Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Spet puščavnik

Hyundai tucson 1.7 CRDi style

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ste vedeli, da je puščava Sonoran, ki je tudi v Arizoni, ena najbolj vročih na svetu? Tudi jaz ne do prihoda novega hyundaija tucson. Tam se tako imenuje milijonsko mesto, pri nas pa hyundai, ki je bil nekaj časa ix35, zdaj pa je spet stari znanec tucson v trenutno najbolj vročem segmentu vozil.
Spet puščavnik
Foto: Anže Jereb
16. 2. 2016 ob 23:55
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zelo privlačen, sodoben in markanten izgled privlači številne poglede
kabina je napredovala na vseh področjih
nasploh deluje kot bolj kvaliteten in po evropskih standardih izdelan avtomobil
za volanom je namestitev boljša, sedeži ponujajo boljšo oporo
med sedežem je zdaj nastavljiva opora za roko
merilnikom lahko nastavljate svetilnost skupaj z zaslonom in gumbi
prostora je povsod dovolj za normalno zahtevno družino
dobra zvočna zatesnjenost karoserije
sedaj ponuja tudi veliko sodobne varnostne opreme
preglednost nazaj je zelo slaba zaradi masivnih zadnjih stebričkov
plastika bi bila lahko še bolj kvalitetna v notranjosti
motor je precej glasen in robat
podvozje je glasno in premalo udobno blaži neravnine
za tolikšno ceno bi lahko ponujal več moči ali štirikolesni pogon
motor glede na moč ne porabi malo goriva, hkrati ni dovolj močan za zahtevnejše
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (39 glasov)
video test hyundai tucson 1.7 CRDi style
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Na cesti in parkirišču bo zelo opažen, da bo tudi sosed zavisten. Oblika res pritegne, sploh, če se osredotočite na ogromno masko in ozka žarometa. Sam avto je velik približno toliko kot prej; če sem natančen, je v dolžino pridobil 6 cm, v širino 3, v višino pa je 2 izgubil in seveda tudi zato izgleda bolj 'atletsko'. Prirastek pri medosju je medtem le 3 centimetre, vendar je z malo drugačno ureditvijo kabine in povsem novo platformo v notranjosti več prostora.

Napredek se še kako pozna in čuti, na testu smo rekli, da je notranjost napredovala za vsaj svetlobno leto, ker je lepša, čeprav precej bolj dolgočasna kot zunanjost, ni preveč gumbov, na sredini je zelo odziven in dovolj velik 8-palčni zaslon, tako da bi bila lahko samo še plastika bolj kvalitetna. Sploh na sredinski konzoli, čeprav izdelava ni slaba. Hyundai pridno posluša kritike, ker je zdaj položaj za volanom boljši, obroč se da lepše nastaviti, sedeža spredaj sta bolj udobna in z več bočne opore, sredinski naslon se lahko nastavi, da počiva tudi voznikova desnica, in ko spreminjate osvetlitev, se končno hkrati zatemnijo tako merilniki, kot zaslon. Zadaj je zaradi povečane medosne razdalje še malo več prostora, prtljažnik pa kljub obljubljenim kar 513 litrom ni tako velik, ker Hyundai šteje še spodnji del, kjer je običajno pnevmatika, ampak prave velikosti.

Osnovna cena za tucson je dobrih 22 tisoč evrov, ampak dvomim, da bo vaš stal samo toliko, ker naj bi po napovedih uvoznika večina izbrala podobno opremljeno in motorizirano varianto, kot je bila testna, po ceniku vredna 29 tisoč, ker je imela poleg ostalega še paket safety. 1.340 evrov stane in med drugim pomaga preprečiti nalet v vozila pred vami in zazna pešce ter vozila, ki prihajajo prečno, ko vozite nazaj. Pa kamero je imel poleg parkirnih senzorjev, ki jo tokrat celo priporočam, ker se nazaj zaradi zelo masivnih stebričkov skoraj nič ne vidi. Potihem sem še upal, da bo imel ločeno odpiranje šipe na prtljažnih vratih, kot originalni tucson pred leti, kar je bila res enkratna rešitev za dostop do prtljage in lepa konkurenčna prednost, ampak so Korejci raje več stavili na skladen izgled.

Seveda je cena višja tudi zaradi dizelskega motorja, čeprav je med slednjimi osnovni v ponudbi. 1,7-litrski je in proizvede 85 kilovatov, torej 116 'konjev', in 280 Nm navora. Motor je precej glasen in robat, bolj, kot se spomnim od prejšnjega. Tudi poraba ni ravno majhna, večji del testa je bila nad 7 litrov na 100 km pa je imel testni tucson samo sprednji pogon, ker s tem motorjem drugačen niti možen ni. Sicer pravijo, da je zdaj bolj čist z novimi tehnologijami čiščenja izpušnih plinov, za vas pa bo morda še bolj pomembno, da dokaj zvezno vleče, čeprav se bo zahtevnim zdel prešibek. Če se veliko vozite polno natovorjeni po avtocesti, bo boljša izbira močnejši dvolitrski motor, ki ne bi smel porabiti bistveno več goriva, nasprotno bo povsem dovolj za nezahtevne voznike, ki želijo le višje sedenje in se vozijo le v paru.

Po občutku je novi tucson tudi bolje vodljiv od starega, s precej boljšimi informacijami na volanu, nos je manj trmast in nagibanja karoserije ni veliko, je pa zato blaženje precej neudobno. Če so ceste slabe, vas bo kar precej pretresalo, moti tudi, da je pobiranje neravnin z vozne podlage glasno in s tem kvari sicer dobro skupno oceno avta, ker sama zvočna zatesnitev sploh ni slaba. Tudi po zaslugi za razred kar ugodnega količnika zračnega upora 0,33, vseeno pa upam, da je zdaj že jasno, da se boste z nižjim avtomobilom, kot sta na primer i30 ali i40, peljali bolj udobno in varčno.

Ko avto enkrat stane skoraj 30 tisočakov, ni več hec. Od Hyundaija bi pričakoval, da bo ob tolikšni ceni že močnejši motor pod pokrovom in zraven še štirikolesni pogon. Je že res, da dobite na končno ceno še 2.500 EUR popusta, ampak vseeno, avto ni poceni in vam mora biti že zelo všeč, da ga boste izbrali. Pa vem, da vam je, o čemer smo se prepričali na snemanju v času testa, ko je pristopilo kar nekaj firbcev, ki so bili tik pred nakupom novega družinskega ponosa.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai tuscon 1.7 CRDi style 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1685
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.250 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4475 x 1850 x 1660
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 513
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1580 (420)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s 12,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.490
cena testnega vozila v EUR 25.760
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.600

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |