Pričakovanja so velika
Opel astra 1.7 CDTi cosmo
Kljub zajetnim meram zunanjosti pa še ne pomeni, da je toliko več prostora znotraj. Seveda ga je dovolj. Ne vem, kaj potrebuje recimo štiričlanska družina več. Je pa res, da ga je po občutku v dolžino toliko tudi v manjših predstavnikih tega razreda, le v širino pokaže tisto pravo 'razkošje', zaradi česar so lahko spredaj vgradili enako velika sedeža kot sta v insigniji. To pa pomeni zelo dobro sedenje (testni avtomobil je imel ortopedska sedeža) z odličnima bočno in ledveno oporo ter ločenim nastavljanjem naklona in dolžine sedalnega dela.
Kako učinkovito so po novem izrabili notranjost, pokaže primerjava odlagalnih mest. Pri prejšnji astri smo vsi kritizirali, da nimamo kam odložiti svojih drobnarij. No, če se boste usedli v novo, se vam bo zdelo, da ste v drugem avtomobilu. Sedaj ima prostor za veliko plastenko v vratih, velik utor pred ročico menjalnika za telefon in denarnico, pod mesti za pijačo pa še en skrit predal za kaj vrednega. V bistvu me moti samo ena malenkost: da ima armaturna plošča preveč gumbov in da so le-ti majhni ter nekateri med njimi nepregledni.
Motor je v tem primeru močnejši od obeh 1,7-litrskih turbodizlov in je nekako na sredini ponudbe. Ni slab in je povsem dovolj močan, lahko pa bi bil za kakšen liter varčnejši. Tovarna pravi povprečno 4,7 litra, na testu je bilo dobra dva litra več. Dokler se ne ogreje, je glasen, pa tudi menjalnik še ne teče tako lepo kot potem, ko oba dosežeta delovno temperaturo. Šest prestav je dobro izračunanih, kdor potrebuje več (zmogljivosti ali varčevanja), pa lahko izbere bodisi močnejši dvolitrski agregat, bodisi šibkejši 1,3-litrski 'šparovček'.
Pri takšnem avtomobilu je zelo pomembna ali pa celo najbolj pomembna stvar cena. Astra je v primerjavi s konkurenco precej ugoden avtomobil. Že pri osnovni dobite veliko opreme, tale, ki ima skoraj vse, kar obstaja (luči AFL, posebne sedeže, flexride, navigacijski sistem…), pa stane že 27 tisoč evrov. Veliko za nižji srednji razred, ne pa za vse skupaj, ko pogledate na spisek dodatne opreme. Opel polaga velike upe na ta avtomobil in lepo kaže, da si z njim lahko spet opomorejo.
tehnični podatki | opel astra 1,7 CDTI cosmo |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1686 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 92 (125) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 pri 2300 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4419 x 1814 x 1510 |
medosna razdalja v mm | 2685 |
prtljažnik v litrih | 370-1235 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1373 (497) |
največja hitrost v km/h | 195 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,7/4,2/4,7 |
poraba na testu v l/100 km | 6,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.990 |
cena testnega vozila v EUR | 20.860 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 27.075 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!