Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Po novem razburljiv

Toyota auris TS 1.4 D-4D sport

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Avto, ki smo ga imeli tokrat na testu, je nekaj najbolj razburljivega pod soncem. Super je za prevažanje trupel, psov ali vrečk iz trgovine. To pa zato, ker ima tako fin prtljažnik. Če ste pred kratkim postali očka ali mamica, že veste, da imam prav.
Po novem razburljiv
Foto: Gašper Miš
8. 1. 2014 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

auris karavan je tako enostaven, da ga takoj osvojite
tudi oblika se zdi zanimiva in privlačna za družinsko vozilo, čeprav ni vsem všeč
vožnja je mehka in nadvse udobna
vozne lastnosti so zanesljive
dober položaj za volanom
uporabni prostor in prostorčki v kabini in prtljažniku
motor navdušuje s prožnostjo kljub majhni prostornini
poraba je dovolj majhna
petletno jamstvo brez omejitve kilometrov
armaturna plošča marsikomu ni všeč
znotraj je dokaj trda plastika, čeprav je kvaliteta izdelave dobra
nekatera stikala so zastarela, ura je predpotopna
kljub vsemu se še vedno zdi konkurenca bolj privlačna na pogled
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (35 glasov)
video test Toyota auris TS 1.4 D-4D sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Da se ne bo izgubil v sivini ostalih avtomobilov, seveda lahko izberete tudi modro barvo, ki se takšnemu aurisu super poda, in že sem pri spoznanju, da je Toyota končno malo spremenila svojo podobo umirjenih avtomobilov za starejše gospode, novi auris TS namreč izgleda prav zanimivo. Sploh spredaj je precej razburljiv in zadek se mi zdi veliko bolj privlačen od tistega pri krajši izvedenki.

Pa tudi avtomobil kot tak je dober, ker vas to verjetno še najbolj zanima. Položaj za volanom je udoben in ergonomsko dovršen, ker je vse lepo na dosegu roke. Ni mi všeč, da nekatera stikala še vedno delujejo zelo zastarelo, recimo tista za nastavitev vzvratnih ogledal, ali pa predpotopna ura na vrhu sredinske konzole. Tudi sama armaturna plošča je na videz dolgočasna, ampak je zato dobro sestavljena in pregledna. Zelo pregledna, v bistvu. Sredinska konzola je čisto navpična in nekatere moti, da ne ustvarja več takšnega občutka 'kokpita', kot pri starem aurisu, vendar je nova bistveno bolj praktična v smislu odlagalnih mest, ki so zdaj našla svoje mesto ob prestavni ročici in so povrhu vsega dovolj globoka, da so uporabna. Razočarali niso niti materiali, celo plastika, nad katero smo pri japonskih avtomobilih velikokrat vihali nosove, je čisto spodobna. Bolj podrobno pa sem novega aurisa že opisal pri testu hibrida na tej povezavi.


Še bolj mi je všeč, da je vožnja tako udobna in da je kljub temu občutek na volanu takšen, kot ga pričakujem. V ovinkih ni preveč nagibanja, podvozje ni glasno, je pa zadek tukaj malo bolj živahen kot pri običajnem aurisu, če boste kdaj pretiravali na poti na morje. Sploh, če bo polno naložen. V prtljažnik gre namreč za kar 530 litrov prtljage, kar ni rekordno v razredu, je pa veliko. V njem je veliko predalčkov, predelnih sten in vsega, da vam ne bo vse skupaj letelo po avtomobilu in koga poškodovalo. Celo mrežo ima, če bo tam pes.

Še motor: da je dizel, ne skriva. Se takoj sliši. Ker je dokaj odziven in prožen, pa imate najprej občutek, da gre za dvolitrski agregat, ne pa 1,4-litrski D-4D, z le 66 kilovati, 90 'konji', kar seveda pomeni, da je moči pri osnovnem 'turbodizlu' povsem dovolj. Tudi poraba s slabimi šestimi litri vas bo zadovoljila. Če se malo vozite, pa še tega ne rabite, izberite 'bencinarja', ki je še 1.500 evrov cenejši. Tale stane z opremo sport slabih 18 tisoč evrov, kar pa tudi ni tako veliko za dokaj prostoren avtomobil s petletnim jamstvom brez omejitve kilometrov in zanimivim izgledom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota auris TS 1,4 D-4D sport
vrsta motorja dizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1364
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 205 od 1.800 do 2.800
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4560 x 1760 x 1460
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 530
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1220 (625)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 13,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,3/3,8
poraba na testu v l/100 km 6,0
cena osnovnega vozila v EUR 14.600
cena testnega vozila v EUR 17.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 20.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |