Prestižna uporabnost
Audi A3 sportback 1.6 TDI attraction
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
In seveda so ga ohranili še za novo generacijo. Ta pa bo imela bistveno težje delo, ker je konkurenca medtem tudi naredila svoje modele (na primer mercedes-benz A in BMW serije 1), ki so prav tako odlični, vsak na svojem področju. Tako da A3, ki je bil nekoč edini, danes ne more več staviti na prestiž, ampak druge kvalitete.
Prtljažnik, na primer, tudi v tem primeru meri le 380 litrov, ampak je tako lepo obdelan in pravilnih oblik, da mu z veseljem oprostite kakšen liter manj v primerjavi s cenovno nižje postavljeno konkurenco. Ali pa prostor na zadnji klopi, ki je seveda zadovoljiv, sploh za tiste, ki ste vajeni utesnjenih klopi cliov in podobnih manjših avtomobilov, seveda pa je zato toliko večji užitek sedeti spredaj.
Audi namreč hoče biti tudi malo bolj dinamičen. In je, do določene mere. Še vedno je dovolj udoben, konec koncev je to le bolj osnovna različica z 1,6-litrskim motorjem, ampak ima zelo nevtralno lego na cesti. Z dobrimi pnevmatikami (Dunlop) se odlično potopi v ovinek, na volanu pa kljub električnemu servu daje zelo dober občutek, če nos drsi. Nobene drame ni. Tudi to, da je zadek malenkost daljši, se mi po občutku ni zdelo, da bi kaj posebej vplivalo na lego v primerjavi s trivratnim A3, ker je tudi medosna razdalja malenkost večja in ker ima prav tako večvodilno zadnjo premo. Mogoče je le malenkost manj vodljiv, ampak to so takšne malenkosti, ki jih noben ne bo opazil, ko se bo počasi pomikal v koloni v mestu ali vozil naravnost po avtocesti.
Zaključek? Isti kot vedno: nič posebnega tako oblikovno kot vozno, ampak, ko vse skupaj sešteješ, super avto. Le nekaj mu manjka. Težko napišem, kaj, ampak lastniki bodo že vedeli, zakaj jih kupujejo.
tehnični podatki | audi A3 sportback 1.6 TDI attraction |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) od 3.000 do 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 od 1.500 do 2.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4310 x 1785 x 1425 |
medosna razdalja v mm | 2636 |
prtljažnik v litrih | 380 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1335 (485) |
največja hitrost v km/h | 195 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,6/3,3/3,8 |
poraba na testu v l/100 km | 5,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.470 |
cena testnega vozila v EUR | 22.270 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 26.483 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!