Namembnost dandanašnjega fiata 500 ni prav nič podobna namembnosti prvotne petstotice. Majhno ceno in čim boljši približek uporabnosti ter poskus približevanja avtomobila širokim množicam je zamenjal predvsem nastopaški in šminkerski vidik. S tem seveda ni nič narobe, saj nekateri potrebujejo prav to, a prav zaradi slednjega ne preseneča, da je Fiat s petstotico skočil še v navezo z znamko Diesel. Oba imata namreč več skupnega, kot bi sprva mislili, saj so nekateri njuni izdelki predvsem modne narave. A zaradi tega uporabnost ne pada.
Mali fiat 500 je že v osnovi torej nastopač. Malček, ki se dobro znajde predvsem v mestih, ne le v vožnji, temveč tudi v privabljanju pogledov. Če gre za fiata 500 by Diesel, pa še toliko bolj, saj ima potemtakem na svoji koži in v notranjosti še kopico modnih dodatkov. Posebnega ga naredi tudi dejstvo, da gre za omejeno serijo. A brez panike, številka ni tako majhna kot običajno pri superšportnikih, na voljo bo namreč 10.000 takšnih fiatov, izbirali pa boste lahko med različnimi motorji.
Dejansko bo vas, modne navdušence, avtomobilček razveselil že zunaj. S to zanimivo barvo, pohvalno atraktivnimi platišči in indijanskim logotipom ali dvema. A vsi ti dodatki imajo ceno. Visoko ceno. Takšen fiat 500 je vaš lahko za okoli 18.500 evrov, kar nikakor ni malo. Sploh, če v obzir vzamemo še to, da ga poganja le 1,3-litrski dizelski motor z vsega 55 kilovati.
Naj ponovimo še ostalo, kar smo o tem malčku že zapisali. Fiat 500 je prijeten avtomobilček, ki ponuja dober položaj za volanom, zanimivo voznikovo okolje in za sprednja dva potnika tudi dovolj prostora. Zadnja sedeža sta primerna le za krajšo pot, ali še bolje, le za nakupovalno vrečko. Lega na cesti je namembnosti in karakterju primerna, avtomobil je živahen in tudi malce trši, zato se dinamični vožnji ne upira.
Boste pa z njim, vsaj s takšnim by Diesel, najbolj zažgali, če bodo na vaši zadnjici še kavbojke prav te znamke ...
tehnični podatki | Fiat 500 by Diesel 1,3 multijet |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1248 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 55 (75) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 145 pri 1500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | Na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3546 x 1627 x 1488 |
medosna razdalja v mm | 2300 |
prtljažnik v litrih | 185 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1055 (365) |
največja hitrost v km/h | 165 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,3/3,6/4,2 |
poraba na testu v l/100 km | 5,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 11.700 |
cena testnega vozila v EUR | 16.700 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 18.431 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!