Po novem razburljiv
Toyota auris TS 1.4 D-4D sport
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Pa tudi avtomobil kot tak je dober, ker vas to verjetno še najbolj zanima. Položaj za volanom je udoben in ergonomsko dovršen, ker je vse lepo na dosegu roke. Ni mi všeč, da nekatera stikala še vedno delujejo zelo zastarelo, recimo tista za nastavitev vzvratnih ogledal, ali pa predpotopna ura na vrhu sredinske konzole. Tudi sama armaturna plošča je na videz dolgočasna, ampak je zato dobro sestavljena in pregledna. Zelo pregledna, v bistvu. Sredinska konzola je čisto navpična in nekatere moti, da ne ustvarja več takšnega občutka 'kokpita', kot pri starem aurisu, vendar je nova bistveno bolj praktična v smislu odlagalnih mest, ki so zdaj našla svoje mesto ob prestavni ročici in so povrhu vsega dovolj globoka, da so uporabna. Razočarali niso niti materiali, celo plastika, nad katero smo pri japonskih avtomobilih velikokrat vihali nosove, je čisto spodobna. Bolj podrobno pa sem novega aurisa že opisal pri testu hibrida na tej povezavi.
Še bolj mi je všeč, da je vožnja tako udobna in da je kljub temu občutek na volanu takšen, kot ga pričakujem. V ovinkih ni preveč nagibanja, podvozje ni glasno, je pa zadek tukaj malo bolj živahen kot pri običajnem aurisu, če boste kdaj pretiravali na poti na morje. Sploh, če bo polno naložen. V prtljažnik gre namreč za kar 530 litrov prtljage, kar ni rekordno v razredu, je pa veliko. V njem je veliko predalčkov, predelnih sten in vsega, da vam ne bo vse skupaj letelo po avtomobilu in koga poškodovalo. Celo mrežo ima, če bo tam pes.
tehnični podatki | toyota auris TS 1,4 D-4D sport |
vrsta motorja | dizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1364 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 66 (90) pri 3.800 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 205 od 1.800 do 2.800 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4560 x 1760 x 1460 |
medosna razdalja v mm | 2600 |
prtljažnik v litrih | 530 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1220 (625) |
največja hitrost v km/h | 175 |
pospešek 0-100 km/h v s | 13,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,2/4,3/3,8 |
poraba na testu v l/100 km | 6,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 14.600 |
cena testnega vozila v EUR | 17.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 20.440 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!