zelo uporabno za velike družine z malimi otroci. Ali pa za prevoznike, ki želijo vedno zaskrbljenim staršem ponuditi nekaj več. Tudi sicer je takšen trafic super za posel, ker bodo zahtevnejše stranke zadovoljne z lepše urejeno notranjostjo kot pri bolj tovornih modelih. Tule bodo našli celo 220-voltno vtičnico za kakšen laptop, USB-vtičnice, osvetlitev z LED-lučkami, dovolj bo možnosti za kratko preživljanje časa v tem kombiju.

Kaj pa voznik? Kaj dosti sprememb v primerjavi z običajnim traficom ne bo opazil razen boljšega sedeža in volana. Sedi se pokončno, nič novega za kombi, ampak je položaj odličen, preglednost je tudi dobra, super zadeva je kamera zadaj, sploh pri tej podaljšani različici 5 metrov 40, pogrešam pa več uporabnih odlagalnih mest. Saj jih nasploh ni malo, kar 90 litrov v kabini, ampak tisti na vrhu armaturke mi ni všeč, ker je vse direktno na soncu, tisti ob prestavni ročici je dejansko samo za pijačo, nič drugega ni, zato manjka še nekaj.

Zelo fina zadeva je pomoč, da kombi ne zleze nazaj, ko speljujete, na volanu je tempomat in če doplačate, boste imeli tudi R-link evolution, kar je danes že nujno, da se dobro povežete s telefonom. Na prostorninsko majhen 1,6-litrski motor smo se nekako že navadili, sploh, ker mu pomagata dihati dve turbini in doseže 340 Nm navora že pri 1.500 vrtljajih. S tem se vam ne bo zdel prav nič prešibek, nenazadnje ima 107 kW, kar je 145 ’konjev’, in doseže končno hitrost 183 km/h. Edino pri speljevanju si boste včasih zaželeli kakšen deciliter delovne prostornine več, če bo trafic polno naložen, sicer pa bo šlo čisto OK. Poraba? 8,5 litra.

Trafic je v osnovi eden cenejših kombijev na trgu, zato vožnja ni na takšnem nivoju kot pri kakšnem multivanu, blaženje je glasnejše, tudi vožnja na avtocesti je glasna, se kar konkretno sliši rezanje zraka. Vseeno s tako bogato opremo cena prileze do skoraj 40 tisoč evrov, kar je daleč od poceni, še vedno pa ceneje od konkurence, ko iščete nadstandardno opremljen potniški kombi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault trafic grand passenger dCi 145 energy spaceclass
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 107 (145) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5399 x 1956 x 1971
medosna razdalja v mm 3498
prtljažnik v litrih 890/1800
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2189 (841)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/6,0/6,4
poraba na testu v l/100 km 9,0
cena osnovnega vozila v EUR 25.680
cena testnega vozila v EUR 33.590 (*9% popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.565 (*9% popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ma tko no...bi blo za silo...ampak men je bolj usec Honda Clarity
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 9. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |